Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen FDO

26-3-2011 14:34:56
We zijn deze ochtend naar Fede Di Oro geweest voor onze trouwringen!! En we hebben onze goesting gevonden, dus deze zijn besteld!! Zoveel keuze! maar ons eerste gedacht was het goeie... Ben zoooo content!!! En de prijs valt héél goed mee! Nu nog wachten tot begin juli... :(
Nu is echt alles geregeld!! Nog 132 dagen... :)

veel succes nog allemaal!

liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 601

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik26-3-2011 16:02:31

Wij zijn vandaag ook de ringen gaan bestellen
Ik heb er één van Aurodesign echt supermooi
Mijn ventje heeft een gewone stalen genomen omdat hijd at niet mag dragen op zijn werk
De prijs valt hier niet zo goed mee vind ik, de mijne alleen kost 1075€ pfff

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 16:43:41

Hey,
Van ons ook nog 132 dagen :)
Onze ringen komen ook van FDO. Wij hadden direct onze goesting gevonden. Idd heel veel keuze en vriendelijke mensen.

Britt
11-6-2011
 Meld misbruik26-3-2011 18:39:45

Hey,
Leuk dat je je goesting gevonden hebt!
Mag ik vragen wat de prijzen daar ongeveer zijn?

groetjes

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 18:42:08

wij hebben voor onze beide ringen 840 betaald, je krijgt er 20% korting, was eerst 1020 euro. De mijne is witgoud, fijn met 5 brillanten en die van mn vriend gewoon witgoud, rederlijk breed. We hadden het veel duurder verwacht. En super vriendelijke mensen!
De gravure zit ook in de prijs, 1 aanpassing ook en levenslange garantie. En super veel keuze! ni te doen!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...