Terug naar overzicht
Amai, hoe leuk! Het zal voorbij zijn voor je het weet! :-) Geniet nog van het aftellen!
Fijn dat ik je kon helpen met je haarkam :-) Laat je mij dan een berichtje hoe de ervaring was met Lemony? Ik ga daar volgend jaar ook mijn spulletjes bestellen denk ik, het zien er echt leuke dingen uit en heel veel keuze. Hopelijk bevalt hij je ook in het echt :-)Groetjes en succes!
Ha Liesbeth, ik ben ook op zoek naar een haarkam en wij gaan ook zaterdag naar FDO!! Om hoe laat moeten jullie daar zijn???? En ja hier dus ook nog 134 dagen
@ sharon: wij moeten om 9u30 bij FDO zijn, veel te vroeg :) maar kijk er naar uit, want ga toch niet lang kunnen slapen :) Kijk eens op lemony.nu voor een haarkam? Er is veel keuze ze, en niet duur! @ sylvia: Ik zal zeker eens iets laten weten als de kam is toe gekomen... Het zag er alleszins heel mooi uit op de site, dus ben benieuwd... Groetjes en veel succes allemaal!
Ja heb al eens gekeken, maar tis toch ook nog niet wat ik zoek, kga eerst eens overleggen met de kapper denk ik wat ik best doe.... Wij moeten en 's middags heen aangezien mijn vriend 's morgens nog moet werken. Veel kiesplezier!