Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen geduld

1-4-2011 19:02:52
Ik heb zooo weinig geduld... Nog 126 dagen, en ik ben iemand die qua organisatie maar op het laatste moment in gang schiet...
de grote dingen liggen al vast, zoals kleren, de zaal, de ringen, eten, uitnodigingen, ... maar voor de details zoals de naamkaartjes, tafelschikking, ...pfff... das iets voor de laatste week bij mij, maar het is nog zoooo lang!!! :(
en dan nog het meningsverschil met mn schoonmoeder over de wet erbij, joepie! Zij wil het super cliché, zij wil binnen komen met mijn vriend en dat ik met mijn pa naar binnen ga, maar we trouwen just maar voor de wet en wonen al 5jaar samen, dan vind ik dat toch maar een beetje onnozel ze. Ge moogt, volgens haar, pas als je getrouwd bent naast elkaar lopen... Tja, dan moeten we al geen 5jaar samen wonen ook é... pfffff

Tzal een lange zomer worden vrees k... In juni nog een weekje op reis en dan kunnen we echt beginnen aftellen...
groetjes en veel succes!

liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 505

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik1-4-2011 20:28:52

Ik moet al die kleine details nog uitwerken, maar kben ook iemand die wacht tot 'de laatste dag', maar zal nu wel zo lang niet mogen duren.. :) Komt wel in orde voor ons twee zeker?

En dat meningsverschil komt wel in orde! Misschien je vriend inschakelen? Wat wilt hij trouwens?

Die zomer zal voorbij vliegen, wees gerust.. Ken het gevoel dat het de laatste weken voorbij vliegt!!

Groetjes en veel succes!

jill
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2011 10:52:26

Die ouders he, altijd die traditionele toestanden.
Bij ons zijn ze ook allemaal zo, vooral de schoonfamilie.
Maar ik laat niemand hun mening opdringen, het is jullie dag, dus als jij dat onozel vind zou ik da gewoon niet doen.

Ongeduldig? haha da ken ik ik heb nog 450 dagen op mijn teller staan. En nu al elke dag dingen aan opzoeken en ideeen aant zoeken, om gek van te worden, ik vrees dat ik mijn geduld serieus op de proef moet stellen :)

Veel succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...