TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
6-8-2011
|
29-3-2011 20:59:28
wij trouwen een week na jullie, en ik zou ze toch ook half mei willen rondsturen ze... wij vragen bevestiging voor 15 juli. Tenslotte is het zomervakantie é, dan weten de mensen op tijd wanneer jullie trouwen... groetjes
|
|
jeff
27-8-2011
|
29-3-2011 23:16:04
Wij trouwen 27 aug, en zouden versturen laatste week juni... MAAR, voor de familie gaan we die al in mei ronddragen, omdat ze er allemaal al naar vragen (ouders, broers, getuigen).... en eigenlijk staan we ook al te popelen...van ongeduld-)
|
|
Sofie
6-8-2011
|
30-3-2011 8:15:09
Ik vind dat je nooit te vroeg kan versturen, zeker wanneer je in de zomer trouwt. Mensen kunnen die periode dan vrijhouden.
Wij trouwen eerste weekend van augustus. Er zijn altijd heel wat zaken te beleven in de streek. Er is het dranouter festival, veel mensen zijn op reis,...
Wij willen ze versturen midden mei.
We gaan wel pas 23 april voor de fotoshoot. De foto's gebruiken we dan voor de uitnodiging. Het zal snel moeten gaan, nuja de tekst is klaar, dus zal enken nog een kwestie van kiezen en drukken worden.
'k zal blij zijn als de uitnodigingen de deur uit zijn
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
30-3-2011 8:17:55
Hoi!
Wij trouwen een maand voor jullie en versturen onze uitnodigingen maar eind april!
Dit omdat onze fotoshoot maar volgende week dinsdag is en omdat het gemiddeld 8 weken op voorhand is!
Jullie trouwen in de zomervakantie, dus vind ik dat jullie je dat kunnen permitteren om de uitnodigingen ietsje vroeger te versturen!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-3-2011 16:59:03
Wij trouwden op 31 juli en hebben onze uitnodigingen eind mei rond gestuurd. Veel vroeger brengt toch niet op, dan kan het alleen maar vergeten worden! Trouwens, de mensen hun reis ligt toch al vast, hoor! Dus wie er echt bij wil zijn, houdt sowieso die dag vrij en anderen doen toch maar op...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|