Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed vandaag gekocht!

4-4-2011 22:04:08
Ik ben reuzeblij!
Vandaag voor de eerste keer met mijn mama trouwkleedjes gaan passen. En 't was meteen raak!
We hadden een afspraak bij bruidsmode Steven in Torhout voor eens in de outlet te komen kijken. Nu had mijn beste vriendin daar een paar weken geleden een beetje een slechte ervaring gehad. Dus ik ging er wel met gemengde gevoelens naartoe.
Toen we daar binnen kwamen was de dame zeer vriendelijk. Ze toonde ons waar we de outlet konden vinden en we mochten eerst eens zelf kijken wat we mooi vonden. Na enkele minuutjes kwam ze dan eens kijken of we wat gevonden hadden. Ik had eigenlijk niet echt veel gevonden naar mijn smaak, maar wilde wel eens iets in bordeau-rood passen. Ik had namelijk al gans mijn leven gezegd dat dit mijn trouwkleur zou worden. Maar enkele weken geleden had ik dan weer iets aangehad van creations of Leyten in een groen-bruin combinatie. Dat was dan weer lekker fris voor in mei te trouwen.
Bij Steven zou dit dan ook iets duurder komen dan bij Elena in Deinze, maar ze kon iets gelijkaardigs maken in dezelfde kleuren die dan iets goedkoper zou komen.
Ik had dus iets volledig in wijnrood aan, maar in 2 stukken. Nu vondt ik dit iets te hard tegenover mijn bleke velletje en ook voor de tijd van het jaar. Toen kwam de dame af met een topje in een soort mastique kleur (soort zeer licht grijs). Dit dan op de wijnrode rok. En op de rug begon ze dan met een lang lint iets te creëren die direct een speciaal effect gaf. Dit was dan uit de outlet en dus massa's goedkoper.
Dus ik moest kiezen tussen Creations of Leijten, die 3 x zo duur was maar wel mooi, of iets dat even mooi was, maar massa's goedkoper die bovendien dan mijn droomkleur was.
Ben dan eens goed gaan eten met mama, eens alles op een rijtje gezet, en dan toch maar terug gegaan. Alles werd me plots duidelijk. Bij die combinatie wijnrood-mastique had ik iets unieks, steek ik massa's geld in mijn zak, is in mijn droomkleur maar dan toch beetje zachter gemaakt, niemand die het verwacht van me, en ik voel me er beeldig in. Ik sta er bovendien nog slanker mee dan met dat van Lijten.
Dus ik terug naar de winkel, nog eens passen, met mijn juwelen die ik al heb gekocht erbij, een stola erover gedaan in tule. 'twas echt AF. Niemand die gaat weten dat ik dit voor zo'n zacht prijsje heb gehad (enkel jullie dan en hopelijk dat er hier niemand van de familie mee op dit forum zit)
Ik ga nu deze ellenlange lofbrief afsluiten.
Goh, wat voel ik me geweldig!
Groetjes,
Cindy

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1138

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 8:27:11

hei hei.. super gevoel he als je je kleed hebt gevonden voor DE dag..

maar je zegt dat niemand mag weten dat het voor een zachtprijsje is.. awel mijn heeft in totaal maar 170 euro gekost (bij een turkse winkel) en ik schep daar eerlijk gezegd mee op, dat je voor weinig geld ook een heel beeldig kleed kan vinden wat je toch maar eene keer gaat aandoen...
dus je hoeft je daar zeker niet voor te generen dat het maar een zacht prijsje is, maar eerder fier op moeten zijn, want nu kan je met de rest vant geld wat je nu over hebt aan kledij, uitgeven aan andere leuke dingen voor de trouw!!

succes nog

frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-4-2011 8:34:02

De prijs van je jurk dat doet er niet toe je moet je er goed in vinden dat is het belangrijkste!!
Geniet er nog maar van!!

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik5-4-2011 9:04:28

ik ga ook naar een turkse winkel in gent
heb daar al kleedje aangehad en echt kwas verkocht maar wil toch nog even wachten met beslissen de collectie van 2012 komt ook nog he
ik sta ook te popelen om te zoekn naar men droomjurk
das het plezantste aan heel de voorbereiding hihi

en ik wil zelf maar 600euro uitgeven aan men droomjurk
de jurk die ik al eens heb aangetrokken was 499
dus zeker in men budget ;-)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik5-4-2011 10:06:42

Voor zij die het interesseren: het was slechts €300 voor mijn kleedje. Ik ben niet gegeneerd hierover hoor, maar mijn familie hoeft dat daarom niet persé tot op de euro te weten. Aan jullie wil ik het zeker kwijt: bij Steven in de outlet is een echt bruidskleed maximum €500 en uit de suitecollectie max €300. Dat van mij is dus uit de suitecollectie, maar geen mens die het gaat zien.
Er was wel niet zoveel keuze voor de moment, maar ze zij me dat het regelmatig bijgevuld wordt, dus als je nog tijd zat hebt kun je regelmatig eens binnenwippen als je er niet te ver voor om moet rijden. Ik had nu het geluk van met de eerste keer toch mijn droomjurk te vinden.
O ja, ik kon ook gerust nog eventjes gewacht hebben, maar ik was echt bang dat ik niet meer hetzelfde zou vinden en zeker tegen die prijs. Het totale plaatje klopt gewoon.
En dat is wat telt: Ben echt blij met mijn keuze en zou het van de daken kunnen schreeuwen. Fantastisch gewoon.
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Hopelijk vindt iedereen die nog zoekt ook zo vlot zijn droomkleedje.
Als je nu 1 winkel doet of 20, het moet je 100% bevallen en dan weet je het wel.
Veel succes nog iedereen,
vanwege een zeer gelukkig bruidje to be!

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik5-4-2011 10:55:28

heykes,

ja je hebt gelijk als het je zit en je hebt de klik van dit is het waarom langer wachten

voor het zelfde geld kom je dan wel niks meer tegen waarvan je denkt dit is het en ben je ni 100% op je top dagje
en de prijs is super gewoon ni alles moet duur zijn om mooi te zijn he zeg
vandaag nog maar gezegt over een t-shirtje dat ik nu aanheb ze vonden het zo mooi komt uit jbc

en da kan evenvlug kapot gaan als een merkstuk je bent me iets bezig oeps een vlek of blijft ergens haperen

en met zo een kleed is da ook zo een wit zal vlug super vuil zijn aan de onderkant en soms ga da er ni volledig uit zou me minder pijn doen als het zo geen duur kleed is ze amai

maar ale toi toi toi en voel je maar gelukkig want het is jou dagje he

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 11:23:01

Ben érg blij voor jou !!

Leuk hé te weten wat je kleed zal zijn

ann
2-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 17:42:56

mijn kleedje komt ook uit de suitecollectie(oni onik)en dus ook goedkoper dan "echt trouwkleed".is ook een kleurtje en ziet eruit als een echt trouwkleed...en indd,je moet je goed voelen,en dat was ook bij mij het geval...je zal stralen...;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info