Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke trouwschoenen?

28-3-2011 22:22:58
Hey, ik ben eens benieuwd welke trouwschoenen jullie gekozen hebben? Voorlopig gaat mijn keuze uit naar 'Emma' Van Rainbow Bliss...

mama
31-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 762

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 7:48:46

Ik heb de Sophie Sposa model Karen

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 8:44:55

Ik heb emma van Rainbow :)!
Supertoffe schoenen, ze zijn nog mooier in het echt dan op foto en ik ga ze na de trouw zeker nog aandoen!
Kheb ze een half uurtje aangehad en ze doen echt geen pijn aan mijn voetjes!
Ze hebben zo een kussentje op de zool, echt superschoenen!

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 9:20:10

Die emmatjes zijn wel mooi, ik had ook zoiets gekozen, moest mijn kleed niet geweldig vloeken met satijnen schoentjes...

Ik heb er nu van Luca Renzi, maar de naam weet ik niet, denk niet dat die daarmee werken. Het zijn eigenlijk eenvoudige parelmoeren ivoren pumps met vooraan een bandje over de tip met telkens een platte stofknop aan de buitenkant van de schoen op dat bandje.
Hak zo een 7 cm, ze hebben er in de winkel een cm afgedaan...en dat was een goed idee:)
Ik heb ze al regelmatig een halfuurtje aangehad, stiekem, omdat ik ze zo mooi vind:) Ze zitten wel heel goed, behalve dat ik erover twijfel om in de tip zo een gelkussentje te leggen, aangezien ze daar nogal 'hard' zijn.

Ben benieuwd naar de schoenen van de andere bruidjes!

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik29-3-2011 9:36:05

Zijn er nog bruidjes bij wie de hakhoogte is aangepast? Is dit vaak mogelijk?
Vervormt dit de schoen dan niet een beetje?
Ik ben zelf nogal groot en vind vaak mooie schoenen, maar 7cm is een beetje teveel (om naast mijn hubje te lopen)

mama
31-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 14:36:51

Die van Emma zijn ook 8 cm hoog, gaat oefenen worden. Loop meestal met een hak van ongeveer 6cm...

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 19:23:21

Hey

Ik heb er ook van Rainbow maar weet totaal de naam van het model niet
het zijn ook satijnen ivoorkleurige met vooraan op een tip en daar een strass steentje op.

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 20:11:46

Ik heb schoenen van mustang gekocht in het wit, zo kan ik die nadien zeker nog doordragen!! Is ietwat sportiever maar zie je toch niet onder een lang kleed en ze zitten super comfortabel!!

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 20:55:55

Ik heb schoenen gekocht bij Stylez Shoes in Rotterdam. Heel mooie winkel, was het tripje waard. Het model verklap ik hier nog niet, er zijn meelezers

Ann

Meld misbruik5-4-2011 21:54:27

Ik hou niet zo van die echte trouwschoenen, iemand een ander mooi idee voor schoenen?
Tenslotte zie je het praktisch niet onder je kleed hé, en om daar zoveel geld aan uit te geven, en nooit meer aan te doen van ik zonde van het geld.
Misschien dat ik wel gewoon rode pumps onder mijn kleed aandoe! ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...