Terug naar overzicht
Hei, wij doen ongeveer hetzelfde en dat probleem was niet bij me opgekomen :-) weet dus ook nog niet wat het zal worden bij ons, maar ik vind walking dinner zeker niet minderwaardig klinken, tegenwoordig wordt dat meer en meer gedaan. Bij ons ging het er gewoon om dat te doen en geen zittend diner omdat we dit losser vinden en zo gemakkelijk eens met iedereen kunnen praten ipv alleen met ouders en zussen enz die ik toch elke dag zie of hoor :) maw: met walking dinner is het toch duidelijk dat het ook een volwaardig diner is, maar gewoon niet met zn allen aan een lange tafel? net zoals jullie voorzien we ook lounge hoekjes en hoge tafels met hoge stoelen.Avondfeest kan je ook schrijven he, da is de formule nog wat verrassender als de gasten aankomen ;-) vind ik zeker ook kunnen hoor! Zoals de meeste raad hier luidt op dit forum: gewoon doen wat jullie zelf goed vinden!!
Ik zou ook gewoon voor 'walking dinner' gaan. Dat is het duidelijkste voor iedereen en weet iedereen wat men kan verwachten!
Hoihoe is het feest geweest bij Rustenburg?Wij gaan onze trouw daar ook doen?Waren er min punten?
hoineen het was super! Het eten was heel lekker, volop drank, goede en professionele bediening. Het enige wat wat minder was, was dat het op een bepaald moment zeeeer warm werd. De zaakvoerder is zich daar ten volle bewust van en wil er metr tijd een zwaardere airco zetten. De dj is ook van de zaak, in het begin was het wat minder van muziek maar toen hij zag dat de zaal ni meeging, gooide hij het over een andere boeg. Je zal het je niet beklagen. Geniet ervan!