Terug naar overzicht
Amai, dat is inderdaad een groot verschil! Een hele dikke proficiat! Ik zit ondertussen aan 3,5 kg (dat is niets vergeleken met jouw) Nog 3 maand tijd om er nog een kleine 5 kwijt te raken en dan ben ik tevreden. Meer mag natuurlijk altijd. groetjes Vanessa
Wow super echt wel een heel erg groot verschil. Ik wou dat ik dat kon zeggen ben er helaas maar een kleine 5 kwijt. Maar alles wat er af is is eraf denk ik maar zo. Groetjes, Tina
Ik duim voor jullie! Ik ben jaren een jojo-er geweest. Tot ik een BMI van 40 had en de gezondheid meer dan te wensen overliet. Uit noodzaak dan maar een maagbypass gedaan en voel me nu SUPER! En dat je er een mooi figuurtje door krijgt is natuurlijk mooi meegenomen hé. Volgens de dokter zou ik nog 5 à 8 kg kunnen vermageren. Maar voor de trouwjurk zou dit alvast geen probleem zijn. Ben al eens gaan kijken en mijn gedacht al enigszins op iets gezet. Die lieve dame bij Bruidscouture Elena zei me dat ik gerust al een kleed kon bestellen op mijn huidig maatje (nu kleine 42, kom van 48/50) en dat ik dan nog 30 kg mag afvallen. Maar dat zal niet meer gebeuren. Anders blijft er niets meer van me over. Voor allen die slechts enkele kilootjes kwijt willen, ik sta achter jullie hoor! Heb het ook vaak meegemaakt, dus weet wat jullie doormaken. Maar het eindresultaat zal zeker lonen: een stralend bruidje Groetjes, Cindy
een dikke proficiat!!! zelf aan 18, probeer nu van losse vel/slappe huid af te gerake ;)
Wauw. Je ziet er geweldig uit nu, zo'n topprestatie.
Amai, sjiek zeg!! Goed gedaan ! Geniet maar van deze overwinning...
Ongelooflijk! Echt chapeau dat je dit gedaan en volgehouden hebt! Je kan nu alleen nog maar meer genieten van jou dag ...