Terug naar overzicht
Natuurlijk kan dat ook in de namiddag! Dat hebben pastoors zelfs het liefste, want 's morgens kan er altijd nog een begrafenis zijn en dan moet je daar al geen rekening mee houden!
Ik sluit me aan bij Véronique. Wij trouwen om twee uur en volgens mij was er ook nog een trouw die dag om vier uur in de namiddag. De pastoor zei ook dta we versiering enzo de avond ervoor kunnen doen tenzij er een begrafenis is 's morgens. Dus misschien kan 's morgens wel helemaal niet...
Wat een pak van mijn hart! Pfoe, morgen ne x bellen naar de pastoor zie voor dat ook al eens vast te leggen. We zouden graag rond 11u30 burgerlijk trouwen en dan rond 13u in de kerk (als het kan natuurlijk!) want anders moeten we ons schema weer helemaal aanpassen
Bij ons kan dat ook hoor (in de Klinge)
Wij trouwen ook op een zaterdag en het burgerlijke gedeelte is ook s morgens, terwijl we pas s middags voor de kerk zullen trouwen.
Wij trouwen om 11.30 uur in het gemeentehuis en om 14.30 uur in de kerk.
Ook onze pastoor (Stekene) heeft het liefst de huwelijken in de namiddag, inderdaad wegens mogelijke begrafenissen. Denk dus niet dat dat een probleem mag zijn! Groetjes
wij trouwen om 12.45 in het gemeentehuis en hebben om 17.15 kerkelijke dienst
Heb net contact gehad met de Deken van Temse en hij heeft me ook verteld dat trouwen in de namiddag geen enkel probleem is en dat het kan vanaf 14u! Dit weekend al eens vastleggen zie ;-) Hartelijk dank alvast aan iedereen om me hiermee te helpen! Groetjes
Hey Niki, Wij trouwen om 11u voor de wet in Temse en om 13u voor de kerk in Beveren... Ik ben van daar en wou de kerk daar... Als je een voorkeur hebt voor een bepaald uur voor de wet, best es navragen vanaf wann je dit kan vastleggen, want wie eerst is is eerst... Bij ons lag 11u30 al vast voor iemand anders... en je moet daarvoor wel naar de dienst bevolking... groetjes!
Hoi Karine, Ik kan vanaf nu al naar de gemeente voor dat vast te leggen, ga ik morgen ook direct doen!! Bij mij zijn alle uren nog beschikbaar (alé dinsdag toch nog) dus hoop ik echt dat we om 11u30 kunnen trouwen! :-) Is het niet zo, achja geen drama ;-) Hartelijk dank! Groetjes & veeeeel succes nog
Wij trouwen om 14u voor het gemeentehuis en om 15u voor de kerk.