TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
1-9-2012
|
1-4-2011 9:21:55
Ik zal dit onderwerp goed volgen want ook wij hebben geen zin in een openingsdans. Maar zouden graag toch wel iets doen? Ons huwelijk is nog lang weg hoor maar ik volg dit toch al even mee.
|
|
joke
13-8-2011
|
1-4-2011 10:34:40
je kan de sfeer er inbrengen door de dj alle ongetrouwde vrouwen naar de dansvloer te laten roepen, gooi je bruidsboeket weg op goede ambiancemuziek en ze zullen zeker meteen met je mee sjaken.
Als jullie dat niet zien zitten met die openingsdans moeten jullie dat gewoon niet doen, tenslotte is het jullie trouw en met die dag verlopen zoals jullie hte graag hebben.
veel succes en hopelijk vind je een leuke oplossing
grtjs joke
|
|
Celesta
22-10-2011
|
1-4-2011 10:35:20
Hoi dames...
Ik zou zeggen toch maar oppassen! De gasten verwachten namelijk wel een openingsdans...
Een vriendin van mij zag dat ook niet zitten en dacht dat ook niet te doen, maar op het feest begon dan iedereen luid aan te moedigen voor die dans en uiteindelijk hebben ze het dan wel moeten doen... De DJ heeft daar dan snel een plaatje voor gekozen... Ik zou persoonlijk dus wel een nummertje voorzien voor moest je famillie/vrienden erop aandringen, anders is het misschien niet echt jullie nummer en dat zou dan ook weer jammer zijn.
Groetjes,
Celesta
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
1-4-2011 11:08:47
als jullie dat echt niet zien zitten, zou ik het ook niet doen, en zeker niet omdat de mensen dat nu eenmaal verwachten.
anderzijds, een slow, daar moet je nu echt geen dansles voor volgen, hé? en als jullie een kort liedje kiezen en daarna direct een ambiancenummer is iedereen direct in the mood...
|
|
Fredie
26-6-2010
|
1-4-2011 11:18:22
Als jullie het niet zien zitten, kan je mss na het welkomstwoord, gewoon even aan de gasten zeggen dat er geen openingsdans is, zodat ze weten dat ze op de dansvloer kunnen wanneer ze willen en dus zeker niet moeten wachten op een "teken" van jullie.
|
|
lie
10-9-2011
|
1-4-2011 11:28:41
Oohoo! Dat van dat bruidsboeket vind ik ook wel een geslaagde opener!
Je kan maskers maken van jezelf en je partner (foto vergroten, afdrukken, uitknippen en een elastiekje er aan) en iedereen op de dansvloer laten komen. Zo ben je niet 'alleen' en een hilarisch zicht!
|
|
chrisje
5-8-2011
|
1-4-2011 12:11:57
Hallo Mieke,
Ik volg samen met mijn vriend ook al een tijdje dansles niet speciaal voor ons huwelijk maar gewoon om iets samen te kunnen doen en omdat het leuk is, ik denk wel dat de mensen inderdaad wel verwachten dat je en openingsdans soen zal omdat dit iets is dat er toch wel bij hoort vind ik.Jullie zullen wellicht een slow kunnen dansen
als je wil vermijden dat de mensen na een tijdje wegkijken en niet meer geintresseerd zijn, kan je dit heel simpel oplossen door in je slow een klein extra figuurtje toe te voegen je zal wellicht iets kunnen daar je al les volgde en dat moet niet ingewikkeld zijn gewoon een draai ofzo, pas dat enkele keren toe en je zult direct iets moois en intressant hebben.Je moet zekers iets doen wat je zelf wil en waar je u zelf goed bij gaat voelen dat is het belangrijkste....
Veel succes nog en geniet vooral.
|
|
Sarah
19-5-2012
|
1-4-2011 13:24:57
Hallo,
Ik vind vooral dat je moet doen waar jullie je het beste bij voelen. Een vriendin van mij heeft dit vorig jaar ook niet gedaan tijdens haar feest (ook op vraag van haar man). En dat was helemaal geen probleem! Er werd een leuke opdracht georganiseerd door de vriendinnen voor het bruidspaar en daarna is het feest met een ambiance nummer volledig losgebarsten! Wij hebben dit in ieder geval niet gemist!
Veel succes
|
|
Peggy
18-6-2011
|
1-4-2011 13:47:13
wij hebben daar ook niet veel zin in. Hebben het opgelost door een slow te mixen naar 1 minuut "traag" dan komt snap! met everybody dance now ! , hoop dat dàt duidelijk is voor onze gasten
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
2-4-2011 21:01:50
Wij zullen waarschijnlijk ook geen openingsdans hebben. Mijn verloofde heeft een eind geleden een ongeluk gehad en mag nog steeds niet op zijn voet steunen. Ik vrees dat dansen (zelfs een slow) er niet zal inzitten. Ik ben ook nog op zoek naar een leuk alternatief. Ik weet dat de ouders wel zin hebben in een vermenigvuldigingsdans, maar hoe we dat dan kunnen aanpakken, dat weet ik niet. Heb al gedacht om even een heel kort slowtje te doen met de rolstoel, maar ja... da's natuurlijk ook weer raar hé.
|
|
deddy
15-9-2012
|
3-4-2011 13:46:05
Mijn nicht en haar man zijn ook totaal geen dansers. Ze hebben haar zus, samen met een vriendin, een flamenco laten dansen. Origineel, zij hadden er totaal geen last van en de genodigden hebben kunnen genieten van een mooie dans.
|
|
mieke
14-5-2011
|
3-4-2011 16:00:21
Bedankt voor de reacties, voor sommigen onder jullie een antwoord te geven wat anderen verwachten van ons dat trek ik mij niet aan,tis mijn feest en ik doen het zoals ik wil. Onze dj zal wel met een goed idee afkomen daar ben ik zeker van , ik hou jullie op de hoogte. Nog 40 dagen op men teller spannend,laat het maar vlug komen,jihaaaaaaa
|
|
kelly
22-7-2011
|
7-4-2011 11:23:20
Dag Mieke, Waarom begin je uw feest niet met veel ambiance bv jullie getuigen met: liedje van black eye peas met i gotta feeling en dan na da liedje laat je uw ouders volgen of doen jullie dit ook niet? Alvast groot gelijk jullie feest en jullie dag!! groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|