Terug naar overzicht
Ik heb de Sophie Sposa model Karen
Ik heb emma van Rainbow :)! Supertoffe schoenen, ze zijn nog mooier in het echt dan op foto en ik ga ze na de trouw zeker nog aandoen! Kheb ze een half uurtje aangehad en ze doen echt geen pijn aan mijn voetjes! Ze hebben zo een kussentje op de zool, echt superschoenen!
Die emmatjes zijn wel mooi, ik had ook zoiets gekozen, moest mijn kleed niet geweldig vloeken met satijnen schoentjes... Ik heb er nu van Luca Renzi, maar de naam weet ik niet, denk niet dat die daarmee werken. Het zijn eigenlijk eenvoudige parelmoeren ivoren pumps met vooraan een bandje over de tip met telkens een platte stofknop aan de buitenkant van de schoen op dat bandje.Hak zo een 7 cm, ze hebben er in de winkel een cm afgedaan...en dat was een goed idee:)Ik heb ze al regelmatig een halfuurtje aangehad, stiekem, omdat ik ze zo mooi vind:) Ze zitten wel heel goed, behalve dat ik erover twijfel om in de tip zo een gelkussentje te leggen, aangezien ze daar nogal 'hard' zijn. Ben benieuwd naar de schoenen van de andere bruidjes!
Zijn er nog bruidjes bij wie de hakhoogte is aangepast? Is dit vaak mogelijk? Vervormt dit de schoen dan niet een beetje? Ik ben zelf nogal groot en vind vaak mooie schoenen, maar 7cm is een beetje teveel (om naast mijn hubje te lopen)
Die van Emma zijn ook 8 cm hoog, gaat oefenen worden. Loop meestal met een hak van ongeveer 6cm...
Hey Ik heb er ook van Rainbow maar weet totaal de naam van het model niet het zijn ook satijnen ivoorkleurige met vooraan op een tip en daar een strass steentje op.
Ik heb schoenen van mustang gekocht in het wit, zo kan ik die nadien zeker nog doordragen!! Is ietwat sportiever maar zie je toch niet onder een lang kleed en ze zitten super comfortabel!!
Ik heb schoenen gekocht bij Stylez Shoes in Rotterdam. Heel mooie winkel, was het tripje waard. Het model verklap ik hier nog niet, er zijn meelezers
Ik hou niet zo van die echte trouwschoenen, iemand een ander mooi idee voor schoenen? Tenslotte zie je het praktisch niet onder je kleed hé, en om daar zoveel geld aan uit te geven, en nooit meer aan te doen van ik zonde van het geld. Misschien dat ik wel gewoon rode pumps onder mijn kleed aandoe! ;-)