Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes-Ava

6-4-2011 14:15:22
Hey iedereen,
Deze morgen had ik nog even tijd en ben ik snel de Ava eens binnen gegaan om ideën op te doen voor de bedankjes.
Man man, ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat zou ik hier staan cupcakes bakken als ik voor nog geen 1€ al echt leuke dingen kan kopen. Voorbeeld: type badeendje, maar dan om een foto op te zetten (met zo'n draaierke da je nu veel ziet): 0,75€, houten valiesje of piratenkoffertje ook nog geen 1€, en da's dan nog bruikbaar voor de mensen achteraf (om een ring in te steken of zo). Goedkoper dan een foto opsturen achteraf en wordt dan niet zomaar in de lade geduwd bij de meesten.
Denk dat ik zeker volgend jaar daar eens ga neuzen.
En ze hadden ook zo van die kleine bloemetjes in stof, 12 stuks voor rond €1, dat kun je dan gebruiken om het bedankje net iets feestelijker te maken.
't Zijn maar enkele voorbeeldjes en ideetjes, maar voor zij die niet te veel geld willen uitgeven, de moeite waard om eens te gaan bekijken.
Groetjes,
Cindy

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2577

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik6-4-2011 15:00:09

Bedankt voor de tip Cindy! Ik ga zeker een kijkje nemen rond valentijn volgend jaar, wie weet kunnen we leuke dingen op de kop tikken om uit te delen op ons huwelijk volgend jaar.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik6-4-2011 15:39:40

Inderdaad een goed idee om hier rond valentijn voor te gaan kijken, weer iets om in te plannen :-)

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik6-4-2011 16:05:27

Laat nog iets over voor mij hé Lindsy :-)

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik6-4-2011 16:28:14

Haha, ik doe mn best Sylvia, moet wel lukken denk ik :-)

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik6-4-2011 17:24:18

Leuk hé, ik heb daar ook mijn ogen uitgekeken en daar bedankjes gekocht.
Groetjes

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 17:50:27

Hoi Cindy,
Ja in de AVA hebben ze inderdaad heel leuke dingetjes!
Maar kijk ook eens hier http://www.huwelijk-bedankjes.nl/index.php?menuitem=2&a... , daar hebben ze ook leuke dingetjes en sommige zijn helemaal niet zo duur!
Groetjes,
Filipa

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik6-4-2011 18:55:38

@Filipa,
Ja, ik had dit ook al gezien, en vondt dat trouwkleedje in kaarsje ook wel origineel. Maar ik dacht om voor die prijs iets praktisch te geven, dan verdwijnt het niet achter in de kast of onder in een lade, of nog erger, in de vuilbak.
Die houten kistjes waren echt heel mooi, en achteraf kunnen ze daar nog een ring of zo in opbergen. Of de sleutel van de brievenbus, of.... ja, wat ze willen.
Maar is ook een leuke site hoor, die jij aanbeveelt. Voor elk wat wils hé!
Groetjes,
Cindy

Hilde
30-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 20:23:13

Ik kocht bij Ava ook een 10-tal dagen vóór Valentijn houten witgeverfde hartjes van ongeveer 10cm op 10cm. Die gaan wij gebruiken om onze auto's mee te decoreren !

ann
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 21:35:55

hey cindy,

wij hebben als thema puzzelstukjes en kozen bij ava de plastiek doosjes in vorm van een puzzelstuk waar we snoepjes voor kindjes gaan insteken..strikje rond en klaar is kees!!
je vindt daar indd toffe dingen!!aja,ik ben vandaag naar de kapper geweest!!;)
tvalt wel mee...vrij kort,maar vooraan assymetrisch geknipt met iets langer stuk rechts...dat zou nu nog wat verder moeten groeien..echt speciaal is het nu niet maar tis wel ok...tja,met kort haar kan je nu eenmaal ni vele kanten op hé..

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik8-4-2011 13:44:36

Hallo,

Ik heb voor men gasten verse advocaat gemaakt in kleine potjes gedaan en onze namen erop en den trouwdatum met z'n goude klevertjes die ik 0.75 cent per blaadje in een hobby winkel heb gevonden.en dit geheel kost me 26euro voor de alcohol 96% potjes 0.55 cent stuk en er komen ook nog 2 foto's op . je kan altijd grotte badschuimfles kopen en in kleine flesjes gieten en ook jullie naam en datum van trouw opzetten. Zelf maken is altijd leuker!

succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...