Terug naar overzicht
Ga naar www.ebay.be en zoek op "hair comb wedding" of "hair comb bridal"daar vindt je er heel veel afgewerkt met roosjes, parels... (en dat is niet allemaal tweedehands ofzo) Ik koop heel vaak dingen via ebay, betaal met paypal en heb nog nooit problemen geahd. Levering vanuit Verenigd koninkrijk is ook altijd redelijk snel enzo... Succes, Celesta
miss bij claire's ze hebben daar zeker van die kammen als het natuurlijk is wat je zoekt weet ik ook niet alvast succes
Heb hem eind vorige week ook op ebay (en ook idd UK) gekocht en betaald met paypal. Gisteren was hij binnen en hij is super mooi!!!! Altijd feedback bekijken en dan kan je bijna niet mispakken.
De mijne kwamen van bij Claire's. Bijna geen geld. De mijne hadden retro-look. Is wel al een jaar geleden ...
Bij Accessorize hebben ze veel haarspulletjes. Er is er net eentje in Wijnegem Shopping geopend. Ik wil graag een corsage voor m'n haar maar vind de juiste kleur niet :(.
www.lemony.nu
Hey! Merci allemaal, ik heb mn goesting gevonden op lemony!! Heb een bestelling geplaatst, nu maar hopen dat het allemaal goed verloopt.... groetjes