Terug naar overzicht
Wij zijn ook op zoek naar moderne uitnodigingen, we hebben wel nog tijd met hopen, maar vinden dus echt niets :-( Ik volg dus eventjes mee, en de voorbeeldjes mogen natuurlijk ook naar mij gestuurd worden. Tabita.claes@telenet.be merci!
Op cardxl.nl heb je wel vele soorten kaarten, ook op de site van carta rosa...
op poobies.be hebben ze ook moderne uitnodigingen..
Ik ben ook op zoek naar dergelijke uitnodiging. Niet gemakkelijk. Volgende week afspraak met 2 verschillende drukkerijen voor een ontwerp te laten maken... (allé eerst verkennend gesprek, daarna beslissen wie mag ontwerpen)
Mss eens een kijkje nemen op http://www.elkaartjeshop.nl/webshop/UserContentStart.aspx?category=72 om eventueel wat inspiratie op te doen... Veel succes!
Kijk eens op Vistaprint.be Ik vond ook mijn goesting niet in de boeken van de drukker, veel te saai en te klassiek. Via het internet kan je ze zelf maken en personaliseren wat het toch wat toffer maakt. Veel succes nog!
Hallo, Je zou eens moeten kijken op www.origineletrouwkaarten.nl . Ze hebben heel mooie en moderne kaarten. Ik heb ze daar besteld en ben er heel tevreden mee. Heb ook veel complimentjes gehad (origineel, leuke kleuren, niet zo'n klassieke trouwkaart,...). Succes, Sandra
Ik heb een kaartje van Buromac, een zwart met in zilver letters erop Wij trouwen. Heel basic, maar toch heel leuke reacties op gekregen. Via Ava besteld.
Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt. Ik vind ze best modern. Het is wel wat werk, maar het kost dan ook veel minder geld (totaal voor 175 uitnodigingen mét foto zo'n 75 euro)... Creatief zijn is dus de boodschap (en het is nog tof ook om met z'n twee te doen) ;)
hey wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt en hebben het in de stijl van pop art gedaan, misschien is dit een idee voor jullie GroetjesAn
Hoi, ik weet niet van waar je precies bent maar wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij Meander in Lede. Dit is broer en zus en zij maken heel mooie dingen. Hij is bloemist en zij grafisch ontwerpster. 't Is zeker de moeite om eens een kijkje te nemen op hun site of een vrijblijvende afspraak te maken. Ze maken moderne zaken maar toch heel klassevol. 't Is wel een iets hogere prijsklasse dan wanneer je ze zelf maakt natuurlijk.
bedankt allemaal voor de reacties, er staan enkele leuke sites tussen! Groetjes, Ine