TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
24-3-2011 11:00:22
Hoi Tamara!
Jullie trouwen een dag voor ons! Spannend hé!
Wij moeten onze uitnodigingen nog maken! We weten wat we willen, maar moeten alleen nog eventjes geduld hebben omdat onze verlovingsshoot pas de 5e april is :)!
Wow, vistaprint is blijkbaar enorm goedkoop! Wij gingen het eerst bij de drukker gaan doen, maar ik ga toch wel een neuzen bij vistaprint :)!
Super, ringen die je zelf ontworpen hebt, persoonlijker kan niet :)! Wij zijn onze ringen gaan kiezen bij FDO, supergoeie service... daar zijn we dus al van af :)!
Hoe ver sta jij al? en wat moet jij nog allemaal doen?
Wij moeten nog aan de bedankjes beginnen, we weten eigenlijk helemaal niet wat we willen :)!
Moeten nog het misboekje afwerken
en nog allemaal kleine details regelen :)!
bv broodjes voor onder de middag, enveloppendoos, bloemen, ....
Succes nog!!!
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-3-2011 11:04:43
hoi Tamara
Wij zijn ook heel tevreden van onze uitnodigingen van Vistaprint! Super-service en goede prijs-kwaliteit verhouding!
We hadden 2 kleine 'probleemkes' bij de uitnodigingen en deze werden snel en correct rechtgezet.
Wij hebben ook de linnen afwerking gekozen.
Ook onze bedankjes komen van Vistaprint. Wij hebben gekozen voor magneetjes in de stijl van onze uitnodiging (nog geen 50 euro voor 200 stuks).
groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Joyce
|
|
Tamara
24-6-2011
|
24-3-2011 11:20:46
@Liselotte: ja, je hebt nog wel wat tijd voor de uitnodigingen. ze moeten eigelijk pas eind mei opgestuurd worden (6-8weken) maar ik ben toch blij dat het besteld is. dan ben ik daar weer vanaf :) ik ben nogal een stresskiekske :p
hoever we staan:
-stadhuis is geregeld ( we doen geen kerk, dus ik moet geen misboekje maken)
-getuigen zijn gevraagd
-zaal + catering is in orde
-fotograaf, dj, vervoer geregeld
-trouwkleedje (al aangepast en al, hangt al thuis. hopen dat het binnen 3mnd nog past :)) de naaister werd geopereerd aan de pols dus daarmee dat het al zo vroeg klaar is.
-juwelen, schoenen, lingerie gekocht
-kostuum ventje ( alleen nog een hemd, schoenen, riem ...)
-reis geboekt
-trouwringen mogen we 11 juni gaan halen
-uitnodigingen besteld :)
-bloemen en versiering zaal wordt daar geregeld, moeten wij ons niets van aantrekken.
-kapster + make-up
dus ik denk dat alles zo goed als gedaan is, nu nog de details:
-boeket
-proefkapsel + make-up proberen
-bedankjes
-schoenen inlopen
-zonnebank
-huwelijksreis een beetje voorbereiden
-notaris
-uitnodigingen uitdelen
-een openingsdans kiezen! :) pfff, daar geraken we niet uit!
als ik nog iets vergeet, vul maar aan :)
groetjes!
|
|
Kim
10-9-2011
|
24-3-2011 11:31:36
Dag Tamara,
heb je met foto's gewerkt voor jouw uitnodiging?
Ik zou graag met verschillende foto's werken. Is dit ook mogelijk bij vistaprint want ik vind niet direct terug hoe ik dat zou moeten doen.
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
Ineke
18-6-2011
|
24-3-2011 11:34:24
Hey Tamara
Mooi werk! Het is inderdaad goedkoper via Vistaprint, wij betaalden 385 euro voor 116 uitnodigingen, met bijhorende enveloppen en insteekkaartjes.
Waar op de website van vistaprint kan je de naamkaartjes maken. Deze hebben wij ook nog nodig en zou ze misschien via hen willen laten maken.
|
|
kelly
24-6-2011
|
24-3-2011 11:43:50
Wij hebben ook al ons drukwerk via Vistaprint besteld ... Zo waren we ook zeker dat alles bij elkaar paste , we zijn hartstikke tevreden over wat het allemaal geworden is... nu nog beginnen met uitdelen hé !
|
|
Tamara
24-6-2011
|
24-3-2011 11:43:54
@ Kim: we hebben niet met foto's gewerkt, maar dit gaat wel. als je de uitnodiging bewerkt kan je dit toevoegen en er zijn ook speciaal uitnodigingen met plaats voor de foto's. http://www.vistaprint.be/uitnodigingen-en-aankondiginge...
amai, serieuze link :)
@ Ineke: de naamkaartjes stond in die lijst met bijhorende producten van de uitnodingen. staat dat er bij jou niet bij?
|
|
Jos
11-6-2011
|
24-3-2011 12:11:05
€ 385 voor 116 uitnodingen is nu ook weer niet zó goedkoop hoor. Wij betalen € 349 voor 215 uitnodigingen bij de drukker (incl enveloppen en kleine bijhorende kaartjes)...
|
|
sanne
23-7-2011
|
24-3-2011 18:48:31
Hoi,
Wij willen ook heel graag onze uitnodigingen via vistaprint bestellen. maar ik wou eventjes vragen waar je die insteekkaartjes vind voor bij de uitnodigingen? ik zie dat precies nergens staan..
alvast bedankt!!
groetjes
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-3-2011 21:54:14
@ Sanne, bij ons waren dit de 'receptiekaartjes' maar ik denk dat je eerst een groot ontwerp (algemene aankondiging) moet maken alvorens je gerelateerde producten kan kiezen groetjes Joyce
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|