Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke zalen omgeving lommel-balen-mol?

31-3-2011 11:34:15
Hoi hoi,

Ik ben van balen en ik zou graag wat in de buurt blijven voor het feest.
kok-o-folie zou een goede zaal zijn maar eten niet zo goed, iemand ervaring mee?
Corbie hotel heeft ook een feestzaal maar is redelijk duur
de vijflinden ken ik niet maar zou ook in lommel zijn, daar iemand ervaring mee?

als iemand nog wat zalen weet in de buurt zou ik het graag weten!

Thnks meiden!

jill
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1934

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik31-3-2011 12:14:28

Hey!

Wij hebben gekozen voor het Bourgondisch Huis in Mol. Een zaal met LEKKER eten! Verschillende menu's mogelijk. Ze staan vooral bekend om hun brochetterie-formule, maar dit is geen verplichting! Kijk maar op hun site: http://www.hetbourgondischhuis.be/
Groetjes,
Myriam.

jill
30-6-2012
 Meld misbruik31-3-2011 12:19:17

hoi myriam,
Bedankt voor je reactie,

het bourgondisch huis ken ik ja. Ik wist niet dat zij een feestzaal hadden..
Is het een grote zaal?
Is het dan ook zo dat je dan uw eigen veel grilt of hoe zit dat dan in zijn werk?
groetjes

anouk
30-7-2011
 Meld misbruik31-3-2011 12:19:36

Wij trouwen in de Vesten in Laakdal. Lekker eten, goede service...

evy
18-6-2011
 Meld misbruik31-3-2011 15:22:44

@ jill

hier ook bourgondisch huis:

je kan zelf kiezen:
er zijn verschillende formules... (ze hebben mooi overzicht op hun site)

buffet
bbq
grill (is idd zelf ook te doen)
Hebbe meer zale... 1ne voor groep kleiner 80 man en ene voor grotere groepe!

grtjes

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik31-3-2011 20:49:17

wij hebben gekozen voor het pc van ginderbuiten en een traiteur uit Balen.

jill
30-6-2012
 Meld misbruik1-4-2011 10:10:06

De vesten heb ik al gehoord dat die goed is.
We hebben nu een aanvraag voor de residentie in kasterlee gedaan, eens kijken wat dat kost.
@Evy, ik ga zeker wat meer info vragen!
@penny, wij zouden liever iets specialer gaan dan een PC, maar bedankt voor je reactie :)

lie
10-9-2011
 Meld misbruik1-4-2011 11:37:32

Wij doen ons feest in het Ontmoetingscentrum van winkelomheide. Dit is onlangs gerenoveerd en ziet er leuk uit. Je dient ook hier te werken met een eigen traiteur.
Op onderstaande site kan je enkele foto's terugvinden.
http://sites.google.com/site/ontmoetingscentrum/grotepolyvalentezaal

Evi
6-8-2011
 Meld misbruik1-4-2011 12:44:24

Wij moeten 7 mei naar een trouwfeest in feestzaal "Ten Huize Foetz" in Mol... heb wel geen idee wat voor iets het is.

gr

jill
30-6-2012
 Meld misbruik1-4-2011 13:12:04

@lie, binnenin is het wel redelijk modern precies
@evi, ja wij kennen die mens, maar ik vind zijn prijzen redelijk duur.

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 13:14:52

@Evi, wow, dat zal wel een heel chique feest zijn! Ben daar nog nooit naar een feest geweest, maar het is daar echt wel heel chique! Qua prijs zitten die gemiddeld toch wel dubbel zo duur als de emeste andere locaties!

Veel plezier!! Mag ik niet mee?

jill
30-6-2012
 Meld misbruik4-4-2011 11:02:29

We zijn gaan kijken dit weekend naar het corbie hotel in mol en de vesten in Laakdal.
van het corbiehotel hebben we nog geen prijzen van het eten ontvangen, hij had enkel tijd om de zaal te laten zien. Hij stelde ons voor om de kleine zaal te nemen, ik vond het personlijk zeer klein. De grote zaal daar moesten we 350 euro zaalhuur voor rekenen.

De vesten in laakdal was echt mooi! tis een beetje verder , maar een mooi gebouw en zaal. De prijs is zeker niet de goedkoopste maar ook niet zo duur als huize foets. Ik vind het super. we zullen dan maar een beetje sparen.

Het schijnt dat de maekelhoeve in veerle ook de moeite is, dus daar gaan we eerst ook nog eens kijken!
Maar mijn voorkeur gaat nu naar de vesten :)

Iedereen nog succes bij de zoektocht!

Cindy
16-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 14:35:10

Ons feest zal mei volgend jaar doorgaan in het Bourgondisch huis. Ik vind het een heel mooie zaal, en de prijzen zijn heel democratisch voor een all in formule.
De zilvermeeuw van het zilvermeer is ook een mooie zaal. Corbiehotel vind ik niet zo gezellig meer. Het is nu vrij 'lounge'achtig, en dat past niet zo in onze stijl. We zijn er in oktober geweest, en wachten nog steeds op de offerte...
Maakt nu toch niks meer uit, we zijn vorige week het bourgondisch huis gaan vastleggen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info