Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer juist uitnodigingen versturen?

15-3-2011 20:43:41
Hoi allemaal,
Wij trouwen 30 juli. Onze uitnodigingen zijn klaar, enkel de enveloppen moeten we nog schrijven.
Hier heb ik eigenlijk al een vraagje over:
Hoe gaan jullie de adressen op de enveloppe aanbrengen? Schrijven jullie alle adressen zelf of typen jullie die?

Ik had gedacht om de uitnodigingen eind april, begin mei te beginnen versturen.
Is dat te vroeg of niet? Wij vragen wel om te bevestigen voor 24 juni.

groetjes

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 967

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 21:03:12

Wij hebben alle enveloppen zelf geschreven (zo'n 180 in totaal).
De uitnodigingen zijn op 1 maart verstuurd, we trouwen op 7 mei en mensen moeten ten laatste 22 april laten weten of ze wel of niet komen.

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik15-3-2011 21:22:27

HEY

Wij trouwen ook 30juli
Ik mag morgen achter de uitnodigingen gaan
Ik dacht ze te versturen laatste week van mei
we vragen voor 30 juni bevestiging

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 21:38:46

Hoi,

Wij trouwen 28 mei, bevestigen ten laatste 2 mei.
We willen ten laatste dat iedereen de uitnodiging met pasen heeft.

De enveloppen zijn bij ons voorzien van enkel de naam van de genodigden, het adres komt er dus niet op te staan. Wij laten de enveloppen typen - 6 à 8 cent per envelop, daar ga ik geen kramp voor toelaten ;-)

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 22:03:38

Schrijven is de etiquette! En vooral het komt ook persoonlijker over!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik15-3-2011 22:30:59

Hoi,

Wij trouwen op 27 juli en we dachten ook tegen Pasen alle uitnodigingen te sturen. We gaan alles met de hand zelf schrijven!

Stephanie

Meld misbruik16-3-2011 0:51:05

wij trouwen 30 juli, versturen de uitnodgingen in mei en laten bevestigen tegen 30 juni. En idd, wij schrijven alle enveloppen.

kristien
30-7-2011
 Meld misbruik16-3-2011 7:49:01

Hey Ellen, wij trouwen ook op 30 juli en gaan de uitnodigingen ronddelen 1e helft van mei en bevestigen voor 1 juli. Ik denk wel ze met de hand te schrijven.

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik16-3-2011 10:15:59

Wij halen de enveloppen door de printer! Zelfde lettertype als op de uitnodiging en staat wel mooi vind ik! Als je een mooi handschrift hebt kan je natuurlijk schrijven. (Ons adres heeft de drukker op de envelop gezet dus met de geadresseerde ook gedrukt past alles netjes bij elkaar)

Louise
23-7-2011
 Meld misbruik16-3-2011 12:00:02

Wij trouwen 23 juli en moeten nog aan de uitnodigingen beginnen...
Maar we dachten te versturen begin/halverwege mei en dan te vragen te verwittigen rond halverwege juni. We zijn bang dat we anders bij het rondbellen veel mensen niet meer gaan kunnen bereiken wegens vakantie in het buitenland...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info