TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
31-3-2011 9:54:08
Ik heb ook een schoonfamilie die over niets anders kan praten dan den trouw!
Alleen zijn die wat 'losser' als het aankomt op vrijgezellenfeest.
Wij doen het vrouwen en mannen apart... omdat mijn vriend het zo wil, maar komen rond 24uur samen en feesten dan samen verder. Eerst wou mijn schoonmoeder mee, maar gelukkig heeft mijn vriend dat uit haar hoofd kunnen praten!
Als jullie het anders willen, dan moeten jullie dat doen!
Belachelijk dat je schoonvader daar al een probleem van gaat maken. Misschien is dat zijn manier om te zeggen dat jullie rekening moeten houden met hem... Allesinds, als hij al over de vrijgezelle een probleem maakt, dan ga je nog veel discuties en ruzies hebben over andere dingen!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
31-3-2011 10:01:51
Wij doen een vrijgezellenavond apart ... We komen niet samen achteraf en dat hebben we ook bewust voor gekozen ... En daar komt niémand van de ouders bij ... Helemaal goed gek zeker Er werd wel op voorhand afgesproken met de getuigen wat wel en niet door de beugel kan ... Ik weet bv. dat de mijne één zuipfestijn zal zijn ... Met waarschijnlijk andere gasten, maar dat blijft allemaal vrij onschuldig ! (hoop ik!) Mijn toekomstige drinkt niet (echt NIETS) en die zal dus waarschijnlijk iets funs doen met zijn vrienden .. Van mij mocht hij naar een strip tease bar gaan, zolang er niet wordt "aangeraakt" kan het mij eigenlijk niet schelen. Ga naar het strand en je ziet soms erger Zijn getuige was wel héééél erg blij toen hij dat hoorde, maar mijn schat is daar allemaal niet zo voor, hij zal het ondergaan als het moet, maar niet met de volle zin T'blijft natuurlijk mooie vrouwen om naar te kijken en hij blijft ne vent, maar hij zal des te blijer zijn om bij zijn vrouwtje terug te keren En mijn vrijgezellen komt zaterdag! Behalve dat ik om 18u30 moet klaar staan, weet ik eigenlijk niets ... It's scares me ... !! hahahah Dus, doe je vrijgezellen zoals je zelf wil En laat u schoonvader zagen, hij zou er al niet bij moeten zijn in de eerste plaats, zoiets doe je tussen vrienden, eens goed de remmen loslaten, niet met uw pa erbij ...
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
31-3-2011 11:56:07
Wij hebben ook gezegd dat we elkaar niet willen tegenkomen op onze vrijgezellen, maar dat is ieder zijn ding, natuurlijk.
't wordt hier zoveel gezegd: doen waar jullie zin in hebben! Zorg ervoor dat de organisator(en) van je vrijgezellen mensen zijn die jullie vertrouwen, die weten wat jullie willen en die voet bij stuk houden! Als er iemand tegen mij zaagt over de vrijgezellen (discussie geweest over de datum), zeg ik: mannekes, over die vrijgezellenavond hebben wij niks te zeggen, wij organiseren niks en mogen ook van niks weten.
|
|
Kelly
4-6-2011
|
31-3-2011 12:32:14
Wij komen ook niet samen tijdens onze vrijgezellen. Dat is ieder zijn keuze, hebben al eens één gehad waar het wel was en het was wel leuk. Vooral de mannen waren content want blijkbaar was hun avond aant doodbloeden toen
Bij ons worden er GEEN ouders/schoonouders meegevraagd! seg, nog nen hoop controle zekerst? Neen dank u!
