Terug naar overzicht
Hoi, Nog geen ervaring met de flitspaal, maar we hebben deze wel besteld op ons huwelijksfeest. Dit omdat we denken dat videobeelden en klank leuker zijn om later nog eens te herbekijken ipv enkel een gastenboek. Zeker 10 jaar later, denk ik dat dit hilarisch zal zijn
Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en hebben dat bierviltje gedaan. Da was super grappig! en hoe later op de avond hoe erger de antwoorden op de vragen :) we hebben ons wel een breuk gelachen! groetjes
@Sofie, dat is de praatpaal :) ! Lijkt me ook leuk, maar de flitspaal is met foto's, die de gasten dan kunnen meenemen als bedankje... op elk fotostrookje staan 3 foto's van je gasten, en 1 foto van "het koppel" met iets als "bedankt" erop geschreven ! je krijgt later ookalle foto's nog eens op CD gestuurd... ik ben meer een foto dan een video-mevrouw :) al vind ik de video ook echt leuk, moest ik mij kunnen laten gaan ik deed het allemaal ! :)
@Liesbeth, ik zou ze ook echt graag bestellen, ben er alleen nog niet over uit 1 of 2 pakketten :)
Hey Heidi,Ik heb ook alleen nog maar ervaring met zo'n praatpaal.Die stond bij de trouw van een collega en ik heb achteraf de video teruggezien.Ik vond eerlijk gezegd het beeld écht niet zo duidelijk...
Hey, Heeft iemand van jullie contactgegevens voor de feestcameraardjes? Ik heb hen al twee maal gemaild, maar krijg geen antwoord...
volgens mij kan je hen ook bereiken als je mailt naar de flitspaal, maar dan vermelden dat je geïnteresseert bent in de feestcameraadjes. Dat is allemaal van de zelfde organisator. Ikheb deze week gemaild met de flitspaal en had onmiddellijk reactie...
Beste 'Bruidje' van 3 reacties hoger, ben je heel zeker dat dit echt 'DE PRAATPAAL' of 'DE PRAATPAAL touch' was? Er zijn ondertussen al enkele 'cowboys' op de markt die op een goedkope manier een graantje willen meepikken, maar hun kwaliteit is niet altijd even schitterend... :-( Op http://praatpaaltouch.be/demo-filmpjes-praatpaal-touch kan je enkele voorbeeld-filmpjes bekijken van 'DE PRAATPAAL touch'. De kwaliteit van de camera in DE PRAATPAAL is gelijkwaardig (zelfs nog iets beter). Het is trouwens leuk te lezen dat er zoveel enthousiasme is over DE PRAATPAAL, DE FLITSPAAL en Het Feestviltje! :-) Groeten, Joost