Terug naar overzicht
Spinnershof is eigenlijk een café met een zaaltje aan, zo wat parochiezaal-stijl... 't Zou niet iets zijn waar ik mijn trouwfeest zou willen geven in ieder geval.
ja , ik heb ondertussen de link naar de website ontvangen ... inderdaad niet de prachtigste zaal ... Wel, ik heb toch eens een offerte opgevraagd... vooral louter informatief eigenlijk :)
Je weet nooit, hé? :) Wij geven onze feest in de oude maalderij in Moerzeke (deelgemeente van Hamme). Ze staan hier ook op de site trouwens...
ja, ik heb naar hun ook geïnformeerd, maar als 90% van onze gasten zou komen, geraken we daar net niet binnen... daarom heb ik daar niet verder naar gevraagd... Volgende week dinsdag moeten beslissen (tot dan is onze optie voor de zaal die momenteel op nummer één staat ^^ Hof Ter Velden)
wist je dat die drie zalen hebben? als je de twee grote neemt, krijg je de derde kleine er gratis bij (als vestiaire). Dus wij gaan in de ene zaal eten, de andere dansen... 'k wil je niet pushen, hoor! veel succes met het beslissen... :)
Ja, maar als je dan je mensen moet verdelen over twee zalen(om te eten), zitten die dan niet echt apart van elkaar? om te dansen is dat nog te doen natuurlijk :) maar om te eten niet zo gezellig hé...
nee, da's waar. wij hopen dat de zaal groot genoeg is om ons volk te zetten om te eten. Ze hebben ons toch gezegd dat dat moet lukken (een 150 man om te eten)...
Er staat aangegeven dat er 170 man kan zitten in de grote zaal... maar als iedereen kan komen, zitten wij al rap aan 200 ... dat zijn er al véél meer hé :) voor't zelfde geld is het dan uiteindelijk ook maar 150 man dat kan komen, maarja, het moet maar eens gebeuren hé !
Da's waar... Miljaar, dat moet stressen zijn! Goed dat ik dat weet eigenlijk, van die 170 man. Dan MOET ik mezelf wel beperken in uitnodigingen... :)