Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"lotgenoten" gezocht

3-4-2011 15:37:19
Hallo iedereen! Wij trouwen op 23 juni 2012. De feestzaal en dj zijn al geregeld. Eerstdaags gaan we ook het gemeentehuis vastleggen. In juli mag ik alvast m'n kleed gaan kiezen en voor het maken van foto's/film en vervoer zijn ook al reeds afspraken gemaakt. Ik doe veel dingen zelf (zoals bv de uitnodigingen) zodat ik in de nog lange tussentijd "bezig" kan blijven. Graag had ik geweten wie er nog op die dag of in die periode trouwt en dus goed begrijpt wat het is om ongeduldig te zitten wachten. Misschien vindt jij het dan ook wel tof om met een mede-bruidje es af en toe te tetteren of overleggen als je een idee te binnen schiet zonder om de haverklap je vriend ermee te overvallen?! Want zoals veel bruidjes ben ik iemand die graag es luidop dagdroomt over die éne dag... Groetjes!

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 1055

dagmar
8-7-2011
 Meld misbruik3-4-2011 15:39:21

wij trouwen op 08/07/
je mag me gerust altijd mailen

Nathalie
8-10-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:07:45

wij trouwen op 9 juni 2012 en ik vraag me ook af hoe ik dat nog zo lang zal volhouden om te wachten... :-)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik3-4-2011 16:37:06

Wij trouwen op 07/07/12, mijn emailadres is peelman . heidi apestaartje gmail . com

je mag me altijd mailen met ideeën als je eens wil brainstormen !

Ik wil ook graag mn uitnodigiingen zelf maken, maar heb elke week wel een ander idee :) alleen al over de vorm van de uitnodigingen ! En of we save-the-date's zouden verzenden, ben ik ooknog niet over uit !

Verder ligt bij ons de de zaal en de fotograaf vast(deze laatste zijn vrienden van ons.), maar verder eigenlijk nog niets ! ik heb alleen wel duizenden ideeën :)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik3-4-2011 17:49:34

Wij trouwen ook op 7/7/2012 :-)
En .... ik kan ni meer wachten!
Maar zoals jij, wil ik ook bezig blijven, daarom maken we de uitnodigingen zelf.
En lig ik elke dag wel te brainstormen over mogelijke ideetjes :-)

En vooral, op dit forum kijken, echt al leuke ideetjes hier tegengekomen! :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-4-2011 17:59:45

Wij trouwen op 01/09/2012 en moeten dus nog iets langer wachten als jullie ;-).

Ik vind het persoonlijk alvast VRESELIJK al dat wachten :-p. Wij hebben nu de zaal, fotograaf, ceremoniemeester & ceremonievervoer vastliggen en de dj is een familielid van ons, voorlopig zitten we dus in een fase dat we niets meer kunnen doen, erg gewoon! De gemeente en de kerk kunnen we immers pas een jaar op voorhand vastleggen (september dus), voor mijn kleedje is het wachten op de nieuwe collectie (oktober/november dus), enz... Kwou dat we al wat verder waren! ;-)

Groetjes!

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik3-4-2011 18:07:11

@ Evelien: dat is waar ik nu ook mee zit... Van zodra nu het gemeenthuis (waarschijnlijk dinsdag) geregeld is, is het ook wachten tot juli voor m'n kleed en daarna valt het stil tot december/januari - dan kan ik de uitnodigingen op punt stellen en bestellen. Kan je geloven dat ik ernaar uitkijk om een ganse zondagnamiddag de enveloppen te schrijven :-D

Door het alsmaar ideëen in m'n hoofd te krijgen maar nog niets mee te kunnen doen begon ik op de duur aan alles al te twijfelen (de zaal, de datum, het verloop van het feest...) Maar dit forum doet me echt goed!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik3-4-2011 18:58:41

Welcome to the club :)
Wij zijn verloofd sinds 30/10/2010 en trouwen 12/05/2012.
Bij ons ligt de zaal vast, de fotograaf en de DJ.
Het gemeentehuis kunnen we hier ook maar een jaar op voorhand reserveren :(
Ik vind het wel zalig zo'n lange verlovingsperiode, veel tijd om ideetjes op te doen en datgene te kiezen wat je echt wil.

