Terug naar overzicht
zelfs een proefkapsel moet in mijn ogen perfect gedaan worden, het is toch het visitekaartje van de haarstyliste! Ik zou haar contacteren en eventueel als je er geen goed gevoel bij hebt een proef / en de dag zelf bij een ander laten doen
Ik heb ook al gehoord, dat de shampoo waar je je haar mee wast ook van belang kan zijn. Voor betere houdbaarheid is het blijkbaar beter om met volume shampoo te wassen en zeker geen conditioner te gebruiken. Ook de zwaarte van je haar zal wel een rol spelen.Ik zou ze gewoon contacteren en melden dat je krullen zijn uitgezakt. Misschien is er een eenvoudige oplossing voor. Veel succes nog!
Hoi Sandy, Ik wil ook graag krullen in mijn haar als ik trouw. Gezien ik van dat fijn haar heb waar krullen het ook maar één uur volhouden, zal ze mij krulspelden indraaien waar ik een nacht mee moet slapen. De dag erop brengt ze alles in orde en hopakee. Bij mij zal het proefkapsel ook wel op die manier aangebracht worden. Groetjes
Als ik jou was zou ik de kapster contacteren. Misschien heeft ze minder haarlak gebruikt om het te verstevigen. Het haar dezelfde dag wassen zorgt ook voor zachter haar waardoor het eerder uitzakt..Als je twijfelt dan zou ik zeggen, vraag om nog eens een proef en dan zoals ze het op de dag zelf ook zou doen.Dan zie je het verschil.. Ik laat de kapster indien nodig de avond van het feest nog langs komen om het haar te verstevigen en waar nodig nog de krultang in zetten!! Succes..
Nog een tip: was je haar de dag ervoor of zelfs twee dagen ervoor zodat he minder glad is en de krullen er beter in blijven. Krullen maken met rollen houdt altijd langer dan met een krultang. Misschien eens horen of ze geen krulspelden heeft (eventueel hot curls), dat gaat sneller. Met haar dat in laagjes geknipt en een beeje uitgedund is, gaat het ook beter en zakken de krullen mnder snel uit.