Terug naar overzicht
Hoihoi! Wij trouwen in Van der Valk in Nazareth (bij Gent). Prijzen zijn zeker ok daar, we betalen 30 voor het eten en een drankenforfait van 10 euro tijdens het eten.Ik weet niet of dezelfde prijzen daar ook gelden en of ze ongeveer dezelfde service hebben, maar bij ons is alles echt zalig goed geregeld en ze willen heel veel voor ons doen :)
Wij hebben nog geen feest gehad in een Van der Valk-hotel maar hebben er wel al een weekendje doorgebracht en dat is ons zeer goed bevallen! Het eten was er zeer lekker en normaal gezien moeten ze in een hotel van een keten toch overal min of meer dezelfde kwaliteit aanhouden, dus dat zit wel goed denk ik ;-). Ik zou zeker eens informeren! Groetjes!
Hoi Evelien, 9-7-11, Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk, het zal er zeer snel zijn! Ik heb nu ook geinformeerd bij zaal der Valk in nazareth, benieuwd wat ze antwoorden... Zou je me soms kunnen zeggen wat voor zaal het ongeveer is, welk eten ze geven? Ik begrijp niet zo goed hoe ze zo goedkoop kunnen gaan want de meeste resto's vragen toch min. 60 eur pp, receptie inbegrepen.. Is het daar een mooie omgeving? Alvast mercikes!