Terug naar overzicht
ik zou ze niet te vroeg beginnen uitdelen, mensen vergeten dan toch maar te bevestigen, want ze hebben dan zo lang om te bevestigenwat wij gedaan hebben is ruimschoots iedereen op tijd op de hoogte gebracht van het feit dat we gingen trouwen en wat onze trouwdatum waswij hebben de eerste twee weekends van maart onze uitnodigingen uitgedeeld en de laatste uitnodiging is nu ongeveer de deur uit je stuurt uitnodigingen best niet te vroeg want ja dan heeft iedereen toch zoiets van nog zo lang... moest ik jullie zijn, zou ik eind juni / begin juli de uitnodigingen uitdelen... dit is meer dan vroeg genoeg
Wij beginnen onze uitnodigingen eind deze maand - begin volgende maand uit te delen en op te sturen. Normaal worden uitnodigingen 6 tot 8 weken voor de huwelijksdatum verzonden. Zoals Kirsten aanhaald kunnen mensen vergeten te bevestigen omdat ze denken nog tijd genoeg te hebben. De meeste weten dat jullie trouwen en zullen deze dag dan wel vrij houden. Wij hebben save the date kaartjes gestuurd naar de genodigden met kerst zodat ze zeker op de hoogte waren. Ik zou dan ook nog even wachten en ongeveer 2 maand (max 10 weken) voor de trouw de kaarten beginnen uitdelen (op uitondering van ouders die de uitnodiging meestal als eerste krijgen en dus ietsje eerder)
Wij trouwen ook op 3/9 maar hebben zelfs nog geen proefdruk. We hebben wel al de uitnodiging gekozen, maar daar blijft het bij. Misschien moet ik ook best wat in actie schieten!
Wij zouden in de loop van volgende week onze uitnodigingen ontvangen. Gaan ze dan op het gemak beginnen uitdelen, en stata op verwittigen voor 30 april zodat ik in de maand mei mijn tafelschikking kan regelen.