TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsy
25-5-2012
|
24-3-2011 12:04:29
Hoi Lynn, klinkt geweldig, goed gedaan!
Heb eens een vraagje over de bruidstaart: wij willen dit ook heel graag, maar het Meersdael biedt dit ook zelf aan. Hebben jullie daar eerst onderhoord of direct contact opgenomen met Petit Gateau? Plannen jullie om buiten de taart ook nog een dessertbuffet te doen?
Groetjes!
x
|
|
Emily
26-5-2012
|
24-3-2011 13:25:48
Amai, jullie trouwen 4 maanden na ons en wij hebben enkel onze locatie en fotograaf nog maar :-) mss toch is tijd om in gang te schieten....
|
|
Emily
26-5-2012
|
24-3-2011 13:26:04
maw: goed bezig dus ;-)
|
|
Hannelore
21-4-2012
|
24-3-2011 13:43:26
wow! Wij trouwen binnen 393 dagen en het enige dat wij momenteel hebben, is de feestzaal. K zit iedere keer opnieuw vast als ik iets plan. Fotograaf beslissen lukt niet, dj lukt niet (aangezien we niemand kennen en dus beetje schrik hebben om maar eender wie te kiezen)... En mijn vriend schiet lijk ook niet in actie. Hij is meer van t type "alles op t laastste moment", terwijl ik liever alles zo vroeg mogelijk klaarheb om dan relaxter te kunnen zijn.
Dus echt sjappo zulle met die voorbereidingen.
|
|
Emily
26-5-2012
|
24-3-2011 14:17:18
@ Hannelore: mijn verloofde is ook zo, maar af en toe trek ik toch eens aan zijn mouw, wil écht niet zitten stressen die laatste maanden, kzou het liefst echt alles geregeld hebben een maand op voorhand, want dan zijn er toch nog 101 dingen die je moet doen die laatste maand (2e pas, vanalles afhalen, bloemen, bevestigingen doornemen etc etc). Fotograaf was bij ons snel beslist: gewoon gegoogled op de stijl dat we mooi vonden, jonge gast, prachtige foto's en viel goed mee van prijs dus niet getwijfeld ;) DJ daarentegen vind ik ook supermoeilijk.....
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
24-3-2011 14:37:21
Onze DJ is de huis DJ van de feestzaal: we waren vrij om een andere te kiezen, maar na een gesprek met hem waren we direct overtuigd. Het klikte onmiddellijk en we zaten op dezelfde golflengte: zo hebben wij bijvoorbeeld een hekel aan spelletjes die het dansfeest onderbreken, zijn er bepaalde muziekgenres die we niet gedraaid willen hebben enz. Hij kon zich hier perfect in vinden, onze smaak sluit aan bij zijn werkwijze.
@ Emily: als de laatste tonen van ons dansfeest geklonken hebben, begint jullie mooiste dag! Laten we hopen op prachtig weer voor het laatste meiweekend van 2012! :-)
|
|
Lynn
21-9-2012
|
24-3-2011 14:40:08
Ohja, bijna vergeten, de Dj staat ook vast, maar die hoort eigenlijk bij de feestzaal, vraagt 550 euro, maar is naar het schijnt echt goed en hij is de huisdj van onze feestzaal dus vonden we het wel een makkelijke keuze :-) Idd, ik ben ook zo vroeg begonnen om de laatste maanden van het huwelijk al het grote al gedaan te hebben, der zijn nog zoveel zaken die je de laatste maanden moet doen (tafelplanning, uitnodiging rondbrengen, decoratie bepalen, gelofte schrijven, 2de pas, ...) Ik denk dat als we de optelsom maken van al die "kleine" zaken we meer tijd gaan nodig hebben dan voor de "grote" zaken. Groetjes
|
|
Emily
26-5-2012
|
24-3-2011 16:05:56
@ Lynn: dat is zeker waar, nu nog mijn omgeving daarvan overtuigen ;-) ik doe alles liever op mijn gemakje, dat is zo leuk al die voorbereidingen en dat we niet per se die of die dag moeten beslissen maar rustig kunnen rondkijken zorgt wel voor relaxt sfeertje vind ik. @Lindsy: weer zoals vandaag maar 5 graden warmer 's avonds is voor mij 'al' goed hoor ;-) We duimen dus alvast met twee! Leuk idee inderdaad dat jullie jullie feest afsluiten als wij onze dag ongeveer beginnen :)
|
|
Ellen
9-7-2011
|
24-3-2011 16:44:22
Wow!
Als ik dit aan mijnen toekomstigen laat lezen, dan zal hij pas beseffen dat ik niet te snel plan. Ik heb zelfs nooit 547 op mijn teller gehad!
Mijn ventje vind dat ik te veel bezig ben met onzen trouw en dat ik te snel panikeer. Maar zo te zien ben ik niet de enige die van het principe is: "Wat gebeurd is, is gebeurd!"
|
|
Ellen
9-7-2011
|
24-3-2011 16:44:56
mijn ventje vindt (dt!)
sorry
|
|
Sonja
12-5-2012
|
24-3-2011 19:52:34
Hier ook een "mei" bruidje! Nog 414 dagen...
Bij ons ligt ook al één en ander vast :
De feestzaal, de fotograaf, vervoer (we rijden zelf).
We trouwen enkel voor de wet en kunnen dat bij ons hier (Haacht) max een jaar op voorhand vastleggen, dus nog even wachten.
Een goede DJ vinden, dat vind ik ook supermoeilijk als je niemand kent.
Ik heb er verschillende opgebeld en aan de telefoon hoor je al veel...
We hebben met 3 DJ's een kennismakingsgesprek gehad, vind ik toch wel belangrijk, het moet ook klikken en muziek "maakt" of "kraakt" de avond...
Vorig weekend hebben we beslist, dus ook een zorg minder.
In julie begin ik mijn zoektocht naar een kleedje.
Voor de rest, weet ik wel in grote lijnen hoe en wat.
Nog veel succes met de voorbereidingen en geniet er van!
Sonja
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|