Terug naar overzicht
Ik heb ontzettend veel gekocht bij trouwen-feestartikelen.nl. Onze kleuren zijn wit en zilver en ik heb daar echt ontzettend veel kunnen vinden. Zo hebben wij: witte (parelmoer) en zilveren (metalic) balonnen met afsluiters aan lint witte (metalic) balonnen met zilveren duiven witte hartjes slingers witte duiven slingers wit met zilveren vlaggenlijn (leve het bruidspaar serie = duiven die hartjes vasthouden) lampionnen (leve het bruidspaar serie) ledlampen (voor in de lampionnen en ook in balonnen voor op het terras) hangdecoratie (leve het bruidspaar serie) deurbord (leve het bruidspaar serie) gevelvlag (leve het bruidspaar serie) gaan we als achtergrond gebruiken voor de foto's van de gasten bij binnenkomst (wordt later in het gastenboek bij hun naam geplakt afzetlint (leve het bruidspaar serie) wit en zilveren hartjes en duiven confetti (voor op de tafels te strooien) Er is grote kans dat dit allemaal veel te veel gaat zijn, maar heb me een beetje laten gaan. Ik had liever over dan een half lege ruimte.
hoi ik moet hier ook nog aan beginnen, bij AVA vind je ook veel deco materiaal, ik ben daar al eens een kijkje gaan nemen. Verder ga ik ook online op zoek denk ik dus ik volg dit op de voet.
Hallo, kijk eens bij styleyourwedding.be. Veel succes
@Julie: de site is offline... maar ik zal de tip zeker onthouden! bedankt!
Enkele ideeën voor de dansvloer en de dessertentafel... http://www.youtube.com/watch?v=iOEI9ZtRAr0
Hoi els ik weet niet vanwaar jij bent. Anders moet je eens een kijkje nemen bij rudy's partyservice. Ze versieren de zaal en ruimen deze naderhand ook weer op. Wij gaan waarschijnlijk een parochiezaal nemen en deze dan laten inrichten door rudy's partyservice. Want als je alles moet kopen ben je ook al veel kwijt en naderhand ben je er niet veel meer mee :) veel succes! groetjes evy