Terug naar overzicht
Ik ken het gevoel. Wij zijn hetzelfde doorgegaan een half jaar geleden! Ook heel plots een huurhuisje gevonden en er dan maar voor gegaan. Ach soms mag het wel eens snel gaan, je moet al zo vaak zo lang op alles wachten En wat het uitpakken van die dozen betreft; ben er maar zeker van dat er enkele dozen gaan zijn, die mooi in een hoekje gaan blijven staan (en die je dus achteraf beter ook maar gewoon weg doet) Maar dat hoort allemaal bij het verhuizen! Eens jullie gesetteld zijn gaan de voorbereidingen van de trouw eens zo plezierig zijn! veel plezier ermee
Hey Lynn,Wij zijn twee jaar geleden verhuisd naar ons eigen stekje.Dat is altijd een hoop gedoe he? En nu hebben we nog geen kindjes... ;-))Ga je ver van je mama wonen? Heb je nog een zus/broer die thuis is en haar wat kan opvangen? Mss kan je afspreken om een vaste dag in de week te komen eten ofzo?Och, ongetwijfeld hou je veel contact met haar, zo te horen heb je ook een goede band met je mama he!! Plan af en toe een goeie moeder-/dochter-verwendag, altijd leuk!Veel succes nog met het in- en uitpakken!! xxxx
Hey Lynn, Veel succes met jullie verhuis! Ik ben er zeker van dat jullie het in Lier erg naar jullie zin zullen hebben. Ik ben ook afkomstig van Berlaar (heb er 19 jaar gewoond) - Lier (heb er 4 jaar gewoond). Nu wonen we in de streek van Willebroek, maar ik ben er zeker van dat we er ooit terug gaan wonen. Naar Lier gaan is altijd een beetje thuis komen. Groetjes, Kathleen
Hey Lynntje, Heel veel succes met de verhuis! Het is even stressen met al die dozen maar als je dan beetje bij beetje alles bij elkaar ziet komen is dat zoooo mooi! Echt jullie nestje. Geniet er met volle teugen van! Liefs, Nathalie