Nu Online
Momenteel zijn er 556 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal-dilemma !

15-3-2011 13:59:02
Hellow !
Momenteel staan er twee feestzalen op onze lijst.
- Hof Ter Meyghem te Oudegem, we hadden er veel positiefs over gehoord, en toen ik er binnenkwam, besefte ik er zelf ook ooit naar een feest geweest te zijn... De ontvangst was eigenlijk niet wat ik er mij van had voorgesteld, ze kwamen net uit twee daagjes verlof en de gastheer was ontzettend druk bezig en chaotisch (hij zat zelf aan de GSM enkele van zijn reisproblemen te bespreken terwijl wij er bij zaten...), ratelde de folder nogal gehaast af en liep continue over en weer, verwelkomde andere mensen, ... Nu ik begrijp dat je al zelfstandige continue met 100 dingen gelijk bezig bent (zeker als je uit verlof komt), maar ik had het mij toch iets anders voorgesteld :) Bovendien zouden wij met onze genodigden rap aan 200 personen zitten, Hij gaf aan dat dit zeker mogelijk was... de zaal stond op die moment echter klaar voor een feest van 60 personen, en ik vond het al een beetje druk worden 8-)
het grote voordeel aan deze zaal is echter dat je voor 68 euro een volwaardige receptie + buffetenmenu + dessertbuffet + drank tot 5u smorgens hebt.......
Daarbij komt nog eens dat we wrs niet onze datum zullen kunnen nemen die we oorspronkelijk graag hadden...

- Hof Ter Velden te Baasrode; Hier gaan we binnenkort langsgaan... en ik vroeg me af of jullie ervaringen hebben met deze zaal? Qua prijs is het net ietsje meer dan Ter Meyghem, maar dat heb ik er dan eventueel voor over... Als ik de site ed. bekijk, en de gastheer aan de lijn had, heb ik al direct een beter gevoel... Ik denk dat dat eigenlijk genoeg zou willen zeggen...

hm..

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1173

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 15:22:31

Goh, wacht even af totdat je bij de 2de zaal bent geweest, daarna kan je eigenlijk pas beginnen met vergelijken, als je datum daar nog vrij is, neem dan meteen een optie, zo ben je er zeker van dat je de eerste keus hebt!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik15-3-2011 15:42:42

Tot op vandaag is die datum nog vrij, dus ik hoop donderdag ook nog (dan gaan we langs) :) en dan kunnen we idd een optie nemen... misschien wacht ik ook teveel van het gevoel dat de feestzaal mij zou kunnen geven? :)

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik15-3-2011 15:49:52

wij geven onze feest bij hof ter velden
wij zijn er tot hiertoe al tevreden over
de gesprekken lopen steeds vlot
je mag altijd iets vragen en binnenspringen
we zijn er ook al eens gaan eten en was ook lekker

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik15-3-2011 15:52:49

Hey, leuk, hou je ons op de hoogte wanneer het feest achter de rug is? Want ik zie dat het binnenkort is :) Welke menu hebben jullie gekozen? welke zalen?

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik15-3-2011 16:11:36

wij hebben zaal 2 + 3
wij hebben een modern voorgerechtenbuffet
dus alles in buffet vorm
voorgerecht warm en koud
soep
hoofdgerecht 2 soorten vlees en 1 soort vis
dessertenbuffet

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 16:12:07

Dat hebben wij ook met onze zaal.
Vorige week moest ik een paar dingen weten en we mochten meteen langskomen!
Dit gevoel moet je wel hebben denk ik zo, als ze "onbereikbaar" zijn, dan maak je je alleen maar zorgen!

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik15-3-2011 16:12:16

men partner zen nicht geeft er trouwens ook haar trouwfeest in juli dit jaar

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik15-3-2011 16:27:50

@Leen, inderdaad... en hij (v zaal waar we dus al langsgingen) had ons ook gezegd dat hij ons de voglende dag ging bellen voor de datum (dat was vrijdag), maar hem niet gehoord, zondag zelf gebeld, maar hij wist nog van niets...

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik15-3-2011 16:28:26

Bruidje, ik denk dat wij voor dezelfde menu gingen gaan ! ach, daar hebben we alvast nog tijd genoeg voor :)

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik15-3-2011 16:29:38

op tijd ben je normaal nog bij hof ter velden
wij hebben de zaal vastgelegd vorig jaar in maart
dus net een jaartje op voorhand

Marc

Meld misbruik15-3-2011 17:33:33

Geachte,

Als DJ draai ik zeer regelmatig in de salons Hof Ter Velden te Baasrode Dendermonde.
U mag gerust zijn, zeer goede keuken ,perfecte bediening,een mooi en stijlvol kader, een gemotiveerd team, en zeer vriendelijke uitbaters, geloof me als professionele DJ kom ik in heel veel zalen en deze behoort alvast bij de top.Nog veel succes bij jullie keuze....

DJ Groeten Marc Dooms
www.marcdooms.be

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik16-3-2011 12:52:11

Hey Heidi,

ik denk dat je alleszins toch een beetje op je gevoel mag afgaan hoor. Als je nu al niet echt een goed gevoel hebt bij die eerste zaal, dan zou ik inderdaad eerst nog eventjes afwachten wat de 2e zaal zegt.
Wij zijn naar 4 zalen gaan kijken. Bij 2 zalen hadden we ook een minder gevoel (waaronder ook een zaal met een manager die de hele tijd nerveus deed en zat te knipogen..vreselijk :-D). Uiteindelijk hebben we voor de zaal gekozen waarbij we alletwee een goed gevoel hadden (manager die tijd nam om alles eens rustig te bespreken en zo niet rap rap naar buiten).
Donderdag ben je waarschijnlijk al wat wijzer over dit dilemma ;-).
Succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info