Groetjes en geniet van de voorbereidingen!
Sonja

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-4-2011 19:10:18

@ Eveline: haha ik ken het gevoel! Daar kijk ik ook naar uit hoor! Maar toch nog meer naar de zoektocht naar mijn kleedje ;-). Dit forum is inderdaad wel super, zeker om ideetjes op te doen enz, maar toch, zo niets kunnen vastleggen, het blijft lastig :-p. Gelukkig kunnen we hier dan eens "zagen" ;-).

@ Sonja: ja, tijdens een lange verloving heb je inderdaad tijd om veel ideetjes op te doen, maar op den duur blijven ze maar komen en weet je zelfs al niet meer wat je eerst wou :-p. Wij zijn al verloofd sinds 09/04/2010 (bijna 1 jaar! :d) en trouwen dus 01/09/2012, dus das LANG :-p.

Groetjes en veel succes allemaal!

Evelien

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik3-4-2011 19:41:34

hallo,

Wij hebben rond nieuwjaar beslist om te trouwen en onze datum ging 25/08/2012 worden en toen hadden we ook het gevoel, nog zolang!
maar naar het gemeentehuis geweest vorige week zaterdag en daar kunnen we niet trouwen op zat. NM dus hebben we vervroegd naar 20 april 2012.
Ik wil altijd mee brainstormen...

tot dan

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik3-4-2011 19:43:52

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik3-4-2011 20:56:28

Hoiiii EINDELIJK ik ben dan toch niet de enige die hier als zot rondloopt!!! hihii
Mijn verloofde heeft me op24/12/2010 ten huwelijk gevraagd en sinds dag 1 ben ik beginnen te plannen!!! We trouwen op 2/06/2012 ... en het lijkt nu zoooo ver!!!
We hebben ondertussen de zaal, de ceremoniemeester en de dj al gevonden. Fotograaf zijn we nu mee bezig... en de rest stilletjes aan hé
groetjes !!!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-4-2011 21:34:38

Hey Eveline,

Wij trouwen ook op 23 juni 2012 !! We zijn verloofd sedert 29 juni 2010. Mijn ventje heeft mij ten huwelijk gevraagd op de engelenbrug in Rome (omdat we elkaar altijd "engel" noemen). We zijn begonnen met plannen eind september 2010. Toen hebben we de locatie vastgelegd. Ondertussen hebben we ook al de DJ, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer en 2 live-bands (receptie/avondfeest) geboekt. We doen alles op het gemakje: telkens uitgebreid alle mogelijkheden opzoeken en dan beslissen. We willen heel graag alle grote dingen ruim op voorhand vastleggen zodat we ons de laatste maanden met de kleine "prutsen" kunnen bezig houden. Naar hetgeen ik verneem van andere bruidjes nemen die heel veel tijd in beslag. Ik ken mezelf en weet dat ik naarmate de dag dichter komt ga beginnen stressen. Als alles dan al grotendeels geregeld is, zal ik me (hopelijk) minder zorgen maken.

Qua planning: op dit moment ben ik op zoek naar een visagiste en haarstyliste. Binnenkort maken we ook nog een afspraak met onze ceremoniemeester. Deze zomer hebben we dan een eerste afspraak met UVV/CMD/Altaarnatief voor onze huwelijksviering en ga ik in Nederland bruidskleedjes passen. In het najaar hebben we dan een afspraak met de DJ, gaan we kijken voor trouwringen en uitnodigingen. Alles rustig aan dus :)

Als je samen wil brainstormen mag je altijd mailen hoor: nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be

Liefs en veel succes,

Nathalie

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik3-4-2011 22:03:47

Hoi

Hier nog een lotgenootje...wij trouwen een weekje voor jullie (op 16/06/2012)! En ben ook absoluut SUUUUPER ongeduldig en wou dat het al zo ver was !!!

