Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar Costa Rica?

18-3-2011 8:43:09
Hallo allemaal!

Met nog minder dan 5 maand wachten voor we gaan trouwen, is het nu toch stilaan tijd om iets te gaan regelen voor onze huwelijksreis.

Daar wij niet zo van het type zijn dat de hele dag op het strand wil liggen, maar wel lekker dingen wil ondernemen, zijn we nu op zoek naar een mooie huwelijksreis voor september dan wel oktober van dit jaar.
Nu is ons oog gevallen op een rondrit door Costa Rica via Kuoni.
We zouden minimaal 2 weken willen gaan (eventueel iets langer, mocht het budget dat toelaten..) en hebben een budget van ongeveer 2000 a 2500 euro per persoon (voor vlucht, rondrit, hotels, ontbijt en excursies)

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die (al dan niet voor huwelijksreis) naar Costa Rica zijn geweest voor een rondrit?
(Zijn er mensen die Costa Rica gecombineerd hebben met Nicaragua?)
En via welke organisatie jullie dat hebben (laten) samenstellen? En wat waren jullie ongeveer kwijt aan de reis?

Alvast bedankt voor al jullie hulp!

Sarah
8-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 769

Steve
2-7-2011
 Meld misbruik18-3-2011 9:01:27

Hallo,

Wij vetrekken ook op huwelijksreis naar Costa Rica, met de rugzak, het is een zeer veilig land om door te trekken en de prijzen voor te overnachten vallen best wel meer, de grootste kost is de vlucht.
Als jullie toch via een organistie willen, moeten jullie eens kijken naar de site van koning aap, deze organistie is prijs - kwaliteit wel erg sterk.

Grtz

Stephanie
7-5-2011
 Meld misbruik18-3-2011 11:42:28

Dag Sarah,

Ook wij gaan naar Costa Rica op huwelijksreis. Een tocht met de jeep door heel het land.
We hebben geboekt via CRS tours, ook echt niet duur.
Als je meer info wil, stuur me maar een mailtje.

groetjes,
Stéphanie

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik19-3-2011 8:46:51

Hey Sarah,
Wij vertrekken in juni op huwelijksreis naar Costa Rica. We doen 1 week een rondreis en dan 1 week in een Riu hotel. Wij hebben geboekt via Jetair. Wij hadden ook een budget van rond de 2000 euro per persoon en wij zitten daar maar een klein beetje boven. Wij doen de Highlights tour.

Groetjes Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums