Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moderne uitnodigingen

24-3-2011 16:00:41
Hallo!

Ik heb mijn zinnen gezet op moderne uitnodigingen met niet al te veel franjes aan maar vind niet echt mijn zin tussen de beschikbare uitnodigingen.
Zijn er mensen die dezelfde stijl gebruikt hebben voor hun uitnodigingen en deze zouden willen doorsturen?
Je kan het sturen naar ineilsbroux@yahoo.com.
Alvast bedankt voor de hulp!

ine
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1555

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik24-3-2011 16:26:33

Wij zijn ook op zoek naar moderne uitnodigingen, we hebben wel nog tijd met hopen, maar vinden dus echt niets :-(

Ik volg dus eventjes mee, en de voorbeeldjes mogen natuurlijk ook naar mij gestuurd worden.

Tabita.claes@telenet.be

merci!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-3-2011 16:30:19

Op cardxl.nl heb je wel vele soorten kaarten, ook op de site van carta rosa...

Delphine
28-10-2017
 Meld misbruik24-3-2011 16:33:25

op poobies.be hebben ze ook moderne uitnodigingen..

joke
2-9-2011
 Meld misbruik24-3-2011 16:34:59

Ik ben ook op zoek naar dergelijke uitnodiging. Niet gemakkelijk. Volgende week afspraak met 2 verschillende drukkerijen voor een ontwerp te laten maken... (allé eerst verkennend gesprek, daarna beslissen wie mag ontwerpen)

Bjoke
23-7-2011
 Meld misbruik24-3-2011 17:06:38

Mss eens een kijkje nemen op http://www.elkaartjeshop.nl/webshop/UserContentStart.aspx?category=72
om eventueel wat inspiratie op te doen...

Veel succes!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik24-3-2011 19:15:07

Kijk eens op Vistaprint.be
Ik vond ook mijn goesting niet in de boeken van de drukker, veel te saai en te klassiek. Via het internet kan je ze zelf maken en personaliseren wat het toch wat toffer maakt.

Veel succes nog!

sandra
14-5-2011
 Meld misbruik24-3-2011 20:12:44

Hallo,

Je zou eens moeten kijken op www.origineletrouwkaarten.nl . Ze hebben heel mooie en moderne kaarten. Ik heb ze daar besteld en ben er heel tevreden mee. Heb ook veel complimentjes gehad (origineel, leuke kleuren, niet zo'n klassieke trouwkaart,...).

Succes,

Sandra

Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik24-3-2011 20:36:12

Ik heb een kaartje van Buromac, een zwart met in zilver letters erop Wij trouwen.
Heel basic, maar toch heel leuke reacties op gekregen. Via Ava besteld.

Sofie
25-6-2011
 Meld misbruik25-3-2011 8:24:38

Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt. Ik vind ze best modern. Het is wel wat werk, maar het kost dan ook veel minder geld (totaal voor 175 uitnodigingen mét foto zo'n 75 euro)...

Creatief zijn is dus de boodschap (en het is nog tof ook om met z'n twee te doen) ;)

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik25-3-2011 9:20:57

hey

wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt en hebben het in de stijl van pop art gedaan, misschien is dit een idee voor jullie

Groetjes
An

Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik25-3-2011 11:43:35

Hoi, ik weet niet van waar je precies bent maar wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij Meander in Lede. Dit is broer en zus en zij maken heel mooie dingen. Hij is bloemist en zij grafisch ontwerpster. 't Is zeker de moeite om eens een kijkje te nemen op hun site of een vrijblijvende afspraak te maken.
Ze maken moderne zaken maar toch heel klassevol. 't Is wel een iets hogere prijsklasse dan wanneer je ze zelf maakt natuurlijk.

ine
3-9-2011
 Meld misbruik25-3-2011 11:44:17

bedankt allemaal voor de reacties, er staan enkele leuke sites tussen!

Groetjes,
Ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info