Terug naar overzicht
Ik heb al een trouw geweten waarin de mama en de nieuwe partner van de vader samen binnenkwamen omdat de papa de bruid weggaf. Hangt af van de goede verhouding tussen de 2?
kan je mma enventueel met zus of broer van je gaan? En de vriendin van je papa eventueel ook met een andere broer of zus (indien je deze zou hebben) anders allebei met 2 bruidskindjes ofzo?
Wij zijn gewoon als koppel binnen gekomen. Mijn moeder was ook alleen. Dat heeft de ceremoniemeester wat opgevangen ;-). Als je werkt met een ceremoniemeester, dan kan die wat tips geven ook.
Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn schoonouders niet. Ze hebben wel alletwee een nieuwe partner, wat het iets makkelijker maakt. Bij ons wordt het zo: Mijn papa & ik; Mijn verloofde & zijn mama; Mijn stiefmama & mijn verloofde zijn papa; Mijn mama & mijn stiefpapa; Normaal zou mijn mama met mijn verloofde zijn papa moeten lopen maar ik kan onmogelijk mijn stiefmama & stiefpapa dan samen laten lopen, daar komt alleen maar ambras van dusja :-). Groetjes en succes!
Mijn schoonouders zijn ook gescheiden, schoonpapa is hertrouwd.. Bij ons gaat iedereen binnen zoals hij binnen wilt gaan, alleen mijn papa, die is voor mij =D Ik bedoel hiermee dat wij niet kiezen voor een suite, zoals dat wordt genoemd. Zus, broer, vriend of vriendin, iedereen komt op dezelfde manier binnen! Erger is het 's avonds bij het dansen.. Eerst Wouter en ik onze openingsdans, daarna ik met papa, Wouter met zijn mama, dan ik met Wouter zijn papa en Wouter met mijn papa, ondertussen dansen mijn papa en Wouter zijn mama samen, dan gaan we onze getuige halen en zouden mijn mama en papa samen dansen, maar we kunnen Wouter zijn mama en papa niet samen laten dansen... pfff!