Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Kogel is door de Kerk !

5-4-2011 15:26:53
Na enkele weken op zoek gaan naar de geschikte feestzaal, is onze keuze uiteindelijk gevallen op Hof Ter velden te Baasrode ! Het onthaal daar was echt enorm sympathiek, de gastheer heeft alles uit de kast gehaald om ons te overtuigen ! Ook de ietwat aparte indeling van de zaal, vond ik eigenlijk wel zijn charmes hebben ! En wat een mooie tuin ! Mmmm, ik droom er al bij weg :)

Zijn er die het voorbije jaar in Hof Ter Velden hun feest gegeven hebben, of feesten meegemaakt hebben? Graag had ik toch nog wat reacties gekregen, om misschien voorbereid te kunnen zijn, of nog enthousiaster te worden !

Volgens de gastheer wordt in de loop van 2011 ook de keuken vernieuwd en zal zijn kaart er volgend jaar nog wat anders uitzien, dat is meteen ook wel een beetje spannend ! :)

Ze gevan ook elke zondag een brunchmiddag, heeft iemand die al eens meegemaakt? Is misschien wel eens een leuk idee om te gaan proeven !!

liefs !

(oh, en by the way(dit even geheel terzijde, maar om mijn vreugde te delen)... Voor de op-hun-gewicht-lettende bruidjes: bij mij is er alweer 2,5 Kg af, Jiha ! :))

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1065

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 15:40:49

Helaba,

Wij zijn daar vorig weekend gaan brunchen. Was wel lekker. Ik geloof dat er 2 zalen zijn. De tuin is idd leuk en er is ruime parking. De muziek was niet zo dat, en vond het kinderhoekje met tv wat minder voor op een trouwfeest, maar mijn moeder daarentegen vond het dan weer een goed idee. Zo zie je maar... ;-)

Jeuj voor de 2,5 kilo! Hoeveel wil je er nog kwijt? Ik zit aan 3,6 kilo ondertussen denk ik ;-)

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 15:41:48

oh ja, wij zaten in de voorste zaal aan de straatkant. En voorgerechten en dessertenbuffet waren super!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2011 15:55:59

Wij hebben de volledige zaal gehuurd voor onze trouw, je kan er drie van maken. Maar bij ons is't dus de volledige ruimte !

Ik vond het kinderhoekje ook wel iets hebben, maar bij ons gaan er niet echt kindjes bij zijn wrs :) je mag daar trouwens je eigen playstation voor meebrengen en al ! hehe :)

Ideaal gezien zou er nog 8 Kg afmoeten, maar met 5 ben ik ook al blij :) heb de uitleg ook bij jouw Battle tegen de kilo's - topic gezet dacht ik :)

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 19:01:25

Hallo,
Wij doen ons feest ook in Hof ter Velden. Wij hebben 2 zalen genomen. Een paar jaar geleden is mijn neef daar getrouwd en toen we daar op het feest zaten zeiden we tegen elkaar hier zouden we ook willen trouwen ( we woonde toen nog in Leuven). Dus toen de beslissing viel dat we gingen trouwen hebben we eigenlijk niet rond gekeken naar zalen en gewoon daar gaan vastleggen.
Het eten is er super en mooi afgewerkt. en als je vragen hebt en een mail stuurt antwoorden ze direct.

Welke formule gaan jullie nemen?

groeten Darline

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik6-4-2011 11:03:49

Hey Darline, leuk ! Hou je ons na de feest ook op de hoogte? :)

Wij zouden gaan voor de buffet-menu ! zowel voor- als hoofd- als dessert-buffet :)
Mijn vriend houdt van voorgerechtjes, ik ben een moeillijke eter en als we 1 hoofdgerecht moeten kiezen, zijn er dan weer veel anderen die uit de boot vallen, waardoor we dan daar ook een buffet willen en en stond er gewoon op dat het een dessertbuffet moest worden :)

maarja, het is natuurlijk nog zo lang, volgend jaar deze tijd zullen wij pas definitief moeten bekijken wat we nu willen doen hé :) spannend !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info