Terug naar overzicht
Ja hier! Er hangt al sinds een maand een uitnodiging in het hoofdkantoor om te zeggen dat ze allemaal uitgenodigd zijn voor de receptie, aangezien het advocaten zijn, was ik er vroeg bij omdat ze zo zeker een gaatje vrij konden houden op hun agenda... Nu zit ik aan 4 bevestigingen en 3 nee's van de ... 21 advocaten! Grrrrrrrrrrrrrrr Ok ze hebben tijd tot 11 april, ma toch
Is normaal hoor, bij mij ist ook zo !!! Schijnt dat dat normaal is ! Groetjes
Hier ook! Ze hebben tijd tot 3 april.. en zit aan iets van 13 mensen.. Nu vandaag wel nog een bevestiging gehad. Ik had er iets rond de 20 toch verwacht..Ik vraag me nu af of ik vrijdag nog eens een herinneringsmail zou sturen.. iets in de aard van: laatste kans om het dit weekend nog even thuis te bespreken met jullie partner..?Maar lijkt dat dan zo niet alsof je smeekt om volk? aiaiaiai Groetjes,Mieke
Wij zijn daar nog niet aan toe, maar ik zou dat toch ook niet leuk vinden.Bevestiging verwacht je nog niet direct, maar toch gewoon eens zeggen dat ze je uitnodiging goed ontvangen hebben... Ben ook benieuwd hoe ze bij ons gaan reageren...@Mieke: Ik zou nog geen herinneringsmail sturen. Dat zou ik pas doen op 4 april, dan kan je hen nog heel even geven om te reageren. Nu klinkt het toch wat opdringerig vind ik, want je geeft hen toch de kans tot 3 april hé.
Oei, ik dacht gewoon de envelopjes op de hun bureau te gaan leggen! Dat spaart een postzegel uit en dan heb ik direct reactie :)
ik heb de envelopjes persoonlijk aan collega's afgegeven, dat was toch een goede twee weken geleden, en ja wel reacties opgekregen van hoe uitnodiging er uitzagmaar nog amper bevestigingen gekregenen bij mijn verloofde juist het zelfde ...dus het is zelfs niet omdat je het persoonlijk afgeeft, je reactie krijgt