Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips voor schoenen en lingerie??

24-3-2011 11:51:42
Ik ben op zoek naar trouwschoenen! Ze moeten niet te duur zijn en heel gemakkelijk zitten. Ik ben een meter 80 groot dus er moet maar een klein hakje onder. Waar vind ik dit??
En.. Waar vind ik een huidskleurige/witte body?? In ieder geval, ik zoek iets figuurcorrigerend :)

Lien
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 567

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-3-2011 12:07:14

Voor die figuurcorrigerende body... ga eens langs bij veritas... daar hebben ze dat!

Voor schoenen... van waar ben je?
Ik heb schoenen van Rainbow gekocht voor onder mijn kleedje... de hak ik niet zo hoog, de schoenen zijn niet van de goedkoopste!

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik24-3-2011 12:46:29

Ik heb witte pumps van Replay gekocht, ik vind die klassieke trouwschoenen echt niet mooi en deze kan ik achteraf nog onder een jeans dragen. Bij Mano en Torfs hadden ze ook andere witte pumps niet van een specifiek merk en dus echt goedkoop. Uiteindelijk zitten ze heel de dag onder je kleed en zie je er niks van.

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik24-3-2011 12:53:40

Ik heb ook gewoon schoenen van Sacha... Vind zo puntige trouwschoenen niet mooi, dus in de gewone winkels gaan zoeken. Er staan heel veel witte pumps in de schoenenwinkels!

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik24-3-2011 13:18:00

Ik heb ook gewone witte pumps gekoct voor 15euro in Rue de Brabant. Zitten gemakkelijk, kank nadien nog aandoen en voor dat geld.

Zoals Jana zegt uiteindelijk ziet zi goed als niemand je schoenen, dus ik vond niet dat ik er veel geld aan moest besteden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...