TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rafa
6-5-2011
|
5-4-2011 8:27:11
hei hei.. super gevoel he als je je kleed hebt gevonden voor DE dag.. maar je zegt dat niemand mag weten dat het voor een zachtprijsje is.. awel mijn heeft in totaal maar 170 euro gekost (bij een turkse winkel) en ik schep daar eerlijk gezegd mee op, dat je voor weinig geld ook een heel beeldig kleed kan vinden wat je toch maar eene keer gaat aandoen... dus je hoeft je daar zeker niet voor te generen dat het maar een zacht prijsje is, maar eerder fier op moeten zijn, want nu kan je met de rest vant geld wat je nu over hebt aan kledij, uitgeven aan andere leuke dingen voor de trouw!! succes nog
|
|
frida
6-2-2010
|
5-4-2011 8:34:02
De prijs van je jurk dat doet er niet toe je moet je er goed in vinden dat is het belangrijkste!!
Geniet er nog maar van!!
|
|
kelly
22-6-2013
|
5-4-2011 9:04:28
ik ga ook naar een turkse winkel in gent heb daar al kleedje aangehad en echt kwas verkocht maar wil toch nog even wachten met beslissen de collectie van 2012 komt ook nog he ik sta ook te popelen om te zoekn naar men droomjurk das het plezantste aan heel de voorbereiding hihi en ik wil zelf maar 600euro uitgeven aan men droomjurk de jurk die ik al eens heb aangetrokken was 499 dus zeker in men budget ;-)
|
|
Cindy
5-5-2012
|
5-4-2011 10:06:42
Voor zij die het interesseren: het was slechts €300 voor mijn kleedje. Ik ben niet gegeneerd hierover hoor, maar mijn familie hoeft dat daarom niet persé tot op de euro te weten. Aan jullie wil ik het zeker kwijt: bij Steven in de outlet is een echt bruidskleed maximum €500 en uit de suitecollectie max €300. Dat van mij is dus uit de suitecollectie, maar geen mens die het gaat zien.
Er was wel niet zoveel keuze voor de moment, maar ze zij me dat het regelmatig bijgevuld wordt, dus als je nog tijd zat hebt kun je regelmatig eens binnenwippen als je er niet te ver voor om moet rijden. Ik had nu het geluk van met de eerste keer toch mijn droomjurk te vinden.
O ja, ik kon ook gerust nog eventjes gewacht hebben, maar ik was echt bang dat ik niet meer hetzelfde zou vinden en zeker tegen die prijs. Het totale plaatje klopt gewoon.
En dat is wat telt: Ben echt blij met mijn keuze en zou het van de daken kunnen schreeuwen. Fantastisch gewoon.
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Hopelijk vindt iedereen die nog zoekt ook zo vlot zijn droomkleedje.
Als je nu 1 winkel doet of 20, het moet je 100% bevallen en dan weet je het wel.
Veel succes nog iedereen,
vanwege een zeer gelukkig bruidje to be!
|
|
kelly
22-6-2013
|
5-4-2011 10:55:28
heykes, ja je hebt gelijk als het je zit en je hebt de klik van dit is het waarom langer wachten voor het zelfde geld kom je dan wel niks meer tegen waarvan je denkt dit is het en ben je ni 100% op je top dagje en de prijs is super gewoon ni alles moet duur zijn om mooi te zijn he zeg vandaag nog maar gezegt over een t-shirtje dat ik nu aanheb ze vonden het zo mooi komt uit jbc en da kan evenvlug kapot gaan als een merkstuk je bent me iets bezig oeps een vlek of blijft ergens haperen en met zo een kleed is da ook zo een wit zal vlug super vuil zijn aan de onderkant en soms ga da er ni volledig uit zou me minder pijn doen als het zo geen duur kleed is ze amai maar ale toi toi toi en voel je maar gelukkig want het is jou dagje he
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
5-4-2011 11:23:01
Ben érg blij voor jou !! Leuk hé te weten wat je kleed zal zijn
|
|
ann
2-7-2011
|
5-4-2011 17:42:56
mijn kleedje komt ook uit de suitecollectie(oni onik)en dus ook goedkoper dan "echt trouwkleed".is ook een kleurtje en ziet eruit als een echt trouwkleed...en indd,je moet je goed voelen,en dat was ook bij mij het geval...je zal stralen...;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|