Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voor en na foto's!

27-3-2011 13:12:44
Hey iedereen.
Ik had het al langer beloofd, maar ik krijg de voor en na foto's (28kg lichter) niet op dit forum. voor zij die het eens willen zien, ze staan op onze persoonlijke website : www.geertencindy.onzetrouwpagina.com
Ben beetje trots.
Groetjes,
Cindy

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1194

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik27-3-2011 14:04:06

Amai, dat is inderdaad een groot verschil!

Een hele dikke proficiat!
Ik zit ondertussen aan 3,5 kg (dat is niets vergeleken met jouw)
Nog 3 maand tijd om er nog een kleine 5 kwijt te raken en dan ben ik tevreden.
Meer mag natuurlijk altijd.

groetjes
Vanessa

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik27-3-2011 15:25:00

Wow super echt wel een heel erg groot verschil. Ik wou dat ik dat kon zeggen ben er helaas maar een kleine 5 kwijt. Maar alles wat er af is is eraf denk ik maar zo.

Groetjes,
Tina

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik27-3-2011 16:08:28

Ik duim voor jullie!
Ik ben jaren een jojo-er geweest. Tot ik een BMI van 40 had en de gezondheid meer dan te wensen overliet.
Uit noodzaak dan maar een maagbypass gedaan en voel me nu SUPER!
En dat je er een mooi figuurtje door krijgt is natuurlijk mooi meegenomen hé.
Volgens de dokter zou ik nog 5 à 8 kg kunnen vermageren. Maar voor de trouwjurk zou dit alvast geen probleem zijn. Ben al eens gaan kijken en mijn gedacht al enigszins op iets gezet. Die lieve dame bij Bruidscouture Elena zei me dat ik gerust al een kleed kon bestellen op mijn huidig maatje (nu kleine 42, kom van 48/50) en dat ik dan nog 30 kg mag afvallen. Maar dat zal niet meer gebeuren. Anders blijft er niets meer van me over.
Voor allen die slechts enkele kilootjes kwijt willen, ik sta achter jullie hoor!
Heb het ook vaak meegemaakt, dus weet wat jullie doormaken. Maar het eindresultaat zal zeker lonen: een stralend bruidje
Groetjes,
Cindy

evy
18-6-2011
 Meld misbruik27-3-2011 19:57:00

een dikke proficiat!!!
zelf aan 18, probeer nu van losse vel/slappe huid af te gerake ;)

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik28-3-2011 8:16:58

Wauw. Je ziet er geweldig uit nu, zo'n topprestatie.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:18:23

Amai, sjiek zeg!! Goed gedaan ! Geniet maar van deze overwinning...

nele
1-7-2011
 Meld misbruik28-3-2011 12:51:38

Ongelooflijk! Echt chapeau dat je dit gedaan en volgehouden hebt! Je kan nu alleen nog maar meer genieten van jou dag ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...