Wij hebben alle -voor ons- belangrijke zaken al vastgelegd: (gemeente, feestzaal, dj, ceremoniemeester, ceremoniebegeleidster, zangeres viering, ceremoniewagen)...nu is het even rustig en vanaf juli gaan we er weer volop kunnen invliegen (2e afspraak met onze ceremoniebegeleider, starten met de zoektocht naar het perfecte kleedje, viering al wat concreter maken, ...).

Ik ga onze uitnodigingen en dergelijke (bv. tafelindeling thema, bedankinkjes,...) ook zelf maken (ga ze zelf tekenen, en dan laten afwerken door een grafisch vormgeefster)..dus ga ook nog wel wat weten wat te doen ondertussen...bezigheidstherapie is bij mij absoluut welkom!!

Ook altijd in de mood voor een gezamenlijke brainstorm: fredentaltrouwen@hotmail.be

Lieve groetjes

Chantal

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik3-4-2011 22:12:16

Dag Eveline en andere bruidjes :-)

Ik ben verloofd sedert april 2010 en wij trouwen 15.06.12. Ik vind het ook altijd leuk om met andere bruidjes te mailen, te brainstormen, een mening of een idee te vragen, ...
Iedereen mag me mailen op nosferatugirl@hotmail.com

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik3-4-2011 23:17:58

Hoi,

Wij trouwen ook in jullie periode, namelijk 2 juni 2012. We zijn verloofd sinds november 2010 en nemen elke beslissing ook rustig en goed op voorhand zodat we zoveel mogelijk de eerste keuze hebben. Bij ons ligt de feestzaal, ceremoniemeester, vervoer en muziek voor in de mis vast. Nu zijn we volop bezig met de zoektoch naar een fotograaf wat we persoonlijk moeilijk vinden, dan volgt dj, visagiste en kapper en dan mijn kleed. En wat daarna volgt weet ik nog niet juist, maar ik leer heel veel van dit forum en neem er dan ook vaak mijn notitieboekje bij. Ook ik sta open voor brainstormsessies.

Veel plezier nog met de planning!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik4-4-2011 10:12:52

Hier ook een ongeduldig bruidje! Wij zijn verloofd van 10 januari dit jaar en trouwen 26 mei 2012. Ben ook er direct ingevlogen en zoek nu nog altijd veel op, ondanks de commentaar van mn familie soms :) Bij ons ligt enkel de locatie en de fotograaf vast.

Zijn wel al rustig aan het opzoeken voor ceremoniemeester, DJ, visagiste en kapster aan huis en de voorganger voor onze huwelijksviering. Voor de catering hebben we half april een afspraak en voor de meubels, die offerte zou elke moment moeten binnenkomen.
Veel opzoekwerk dus en hopelijk maken we dan de voor ons beste keuze! Kvind het super om het zo op ons gemakje te kunnen doen. Al zullen we ook nog wel wat beslissingen maken binnenkort, want de tijd vliegt toch wel! Door elk onderdeeltje zelf te regelen geraakt de tijd toch wel gevuld... Kijk héél hard uit naar de zoektocht voor een trouwkleed!

Mailen mag altijd naar driemwedding@hotmail.com (en nee hoor, Driem is niet fout geschreven, tis een samentrekking van onze namen die voor de woordspeling zorgt ;-))

jill
30-6-2012
 Meld misbruik4-4-2011 10:20:01

Hoi,

Ik ben pas 2 weken geleden verloofd en wij trouwen 30/06/2012
de dj en fotograaf zijn in orde, op de zaal hebben we een optie om nog eventueel andere zalen te bekijken. Maar ik denk dat ik bij mijn eerste keus blijf :)
Vervoer heen krijgen we limousine van de zaal voor 3uur alleen nog verzinnen hoe we terug naar huis gaan.
dan volgt er al de rest nog, maar ik wou eerst de grote dingen vastleggen omdat je daar snel voor moet bij zijn. Gemeente kunnen we pas september officieel in orde maken.
Ik ben er nu al alle dagen mee bezig, en idd het is nog lang, dus er gaat zeker een periode zijn dat je er niet mee kunt bezig zijn, maar ik denk dat als het eens zo ver is dat je niet weet wat eerst te doen :)
Ik kan niet wachten tot het zover is :)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-4-2011 16:45:02

