Terug naar overzicht
Zie je wel dat het niet zo erg was om alleen te gaan "op verkenning" !! Nu nog enkel dat "ooooh zooo moooooooooooi"-gezichtje van je mama en wedden dat je in dat zal kleedje zal trouwen
super!! blij dat je dag een pak positiever uitgedraaid is dan gisteren!!
Ja, fantastisch hé. Ik ben zeker dat mijn mama het mooi gaat vinden. We hadden al eens samen op internet gekeken en zij vondt dat ook de mooiste. Dus toen ik het aandeed en mezelf er zo goed bij voelde, was ik redelijk zeker: dit wordt het. Maar ik wilde het nog niet bestellen zonder dat mijn mama mee is. Dat komt zeker in orde, wacht maar af! En niemand die gaat verwachten dat ik in die kleuren ga trouwen. Degenen die me echt goed kennen horen mij al jaren zeggen dat ik droom van een wijnrood kleed. Dus da's wel een groot verschil met groen/bruin hé. Ik ben blij, blij, blij, blij........
Mijn kleed komt ook van bruidscouture Elena. Het is er eentje van Cymbeline. Ook een heel andere stijl dat wat ik van plan was te dragen. Ze geven je echt de tijd om verschillende types jurken te passen en ze geven ook eerlijk hun mening. Wat ook heel belangrijk is. Eind maart heb ik mijn 2de pas :)