TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emily
26-5-2012
|
30-3-2011 15:29:53
Same here! Ik wil ook zoooooooooooooohard al gaan :-) Ik volg mee want ben ook een maggie-fan! Ik ben zelf ook van het Antwerpse dus zou idd handig zijn mocht je hier de verdere afhandeling kunnen doen. Wanneer zou jij op kleedjesjacht gaan?
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
30-3-2011 15:30:27
Beste Kim, Ik heb zelf heel wat NL'se familie, die o.a. of zijn getrouwd of gaan trouwen. Ik heb toch eerlijk gezegd mijn twijfels bij de honeymoonshop... Er zijn, bij mijn familie en kennissen, al verschillende (negatieve) verhalen rondgegaan, zijnde van : slechte service, vertraging jurken, verkeerde jurk besteld (!!!!), verkeerde stoffen, ... Ikzelf ga er zeker niet zien, maar ik heb deze verhalen alleen van 'horen van'.
Ik heb trouwens ook al gehoord dat trouwjurken in NL veel duurder zijn dan in België, maar ook hier nog zelf geen ervaring mee...
Blijkbaar zit er wel in Breda een hele goede trouwwinkel & da's minder ver rijden.
Veel succes!!!!
|
|
kim
7-7-2012
|
30-3-2011 15:51:23
- Emily: als het van mij afhing, zo snel mogelijk! haha :p Kan echt ni meer wachten! Denk dat we vanaf juli eens overal een kijkje gaan nemen. Dan is het nog een jaartje te gaan.
- Bruidje: bedankt voor je reactie! Dat zijn idd wel negatieve commentaren.. Heb ook via via al positieve reacties gehoord, dus hopelijk reageren er snel mensen die wel tevreden waren, want Maggie Sottero is in Belgie amper te vinden blijkbaar :(
Weet je soms de naam van de winkel in Breda? Ga er dikwijls shoppen dus moet ik daar zeker eens langs gaan :-)
|
|
Marjannie
4-8-2012
|
30-3-2011 16:05:42
Ik wil zeker ook daar langs gaan en dat zal in mei of juni zijn. Ben een grote maggie fan ook :-) weet niet meteen hier een verdeler zijn in Belgie, indien jullie iemand weten mogen jullie het zeker doorgeven. Allesinds veel succes met het zoeken naar jou droomjurk!
|
|
Emily
26-5-2012
|
30-3-2011 16:10:22
Ik ga in juni denk ik, kan ook echt niet meer wachten: alle sites, bruidsboekjes en consoorten moeten eraan geloven :-) spannend he! In Breda ga ik ook eens kijken, maar ze hebben in die winkel geen Maggie Sottero... In Roeselare is er ook een winkel waar ze Maggie Sottero verkopen, is ook wel ver rijden vanuit het Antwerpse maar misschien wel de moeite? heb ook al veel goede commentaren gehoord van the honeymoon shop en zelfs dat ze daar goedkoper zijn. Hmmm, moeilijk! PS: net gegoogled: Amala wedding shop in Breda verkoopt Maggie, en ook mijn absolute lieveling: Jesus Peiro ;-)
|
|
Rebecca
26-5-2012
|
|
|
davina
6-5-2011
|
30-3-2011 19:49:56
hey,
ik heb mijn maggie sottero ook in nederland gekocht, bij koonings in deurne, in belgie heb je ook wel een paar winkels die maggie verkopen maar de collectie is veel kleiner ook zjn er geen winkels in belgie die zo groot zijn
groetjes
|
|
Romana
20-8-2010
|
30-3-2011 20:21:04
Hoi, Ik ben in augustus getrouwd in een Maggie Sottero jurk van de Honeymoonshop. Alleen maar positieve ervaringen gehad. Bij mijn laatste pas (2 dagen voor mijn huwelijk) bleek ik nog behoorlijk afgevallen te zijn en hebben ze terwijl ik ging winkelen met mijn zusje alles in orde gemaakt. Mijn collega is in juli getrouwd, niet in een Maggie Soterro maar wel een jurk van de Honeymoonshop. Zij was minder tevreden. Ze was wel tevreden over haar jurk, maar niet zo over de service rond het pak van haar man. Uiteindelijk is alles wel in orde gekomen.. Romana
|
|
kim
7-7-2012
|
30-3-2011 20:36:18
Bedankt voor de reacties bruidjes!
