Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versturen uitnodigingen

29-3-2011 20:54:47
Hoi allemaal,
Wou graag even jullie mening.
Wij trouwen 30 juli. Onze uitnodigingen zijn klaar, we wachten enkel nog op de enveloppen.
Normaal krijgen we die deze week.
Is het dan te vroeg als we ze eind april, begin mei beginnen rond te brengen en te versturen?
Of is dit te vroeg? We vragen bevestiging voor 24 juni.
Weet niet goed wat ik moet doen.
groetjes

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 861

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 20:59:28

wij trouwen een week na jullie, en ik zou ze toch ook half mei willen rondsturen ze... wij vragen bevestiging voor 15 juli. Tenslotte is het zomervakantie é, dan weten de mensen op tijd wanneer jullie trouwen... groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 23:16:04

Wij trouwen 27 aug, en zouden versturen laatste week juni...
MAAR, voor de familie gaan we die al in mei ronddragen, omdat ze er allemaal al naar vragen (ouders, broers, getuigen).... en eigenlijk staan we ook al te popelen...van ongeduld-)

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik30-3-2011 8:15:09

Ik vind dat je nooit te vroeg kan versturen, zeker wanneer je in de zomer trouwt. Mensen kunnen die periode dan vrijhouden.
Wij trouwen eerste weekend van augustus. Er zijn altijd heel wat zaken te beleven in de streek. Er is het dranouter festival, veel mensen zijn op reis,...

Wij willen ze versturen midden mei.

We gaan wel pas 23 april voor de fotoshoot. De foto's gebruiken we dan voor de uitnodiging. Het zal snel moeten gaan, nuja de tekst is klaar, dus zal enken nog een kwestie van kiezen en drukken worden.

'k zal blij zijn als de uitnodigingen de deur uit zijn

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik30-3-2011 8:17:55

Hoi!

Wij trouwen een maand voor jullie en versturen onze uitnodigingen maar eind april!
Dit omdat onze fotoshoot maar volgende week dinsdag is en omdat het gemiddeld 8 weken op voorhand is!
Jullie trouwen in de zomervakantie, dus vind ik dat jullie je dat kunnen permitteren om de uitnodigingen ietsje vroeger te versturen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-3-2011 16:59:03

Wij trouwden op 31 juli en hebben onze uitnodigingen eind mei rond gestuurd. Veel vroeger brengt toch niet op, dan kan het alleen maar vergeten worden! Trouwens, de mensen hun reis ligt toch al vast, hoor! Dus wie er echt bij wil zijn, houdt sowieso die dag vrij en anderen doen toch maar op...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info