TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Femke
26-2-2011
|
20-3-2011 17:04:18
nog vergeten: mijn jurk kwam van Linea Raffaelli in Brugge, een echte superservice! Voor alle twijfelaars om te trouwen in een zwart (-witte) jurk: gewoon doen! Reactie waren overweldigend! Iedereen vond ze schitterend en zo speciaal! Mijn man zijn kostuum kwam van De Cock in Merchtem. hij was echter niet zo tevreden over de service. De verkoopster wou hem zaken opdringen die hij niet wou en ze wou niet wijken. elke keer dat hij er opnieuw ging, begon ze er weer over te zagen. Bv. over een das. ik had gezegd: 'das=retour'. Hij draagt nooit een das en ik wou dat hij zich die dag op en top zichzelf en op zijn gemak voelde, hij moest/mocht van mij dus geen das dragen. Die verkoopster heeft daar echt scenes over gemaakt, zo erg dat zijn moeder op bepaald moment heeft gezegd: 'je zet hier wel hun huwelijk op het spel'. Was natuurlijk niet echt zo, maar was om haar het zwijgen op te leggen. Zorg er dus voor dat je sterk staat. Het was ook zo dat ze niet aan mijn man vroeg wat hij wou, maar hem gewoon negeerde en begon te praten met zijn moeder en mijn beste vriendin alsof hij geen zeggenschap in zijn kleren had en er helemaal niet bijstond. Tot slot nog wat fotootjes. het is een kleine selectie en nog niet diegene van onze fotograaf, maar ze geven al een idee. Ze staan trouwens op profiel van mijn man. - van vrijdag:http://www.facebook.com/#!/album.php?id=1073078778&... - van zaterdag: http://www.facebook.com/#!/album.php?id=1073078778&...
|
|
Femke
26-2-2011
|
20-3-2011 17:06:44
Ringen waren trouwens van Christophe Waterinckx uit Erembodegem! Een superservice en we gaan er zeker nog voor andere juwelen!
|
|
Kristel
14-5-2011
|
20-3-2011 18:57:11
dag Femke Bedankt voor deze mooie uiteenzetting. Jammer van je moeder natuurlijk! Tja ben wel blij dat je nog hebt kunnen genieten. Geniet maar van de jaren samen ps: ik kon je link met foto niet openen
|
|
vanessa
2-7-2011
|
20-3-2011 19:14:58
Dikke proficiat!
Geniet er nog van!
|
|
Femke
26-2-2011
|
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-3-2011 20:01:29
Jammer van je mama, maar zoals je zelf zegt: haar masker is dan idd wel afgevallen en iedereen was er getuige van!
Dank dat we mochten meekijken met de fotootjes: héél mooi!
Probeer toch nog een beetje na te genieten!
Groetjes!
|
|
Kendra
21-5-2011
|
21-3-2011 19:29:13
Jammer van de mama maar je hebt toch nog een heel mooie dag gehad. Ik vind je kleed echt supermooi, zelf trouw ik traditioneel in het `wit` maar ik vind het echt wel de moeite zene! Heel mooie foto`s!
|
|
Sara
30-6-2012
|
22-3-2011 20:06:06
Lijkt mij echt een super dag, alleen jammer van je mama. Waar hebben jullie de mini gehaald? groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|