Terug naar overzicht
hoi dit allemaal gaat mijn moeder in haar handtas meepakken zo hoef ik enkel maar met men boeket bezig te zijn en geenn tasje
Ik denk ook dat ik alles in een soort toilettas ga steken en aan mijn getuige ga meegeven.
Ik ga ook een klein tasjes meenemen, maar dat ga ik ook geven aan mijn moeder. Ik ga daar ook nog naald en draad insteken, mocht ze iets gebeuren met mijn kleedje...
zo'n tasje lijkt percies nog een last bij. je draagt al je bruidsboeket. je moet al uitkijken voor je jurk. en dan nog eens een tasje. denk dat ik mijn spullen aan mijn mama ga geven voor in haar handtas. lijkt me veel gemakkelijker. en dat is dan weer iets waar ik niet naar moet kijken of ik het nergens vergeet!!
ik heb ook alles aan mijn getuige gegeven..... wou mijn handen vrij hebben voor bruidboeket, handjes geven, mijn man vastpakken ;-)
Ik heb een handtasje dat zowel zonder lint als met lint gebruikt kan worden, het is mijn 'something borrowed' van men nicht die vorig jaar trouwde...
Ik gaf ook alles aan mijn mama.
Ik heb ook een handtasje, was love on first sight toen ik het zag. Mijn heeft een ketting dat je rond de pols kan hangen, zodoende je handen toch nog vrij blijven. Het lijkt me toch handig om een zakdoek , gloss ...echt in de onmiddellijke nabijheid te hebben. En vanaf de feestzaal kan je dit toch altijd ergens leggen.
Voor dergelijke zaken heb je je moeder en je getuige . groetjes, ilse