Gewoon uw ding doordrijven! Het moet natuurlijk een verrassing blijven voor jullie, maar zeg gewoon tegen de organisatie dat dat een vereiste is! Ze moeten daar mee rekening houden!
|
|
rafa
6-5-2011
|
31-3-2011 13:42:28
bij ons is ook mannen en vrouwen apart ook apart weekend (omdat we ook kinderen hebben in vriendenkring en dus probleem babysit opgelost is) ik heb mijn zus (mijn getuige) alle namen moeten door geven wie ik er bij wou, (geen ouders) enkel vriendinnen, en mijn nicht (samen toch een 17 man (vrouwen) ik had totaal geen inspraak in wat er gaat gebeuren, ze heeft mij wel de dag ervoor gevraagd, wat ik zeker niet wou op die dag, en daar heeft ze rekening mee gehouden, en voor de rest is het een grote verrassing voor mij.. het duurt een ganse dag, ma vanaf hoelaat weet ik ook nog niet!!! ben benieuwd, want het komt korter en korter bij... groetjes
|
|
Fredie
26-6-2010
|
31-3-2011 14:31:51
Je hebt groot gelijk ; schoonpa moet zijn neus niet in de vrijgezellige avond van zijn zoon steken. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij die avond gewoon wil meegaan om zelf eens deftig de "bloemetjes buiten te kunnen zetten" maar nu hij merkt dat jij dwars gaat liggen, ziet hij z'n hele avond in gevaar gebracht en is hij daarom ook zo kwaad. Ik kan nl. geen enkele andere reden bedenken waarom iemand, die in principe niet eens uitgenodigd is op zo'n avond, daar zo'n herrie over trapt ?.. Als jullie het beiden eens zijn over hoe de vrijgezellige er moet uitzien, zie ik niet in waarom je geen voet bij stuk zou houden, zelfs tegenover je aanstaande schoonvader.
|
|
Peter
14-7-2012
|
31-3-2011 21:16:30
Jullie bepalen zelf de ruime regels van een vrijgezellen. Ik zou bijvoorbeeld absoluut niet willen dat mijn pa erbij is, en ook niet dat we 's avonds samen komen. Verder weten mijn vrienden dat er tussen de vrijgezellen en het huwelijk minstens 1 week moet zitten.
Jullie huwelijk, jullie bepalen hoe dat gaat. Het lijkt me ook niet makkelijk voor je vriend om tegen zijn pa in te gaan, gelukkig heeft hij dezelfde mening als jij.
Voet bij stuk houden, en - ik bedoel dit niet oneerbiedig en zeg het soms ook over mijn ouders - iedereen merkt af en toe wel dat ouders een generatie dichter bij de apen staan , daar kunnen ze zelf niks aan doen.
groetjes Pieter
|
|
ilse
7-8-2010
|
1-4-2011 7:52:42
Ik denk dat het verstandig is om op voorhand goede afspraken te maken over wat wel en niet kan/mag. En je hoort het wel meer dat de mannen en de vrouwen apart iets doen en dan savonds samenkomen. Lijkt mij ook wel leuk.
Als jullie dit zo willen, heeft je schoonvader zich daar niet mee te moeien vind ik.
Ik had zelf geen vrijgezellen (eigen keuze), mijn man is met zijn vrienden gaan paintballen en daarna pinten gaan pakken.
|
|
Anika
9-4-2011
|
1-4-2011 8:33:16
Wij doen ook onze vrijgezellen samen. Wij hebben dat ook duidelijk zo doorgegeven aan de getuigen. We hebben ook dezelfde dichtevriendengroep, mijn getuige is een man,.. Dan is het al snel gemakkelijker om het samen te doen.. En daarbij, we zijn al zo vaak alleen weg geweest; dat samen eens uit de bol gaan ook eens fijn kan zijn!
|
|
jill
30-6-2012
|
1-4-2011 9:50:18
Ja eigenlijk is da idd niet de bedoeling dat die meegaat, maar ge krijgt daar geen speld tussen. Het zal zo zijn, maar dan moet hij maar naar ons luisteren.
Tis niet omdat wij de jonge generatie zijn dat ze over ons de baas kunnen spelen he, ik hou voet bij stuk, samen of geen vrijgezelle! daarmee uit.
:)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|