TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
29-3-2011 12:21:42
Wij hebben apart gekozen, maar zijn mama is ook meegegaan met mij en zij is dan ook met mijn verloofde gaan kiezen... Ik vertrouw erop! Mijn ventje is echt trots op zijn keuze en ook al zou het niet perfect bij elkaar passen dan is dat nog geen probleem voor mij...
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
29-3-2011 12:44:12
Ik ben mijn trouwkleed met mijn mama en zus gaan kiezen en ben dan met mijn vriend en zijn mama zijn kostuum gaan kiezen!
Ik vertrouwde dat niet om mijn vriend met zijn moeder te gaan laten kiezen en ik wou ook passen :)!
Het enige dat ze eigenlijk moesten weten was of dat mijn trouwkleed wit / ecru / of een andere kleur had voor het hemd. Meer dan dat hadden ze niet echt nodig!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
29-3-2011 12:44:22
Ik ben zijn kostuum mee gaan kiezen maar hij weet wel niets van mijn kleed
|
|
Leontine
3-6-2011
|
29-3-2011 13:18:14
Zijn moeder is met mij mee geweest om voor mijn kleed te kijken en is met hem mee geweest om zijn kostuum uit te zoeken. Ze hadden een foto van mijn kleed en een stukje van de stof mee, zodat zijn hemd dezelfde kleur in elk geval heeft en dat de stijl van het kostuum past bij de stijl van mijn kleed. Zo wordt de eerste ontmoeting op onze trouwdag toch net wat spannender.
|
|
frida
6-2-2010
|
29-3-2011 14:31:36
Dag
Ook ik ben zijn kostuum mee gaan kiezen maar hij van mijn kleed wist hij niets!!
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
29-3-2011 15:04:01
Bij ons ik ook alles gescheiden gebeurd. Mijn moeder en schoonmoeder zijn mijn kleed mee komen kiezen, en zij zijn alle 2 meegegaan met mijn verloofde om zijn kostuum te kiezen. Ik ben suuuuperbenieuwd, maar vertrouw er wel op
|
|
jill
30-6-2012
|
29-3-2011 15:07:38
ja ik denk dat wij het ook gewoon apart gaan doen, om het wat spannend te houden :) Ik vertrouw wel op mijn ventje dat hij iets moois gaat kiezen :) amai ik kan ni wachten tot ik er aan kan beginnen :)
|
|
vicky
10-9-2011
|
29-3-2011 16:56:32
mijn toekomstige heeft zijn kostuum samen met zijn ma en zus gaan kopen en zijn zus maakt mijn trouwjurk en ik weet van zijn kostuum niks
|
|
Véronique
31-7-2009
|
29-3-2011 17:57:14
Ik ben mijn trouwjurk samen met mijn nichtje gaan kiezen (voor mijn ouders moest het ook een verrassing zijn!), maar ik ben wel mee geweest om samen met mijn man zijn kostuum te kiezen. Ik wist dan ook dat hij een zwart kostuum + zwart hemd ging kiezen (dus daar is niet veel verschil dan tussen die kostuums). De das was in hetzelfde kleur als mijn rok, dus mijn man wist wel iets...
|
|
Ellen
9-7-2011
|
29-3-2011 19:55:05
Hey
Voor mijn kleed zijn de mama en schoonmama mee gegaan.
Oorspronkelijk was het ook de bedoeling dat hij met de 2 mama's ook zijn kostuum zou kiezen, maar na 6 winkels heeft hij me 'gesmeekt' om mee te gaan. Hij vond nooit iets naar zijn zin. En hij was ook nooit zeker of ik het wel mooi zou vinden.
Daarom ben ik na een tijdje eens met zijn mama en hem mee gaan winkelen en die dag hebben we HET gevonden. Toen voelde hij er zich wel goed bij...
Het hangt dus ook een beetje af wat je man wilt...
Groetjes!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
29-3-2011 20:28:26
Bij ons gaat het zo:
De eerste keer heb ik mijn ventje meegenomen gewoon om zijn smaak eens te kennen.
Daar kwam dan uit dat het niet wit gaat zijn vermits hij niet echt in een strak pak wil trouwen. En ik vindt kleur heel leuk voor een trouw.
De 2de keer kleedje passen was de bedoeling dat mijn mama mee zou gaan, maar op 't laatste moment kon ze niet mee. Ben dan maar alleen geweest, naar Bruidscouture Elena.
Daar heb ik dan uit de collectie "creations of Leijten" verschillende kleurtjes aangehad. En ook mijn gedacht op iets gezet. Nu moet ik enkel nog eens terug gaan met mijn mama, voor de vorm, zodat ze toch mee beslist of het mooi is.
Ik heb het kleedje wel op foto en mijn toekomstige heeft het fototje gezien en goedgekeurd.
Als ik dan definitief besteld heb ga ik een staatje van het kleur vragen in de winkel en meegeven met mijn ventje. Hij gaat vragen aan zijn zus om mee te gaan om zijn kostuum te kiezen. En het fotoke gaat ook meegegeven worden.
Zo gaan we perfect matchen.
Groetjes,
Cindy
|
|
ilse
7-8-2010
|
30-3-2011 8:02:39
Hey,
Ik ben mijn kleed gaan kiezen samen met mijn moeder, tweelingzus én mijn verloofde! jaja
Zijn kostuum daarvoor ben ik met hem en zijn ouders gaan shoppen.
Omdat hij mijn kleed mee gekozen had, konden we de kleuren van mijn kleed (zwart en turquoise) als thema gebruiken (kleur uitnodiging, gastenboek, zijn das,...)
Groetjes,
ilse
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
30-3-2011 8:52:08
Hoi,
Ik ben mijn kleed gaan kiezen samen met mijn moeder en zus. We hebben dan aan mijn verloofde laten weten op welke kleuren hij moest letten. Dat heeft hij gedaan. Dit weekend gaat hij zijn kostuum halen en gaat hij het eens aan doen voor mijn moeder en zus. Ik vertrouw er op dat het goed is, maar in het geval dat het niet echt overeen komt, kunnen we nog voor een andere das zorgen of in het bruidsboeket een aanpassing doen qua kleuren zodat we wel beter bij mekaar passen.
Succes bij je zoektocht
Groetjes Nathalie
|
|
jill
30-6-2012
|
30-3-2011 9:01:56
Heey bedankt allemaal voor jullie reacties :) Ik vind het wel een goed idee om eventueel een stofke mee te geven, zodat ze daar een beetje rekening mee houden :) @ilse, wel tof dat alles samen in hetzelfde thema valt, goed idee :)
grtjs
|
|
Miriame
25-6-2011
|
30-3-2011 18:23:10
Hallokes,
Ik ben voor mijn kleedje op stap gegaan met mijn mama en zus...en die hebben er dan foto'ke van genomen.
Mijn ventje is voor zijn kostuum ook op pad gegaan met mijn mama en die had de foto van mijn kleedje laten zien aan de verkoper en die heeft op basis van de foto dan kostuums voorgesteld die er bij passen en zou naar het schijnt "perfect matchen"
ben benieuwd
groetjes
|
|
jill
30-6-2012
|
31-3-2011 8:23:07
@miriame da zou super zijn he! succes!
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
7-4-2011 9:43:08
Hallo Jill,
Wij hebben onze kleding samen gekozen. Het was leuk en super gezellig. Onze kleding past perfect bij elkaar en enkel wij beiden hebben ze gezien.
Het is wat je verkiest natuurlijk, maar voor ons was deze keuze de leukste.
Groetjes,
Ingrid
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|