Kijk al uit naar de eerste 'maggie' zoektocht! :-)
|
|
tamara
20-5-2011
|
30-3-2011 22:48:24
hey,
vandaag mijn eerste pas gehad in de honeymoonshop in rotterdam.
ik kan niets anders dan positieve commentaar zetten.
heb ook een maggie kleedje: freya
na het vorig jaar in februari besteld te hebben, was het vandaag terug eindelijk de dag dat ik het terug kon aandoen!! super gevoel
heb vandaag ook in de honeymoonshop mijn juwelen, tiara en schoenen gevonden!
over service en bediening niets anders dan lof, de mensen daar nemen echt de tijd voor jou!
zeker is een bezoekje waard! :)
veel succes nog!
groetjes
|
|
Marlies
9-12-2011
|
31-3-2011 14:40:50
Beste Kim,
Ik heb in januari mijn bruidsjurk van Maggie Sottero gekocht in de honeymoonshop. Wat de winkel betreft in één woord : erg druk maar ze maken tijd voor jou, alleen op afspraak.
Wat ik onthouden heb :
1. veel ligt eraan welke verkoopster je hebt in de honeymoonshop wat ook voor andere winkels geldt veronderstel ik (de verkoopster naast mij had veel meer geduld dan de mijne en heeft ook meer tijd uitgetrokken voor haar klant)
2. de verkoopster die ik had heeft me goed geholpen, heeft zonder morren me wel 10 jurken laten passen maar er is een maar volgens mij trekken ze per afspraak een bepaalde tijd uit van zodra je daar over gaat moet het vlug vlug gaan voorbeeld : ik had schoenen onder de jurk aan voor te passen die ze me gewoon had gegeven achteraf zei ze me en die schoenen ook zeker? Dah mag ik eerst eens andere schoenen zien dank u want dat was echt mijn type niet. Idem dito met de lingerie ze hebben maar dezelfde genomen als dat ik bij de pas aanhad zogezegd omdat die er het beste onder paste wat ik niet geloof volgens mij wilde ze er zich snel vanaf maken en was dat de reden dus kan ik nu 2 x lingerie kopen want degene die ik overdag aanheb is niet de lingerie die ik 's avonds aan mijn man wil tonen.
3. dure rekening uiteindelijk naar het schijnt zouden de jurken in België zo'n 200 € goedkoper zijn wat ik echter niet kan bevestigen. + onmiddellijk de helft van alles kleed, lingerie, schoenen etc betalen terwijl je nog niets in handen hebt en dat terwijl ik echt maar een late pasbeurt heb (juli) aankoop januari ...
4. ze gingen maat 38,5 bestellen in schoenen wat perfect ging zijn deze week krijg ik een e-mail dat ze met dat model niet met halve maten werken... dit wisten ze toch in januari ook al nu moest ik maar gokken uit België 38 of 39 heb maar 39 genomen al gaan deze volgens mij te groot zijn
Conclusie ik zou zeker teruggaan in het algemeen ben ik tot hiertoe tevreden maar ik zou zeker héél zeker veel meer mijn mening doordrukken.
Groetjes,
Marlies
|
|
Tina
1-5-2010
|
31-3-2011 15:32:32
Hey,
Ik ben vorig jaar 1 mei getrouwd in een Maggie Sottero vanuit de Honeymonnshop !
Het was de Fiorenza jurk in scarlet rood.
Bij mij ga je alleen maar complimenten horen over de Honeymoonshop. Heb hier dan ook al verschillende mensen doorverwezen naar daar voor een Maggie !
Veel succes ermee, je zal zeker niet bedrogen uitkomen :)
TINA
|
|
kim
7-7-2012
|
31-3-2011 16:05:42
Oef ik ben super blij dat er zoveel positieve reacties komen over honeymoon shop.
Ik hoop daar ook mijn droomkleedje te vinden :-)
Bedankt allemaal!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|