TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karen
31-5-2011
|
17-3-2011 21:35:57
Oei , cindy, dat is echt niet leuk!
Ik ben 1 keer alleen eens een winkel gaan bezoeken voor een trouwkleed. Op zich was dat leuk, omdat je niet beinvloed wordt. ( ik shop ook graag alleen) maar met iemand erbij is wel véél leuker! Een trouwkleed is zo uniek dat ik het fijner vond om die momenten te kunnen delen.
Is er geen vriendin of zus die mee kan?
Ik duim voor je!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
17-3-2011 21:47:27
@Karen:
De meeste mensen moeten werken hé op vrijdagochtend. Heb naar mijn 2 schoonzussen gebeld (waar ik heel erg goed mee overeen kom), maar moeten allebei werken en mijn beste vriendin ook.
't Is nog opendeur tot en met zaterdag, maar ik kan enkel morgenochtend gaan.
Ik denk dat ik het gewoon alleen ga doen.
Jammer, maar ik had er nu zo naar uitgezien.
Misschien is het een toffe winkelbediende en valt de ervaring zo wel nog een beetje mee.
Ik hoop het alvast.
|
|
Sarah
9-4-2011
|
17-3-2011 22:06:38
De mensen van deze bruidswinkel zijn zoooo lief! Mijn kleed komt ook van daar! Je kan altijd eens een kijkje gaan nemen alleen, op prospectie gaan (want de eerste keer was ik toch overdonderd van al die jurken) en daarna een afspraak maken om samen met je mama te gaan..... Het komt wel goed en zoals je al zei, je hebt nog tijd!! Veel succes met de dress hunting, en geniet er vooral van!!
|
|
vanessa
3-9-2011
|
18-3-2011 9:49:37
ik denk ook da je eens kan gaan kijken, en de volgende keer kan gaan met u mama, ze zijn daar inderdaad vriendelijke in Deinze, ik woon zelf in Deinze dus ken ik de zaak een beetje, da komt wel allemaal goed, je hebt nog even de tijd he.veel plezier
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
18-3-2011 12:03:10
En hoe was't vanmorgen ???
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|