Terug naar overzicht
Bedankt voor de tip Cindy! Ik ga zeker een kijkje nemen rond valentijn volgend jaar, wie weet kunnen we leuke dingen op de kop tikken om uit te delen op ons huwelijk volgend jaar.
Inderdaad een goed idee om hier rond valentijn voor te gaan kijken, weer iets om in te plannen :-)
Laat nog iets over voor mij hé Lindsy :-)
Haha, ik doe mn best Sylvia, moet wel lukken denk ik :-)
Leuk hé, ik heb daar ook mijn ogen uitgekeken en daar bedankjes gekocht.Groetjes
Hoi Cindy, Ja in de AVA hebben ze inderdaad heel leuke dingetjes!Maar kijk ook eens hier http://www.huwelijk-bedankjes.nl/index.php?menuitem=2&a... , daar hebben ze ook leuke dingetjes en sommige zijn helemaal niet zo duur!Groetjes, Filipa
@Filipa, Ja, ik had dit ook al gezien, en vondt dat trouwkleedje in kaarsje ook wel origineel. Maar ik dacht om voor die prijs iets praktisch te geven, dan verdwijnt het niet achter in de kast of onder in een lade, of nog erger, in de vuilbak. Die houten kistjes waren echt heel mooi, en achteraf kunnen ze daar nog een ring of zo in opbergen. Of de sleutel van de brievenbus, of.... ja, wat ze willen. Maar is ook een leuke site hoor, die jij aanbeveelt. Voor elk wat wils hé! Groetjes, Cindy
Ik kocht bij Ava ook een 10-tal dagen vóór Valentijn houten witgeverfde hartjes van ongeveer 10cm op 10cm. Die gaan wij gebruiken om onze auto's mee te decoreren !
hey cindy, wij hebben als thema puzzelstukjes en kozen bij ava de plastiek doosjes in vorm van een puzzelstuk waar we snoepjes voor kindjes gaan insteken..strikje rond en klaar is kees!! je vindt daar indd toffe dingen!!aja,ik ben vandaag naar de kapper geweest!!;) tvalt wel mee...vrij kort,maar vooraan assymetrisch geknipt met iets langer stuk rechts...dat zou nu nog wat verder moeten groeien..echt speciaal is het nu niet maar tis wel ok...tja,met kort haar kan je nu eenmaal ni vele kanten op hé..
Hallo, Ik heb voor men gasten verse advocaat gemaakt in kleine potjes gedaan en onze namen erop en den trouwdatum met z'n goude klevertjes die ik 0.75 cent per blaadje in een hobby winkel heb gevonden.en dit geheel kost me 26euro voor de alcohol 96% potjes 0.55 cent stuk en er komen ook nog 2 foto's op . je kan altijd grotte badschuimfles kopen en in kleine flesjes gieten en ook jullie naam en datum van trouw opzetten. Zelf maken is altijd leuker! succes