Hoi lieve medebruidjes!
Ik ben sinds afgelopen kerst verloofd en onze trouwdag is 28/4/2012.
Ik ben volgens mij de snelste die hier trouwt! :-))))
Wij hebben volgende al in orde :
zaal / DJ / fotograaf / ceremoniemeester / gemeentehuis / kerk.
We gaan nu toch ook al uitkijken naar een trouwauto en ik ben bezig leuke ideetjes te verzamelen voor teksten misboekje/uitnodigingen, beetje aan de gastenlijst aan het sleutelen, leuke liedjes opschrijven, ...
Vanaf komend voorjaar/zomer zal ik gaan kijken voor een trouwkleed en trouwringen (denk ik). Uitnodigingen zal iets voor het najaar worden.
Spannend allemaal he? Ik heb er zelfs geen '4' meer voor staan... :-))))

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik4-4-2011 18:44:19

Onze trouwdag is 30 juni 2012! Momenteel is er al vrij veel gedaan.
Kerk - Gemeentehuis - Zaal - Catering - Vervoer - DJ - Bruidskindjes
Het leuke aan zo'n lange verloving is echter dat je alles op 't gemakje kan doen en mooi alles afwegen. Als je wil, mag je mij gerust mailen hoor!
Met nog 452 dagen op de teller ga ik nu eventjes een rustpauze inlassen en pas in september verder doen vermoed ik (afhangend wat voor ideeen ik nog krijg natuurlijk!)
Veel succes nog!
xxx

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2011 21:16:56

Hey iedereen,
Wij wagen het erop op 5 mei 2012.
Tot zover geregeld: optie op datum en uur voor gemeentehuis, ceremoniemeester, vervoer, zaal, B&B voor 'savonds (we gaan met beperkte suite daar eten en overnachten), alternatief voor ringen, en sinds vandaag mijn trouwkleed!
Volgende op de planning: videograaf (komende week eens bellen), experimenteren met mijn haar (morgen eens ander kleurtje proberen), verder brainstormen!!!!!!!!!
En vooral, erg veel genieten van al die voorbereidingen. De dag zelf gaat zo voorbij zijn, dus waarom zouden we niet extra veel genieten vooraf.
Veel succes hé iedereen,
Groetjes,
Cindy

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2011 11:13:40

Hoe meer ik lees, hoe meer zin ik er in heb !! :)

Hoera voor ons !!

petra
9-6-2012
 Meld misbruik15-4-2011 15:10:12

hey iedereen
ik ga trouwen op 9 juni 2012.
Het is allemaal wel heel spannend, heb ook al verschillende zaken vastgelegd, zoals het gemeentehuis, kerk, dj, de zaal, ik ben alleen nog aan het twijfelen over de fotograaf.
Die zou die dag kunnen dus das al goed, ze zou 700 euro vragen maar dan zonder album, dus de album zou er nog bij komen en dan zou het kunnen oplopen tot een 1200 euro.
Het enige probleem is dak die fotograaf wel ken en dat ik weet dat ze goed is. Maar ben nu aan het twijfelen om toch is niet te horen voor iemand anders.
Mijn email adres is petratje_85@hotmail.com
groetjes petra

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik24-4-2011 23:28:37

Hallo,

Ik ben sinds vorige zaterdag verloofd en wij gaan trouwen op 23 juni '12. Feestzaal ligt al vast, maar dat is voorlopig alles. Ik vind het allemaal zo spannend! Ik wil al zo veel regelen maar denk dat het nog wat te vroeg is. Ik zie er wel al naar uit om met jullie allemaal samen af te tellen naar de grote dag!

Groetjes

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik26-4-2011 18:19:50

Bij deze is het gemeentehuis ook geregeld. Nu valt alles een beetje "stil" :-( Op naar 11/07 -> trouwkleed kiezen, jipie!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...