Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk een oplossing!

15-3-2011 10:35:02
Hoi hoi! In mijn vorig beicht had ik dus mijn 'probleempje' uitgeled...zal het nog eens in het kort uitleggen...
Dusss wij zouden op 2juni 2012 trouwen. De zaal staat al vast, de ceremoniemeester hebben we ook al en de kerk hadden we ook al geregeld. Nu enkele dagen terug keek ik op de site van de gemeente en zag ik toevallig de datums van de Kermis hier in het dorp! en natuurlijk moet het juist lukken dat de Kermis juist dat weekend doorgaat! :-S wij waren al vollop in paniek , want de kerk staat er pal middenin! dus zouden we geen parkeerplaatsen hebben, en een hele moeilijke doorgaan. En die hele miserie zag ik echt niet zitten. Nu hadden we de keus om van datum te veranderen maar dan moesten we ook geluk hebben dat de zaal en de cm ook vrij waren die dag? Maaaarrrr nu hebben we een andere oplossing ... we trouwen nu namelijk in een andere gemeente... waar mijn ouders wonen en waarik mijn communie en vormsel heb gedaan. Vandaag ben ik onze 'toelating' gaan halen bij onze pastoor, om buiten de parochie te trouwen en donderdag heb ik een afspraak bij de pastoor van de andere kerk! Ben superblij! Hopelijk gaat nu ook alles opnieuw z'n gangetje en geen problemen meer :D
Dat wilde ik even kwijt!!!
Groetjes allemaal xxx Patrizia

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1193

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-3-2011 10:38:40

Gelukkig dat alles goed gekomen is !!!

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik15-3-2011 10:41:32

Hey,
Ik ben blij voor jullie dat het in orde is gekomen! Ik kan geloven dat er nu heel druk van je schouders is gevallen!
succes nog met de verdere plannen!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik15-3-2011 10:52:49

Ja, da's zoiets waar veel aanstaande trouwertjes niet altijd aan denken als ze een datum kiezen. gelukkig voor jullie is het toch opgelost.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik15-3-2011 11:23:38

Oef! :-) Ge ziet hé, uiteindelijk komt altijd alles goed hihi

Kim
10-9-2011
 Meld misbruik15-3-2011 11:44:41

Wij hebben hetzelfde probleem. Maar bij ons is het eigenlijk geen probleem. De kermis blijft waar ze is maar de rommelmarkt wordt verplaatst zodat wij tot aan de kerk kunnen rijden en parkeerplaatsen hebben. We krijgen ook nog een vermelding in het programmaboekje dus iedereen zal het geweten hebben :-)

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 15:27:41

Wauw Kim, een hele volksverhuis speciaal voor julllie.. Dan gaan er waarschijnlijk ook veel kijk-lustige zijn!

Ondertussen ben ik aan het rondkijken of er ergens kermis is in de buurt als wij trouwen, ik vond het idee om daar foto's te schieten nl. wel heeeeeel erg leuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info