Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen openingsdans

1-4-2011 8:13:03
Hallo,

Wij hebben geen zin om een openingsdans te doen,iedereen staat er maar te kijken en plots kijkt er niemand meer. eerst hebben wij danslessen gevolgd maar dat was echt niets voor ons,tenslotte zegt men ventje dat hij het niet ziet zitten,ik zou het doen maar ik vind het ook niet erg. We hebben hier al over gesproken met onze dj en hij zal een oplossing zoeken. Is er nog iemand die dit niet doet en zo ja wat deden jullie dan? Misschien iedereen op de dansvloer laten komen en dansen op iets gepast?Nog 42 dagen op men teller dat is dus niet lang meer.

Groetjes

mieke
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1556

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik1-4-2011 9:21:55

Ik zal dit onderwerp goed volgen want ook wij hebben geen zin in een openingsdans. Maar zouden graag toch wel iets doen? Ons huwelijk is nog lang weg hoor maar ik volg dit toch al even mee.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik1-4-2011 10:34:40

je kan de sfeer er inbrengen door de dj alle ongetrouwde vrouwen naar de dansvloer te laten roepen, gooi je bruidsboeket weg op goede ambiancemuziek en ze zullen zeker meteen met je mee sjaken.
Als jullie dat niet zien zitten met die openingsdans moeten jullie dat gewoon niet doen, tenslotte is het jullie trouw en met die dag verlopen zoals jullie hte graag hebben.
veel succes en hopelijk vind je een leuke oplossing

grtjs joke

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik1-4-2011 10:35:20

Hoi dames...

Ik zou zeggen toch maar oppassen! De gasten verwachten namelijk wel een openingsdans...

Een vriendin van mij zag dat ook niet zitten en dacht dat ook niet te doen, maar op het feest begon dan iedereen luid aan te moedigen voor die dans en uiteindelijk hebben ze het dan wel moeten doen...
De DJ heeft daar dan snel een plaatje voor gekozen...
Ik zou persoonlijk dus wel een nummertje voorzien voor moest je famillie/vrienden erop aandringen, anders is het misschien niet echt jullie nummer en dat zou dan ook weer jammer zijn.

Groetjes,
Celesta

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik1-4-2011 11:08:47

als jullie dat echt niet zien zitten, zou ik het ook niet doen, en zeker niet omdat de mensen dat nu eenmaal verwachten.
anderzijds, een slow, daar moet je nu echt geen dansles voor volgen, hé? en als jullie een kort liedje kiezen en daarna direct een ambiancenummer is iedereen direct in the mood...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-4-2011 11:18:22

Als jullie het niet zien zitten, kan je mss na het welkomstwoord, gewoon even aan de gasten zeggen dat er geen openingsdans is, zodat ze weten dat ze op de dansvloer kunnen wanneer ze willen en dus zeker niet moeten wachten op een "teken" van jullie.

lie
10-9-2011
 Meld misbruik1-4-2011 11:28:41

Oohoo! Dat van dat bruidsboeket vind ik ook wel een geslaagde opener!

Je kan maskers maken van jezelf en je partner (foto vergroten, afdrukken, uitknippen en een elastiekje er aan) en iedereen op de dansvloer laten komen. Zo ben je niet 'alleen' en een hilarisch zicht!

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik1-4-2011 12:11:57

Hallo Mieke,

Ik volg samen met mijn vriend ook al een tijdje dansles niet speciaal voor ons huwelijk maar gewoon om iets samen te kunnen doen en omdat het leuk is, ik denk wel dat de mensen inderdaad wel verwachten dat je en openingsdans soen zal omdat dit iets is dat er toch wel bij hoort vind ik.Jullie zullen wellicht een slow kunnen dansen
als je wil vermijden dat de mensen na een tijdje wegkijken en niet meer geintresseerd zijn, kan je dit heel simpel oplossen door in je slow een klein extra figuurtje toe te voegen je zal wellicht iets kunnen daar je al les volgde en dat moet niet ingewikkeld zijn gewoon een draai ofzo, pas dat enkele keren toe en je zult direct iets moois en intressant hebben.Je moet zekers iets doen wat je zelf wil en waar je u zelf goed bij gaat voelen dat is het belangrijkste....

Veel succes nog en geniet vooral.

Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik1-4-2011 13:24:57

Hallo,

Ik vind vooral dat je moet doen waar jullie je het beste bij voelen. Een vriendin van mij heeft dit vorig jaar ook niet gedaan tijdens haar feest (ook op vraag van haar man). En dat was helemaal geen probleem! Er werd een leuke opdracht georganiseerd door de vriendinnen voor het bruidspaar en daarna is het feest met een ambiance nummer volledig losgebarsten! Wij hebben dit in ieder geval niet gemist!
Veel succes

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik1-4-2011 13:47:13

wij hebben daar ook niet veel zin in. Hebben het opgelost door een slow te mixen naar 1 minuut "traag" dan komt snap! met everybody dance now ! , hoop dat dàt duidelijk is voor onze gasten

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik2-4-2011 21:01:50

Wij zullen waarschijnlijk ook geen openingsdans hebben. Mijn verloofde heeft een eind geleden een ongeluk gehad en mag nog steeds niet op zijn voet steunen. Ik vrees dat dansen (zelfs een slow) er niet zal inzitten. Ik ben ook nog op zoek naar een leuk alternatief. Ik weet dat de ouders wel zin hebben in een vermenigvuldigingsdans, maar hoe we dat dan kunnen aanpakken, dat weet ik niet.
Heb al gedacht om even een heel kort slowtje te doen met de rolstoel, maar ja... da's natuurlijk ook weer raar hé.

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik3-4-2011 13:46:05

Mijn nicht en haar man zijn ook totaal geen dansers. Ze hebben haar zus, samen met een vriendin, een flamenco laten dansen. Origineel, zij hadden er totaal geen last van en de genodigden hebben kunnen genieten van een mooie dans.

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:00:21

Bedankt voor de reacties, voor sommigen onder jullie een antwoord te geven wat anderen verwachten van ons dat trek ik mij niet aan,tis mijn feest en ik doen het zoals ik wil. Onze dj zal wel met een goed idee afkomen daar ben ik zeker van , ik hou jullie op de hoogte. Nog 40 dagen op men teller spannend,laat het maar vlug komen,jihaaaaaaa

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 11:23:20

Dag Mieke,

Waarom begin je uw feest niet met veel ambiance bv jullie getuigen met: liedje van black eye peas met i gotta feeling en dan na da liedje laat je uw ouders volgen of doen jullie dit ook niet?
Alvast groot gelijk jullie feest en jullie dag!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info