Terug naar overzicht
Hoi A, ik kan je ventje alleen maar gelijk geven dat hij je motiveert! Ikzelf ben ook sinds begin dit jaar opnieuw stevig beginnen fitnessen, en hoewel het inderdaad wat moeite kost is het echt het werken waard! Je ziet er niet alleen stukken beter uit maar voelt je elke dag geweldig, energiek en levendig! Ik zou dus zeggen : geniet ervan! xje
Inderdaad, op de duur kan je niet meer zonder hoor :-) je krijgt er zo'n energie van en je merkt direct vooruitgang van je conditie. Ik doe er ook nog oefeningen en powerplate bij voor een strak huidje ;) Je zal er deugd van hebben! Hier is het wel andersom, ik moet mijn ventje aanmoedigen, tot dusver zonder succes
Hoeveel keer per week gaan jullie??
Hei, ik ga 2 à 3 keer in de week, ongeveer 45 minuten tot een uur crosstrainer en dan een reeks oefeningen op van die toestellen ofwel powerplate.Vroeger deed ik zumba met een vriendin, ook zéér verslavend moet ik zeggen :) Ok, nu lijkt het precies of ik een fitnessfreak ben, maar tis eigenlijk omdat ik veel te graag eet dat ik dat wat moet compenseren met fitness
Ben zojuist geweest.... 1,5 uur onder begleiding!!!!! Was me dat lang voor de eerste keer Al ging het vrij vlot moet ik zeggen. Die man zei dat ik normaal gezien 4 keer per week zou moeten komen maar heb ook nog een leven hé.. dus ik heb besloten om 3 keer per week te gaan en m'n opgesteld schema te volgen. Ook zei hij dat ik beter proteine shakes zou drinken. Maar dat heb ik snel van de baan geveegd!!!! Hier begin ik niet mee Zal dan wel een stukske fruit extra eten... Benieuwd welk resultaat het gaat hebben...
Ik heb ook altijd een giga hekel gehad aan sporten maar heb me aan het begin van dit jaar ingeschreven in de fitness en heb het me nog geen moment beklaagd! Had echt ni gedacht dat ik het graag zou doen, als ik niet kan gaan ben ik echt ambetant... Ik ga zo een 4 keer in de week een uurtje... veel succes!