Terug naar overzicht
Wij hebben alle enveloppen zelf geschreven (zo'n 180 in totaal). De uitnodigingen zijn op 1 maart verstuurd, we trouwen op 7 mei en mensen moeten ten laatste 22 april laten weten of ze wel of niet komen.
HEY Wij trouwen ook 30juli Ik mag morgen achter de uitnodigingen gaan Ik dacht ze te versturen laatste week van mei we vragen voor 30 juni bevestiging
Hoi, Wij trouwen 28 mei, bevestigen ten laatste 2 mei. We willen ten laatste dat iedereen de uitnodiging met pasen heeft. De enveloppen zijn bij ons voorzien van enkel de naam van de genodigden, het adres komt er dus niet op te staan. Wij laten de enveloppen typen - 6 à 8 cent per envelop, daar ga ik geen kramp voor toelaten ;-)
Schrijven is de etiquette! En vooral het komt ook persoonlijker over!
Hoi, Wij trouwen op 27 juli en we dachten ook tegen Pasen alle uitnodigingen te sturen. We gaan alles met de hand zelf schrijven!
wij trouwen 30 juli, versturen de uitnodgingen in mei en laten bevestigen tegen 30 juni. En idd, wij schrijven alle enveloppen.
Hey Ellen, wij trouwen ook op 30 juli en gaan de uitnodigingen ronddelen 1e helft van mei en bevestigen voor 1 juli. Ik denk wel ze met de hand te schrijven.
Wij halen de enveloppen door de printer! Zelfde lettertype als op de uitnodiging en staat wel mooi vind ik! Als je een mooi handschrift hebt kan je natuurlijk schrijven. (Ons adres heeft de drukker op de envelop gezet dus met de geadresseerde ook gedrukt past alles netjes bij elkaar)
Wij trouwen 23 juli en moeten nog aan de uitnodigingen beginnen... Maar we dachten te versturen begin/halverwege mei en dan te vragen te verwittigen rond halverwege juni. We zijn bang dat we anders bij het rondbellen veel mensen niet meer gaan kunnen bereiken wegens vakantie in het buitenland...