TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tinneke
9-7-2011
|
5-4-2011 15:40:49
Helaba, Wij zijn daar vorig weekend gaan brunchen. Was wel lekker. Ik geloof dat er 2 zalen zijn. De tuin is idd leuk en er is ruime parking. De muziek was niet zo dat, en vond het kinderhoekje met tv wat minder voor op een trouwfeest, maar mijn moeder daarentegen vond het dan weer een goed idee. Zo zie je maar... ;-) Jeuj voor de 2,5 kilo! Hoeveel wil je er nog kwijt? Ik zit aan 3,6 kilo ondertussen denk ik ;-)
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
5-4-2011 15:41:48
oh ja, wij zaten in de voorste zaal aan de straatkant. En voorgerechten en dessertenbuffet waren super!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
5-4-2011 15:55:59
Wij hebben de volledige zaal gehuurd voor onze trouw, je kan er drie van maken. Maar bij ons is't dus de volledige ruimte !
Ik vond het kinderhoekje ook wel iets hebben, maar bij ons gaan er niet echt kindjes bij zijn wrs :) je mag daar trouwens je eigen playstation voor meebrengen en al ! hehe :)
Ideaal gezien zou er nog 8 Kg afmoeten, maar met 5 ben ik ook al blij :) heb de uitleg ook bij jouw Battle tegen de kilo's - topic gezet dacht ik :)
|
|
Darline
23-7-2011
|
5-4-2011 19:01:25
Hallo,
Wij doen ons feest ook in Hof ter Velden. Wij hebben 2 zalen genomen. Een paar jaar geleden is mijn neef daar getrouwd en toen we daar op het feest zaten zeiden we tegen elkaar hier zouden we ook willen trouwen ( we woonde toen nog in Leuven). Dus toen de beslissing viel dat we gingen trouwen hebben we eigenlijk niet rond gekeken naar zalen en gewoon daar gaan vastleggen.
Het eten is er super en mooi afgewerkt. en als je vragen hebt en een mail stuurt antwoorden ze direct.
Welke formule gaan jullie nemen?
groeten Darline
|
|
Heidi
7-7-2012
|
6-4-2011 11:03:49
Hey Darline, leuk ! Hou je ons na de feest ook op de hoogte? :)
Wij zouden gaan voor de buffet-menu ! zowel voor- als hoofd- als dessert-buffet :)
Mijn vriend houdt van voorgerechtjes, ik ben een moeillijke eter en als we 1 hoofdgerecht moeten kiezen, zijn er dan weer veel anderen die uit de boot vallen, waardoor we dan daar ook een buffet willen en en stond er gewoon op dat het een dessertbuffet moest worden :)
maarja, het is natuurlijk nog zo lang, volgend jaar deze tijd zullen wij pas definitief moeten bekijken wat we nu willen doen hé :) spannend !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|