TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maaike
6-8-2011
|
8-4-2011 12:38:03
Ik trouw in augustus en heb midden december mijn eerst winkel gedaan en ook daar direct mijn droomkleed gevonden!
|
|
Emily
26-5-2012
|
8-4-2011 12:51:26
Ik trouw een dikke maand voor jou en ga deze zomer (juli, augustus) gaan kijken. Ik ken het gevoel, hééééééél moeilijk om er niet aan te beginnen he :-) kben ook zo ongeduldig!! En velen zullen je aanraden om tot het najaar te wachten (okt, nov) omdat dan de nieuwe collectie binnenkomt. Maar dat kan ik niet meer aan ;) Ondertussen bekijk ik ook zowat alle mogelijke sites, heb al lijstje gemaakt van winkels die ik wil doen en uiteraard ook alle boekjes gekocht die je kan kopen! Kheb alleszins wel een idee van wat voor kleedjes ik echt mooi vind, nu nog afwachten of het mij zal staan....
|
|
nancy
20-7-2012
|
8-4-2011 13:20:07
ik trouw op 20.07.2012 dus iets na jullie , en ik ben nu ook al aan het zagen aan men partner dak al wil gaan zien naar de bruidsjurken hihihi ik kan ook ni wachten ,ik hoor van vele dak er veel te vroeg me bezig ben om alles te regelen en zo voor onze trouwdag maar ik ben zo een persoontje liever optijd dan dak alles de laatste momente nog moet gaan doen ,want dan gaat de stress wel losbreken denk en ik zal al stress genoeg hebben een paardagen voor het huwelijk hihih ik ken me zelf
dus ik ben wel vanplan om van de zomer al eens te gaan zien om een bruidsjurk of het nu de colectie is van dit jaar het nieuwe colectie dat maakt me ni uit da zie niemand als ik er mij maar goed in voel das het belangrijkste dus
jill je kan gerust al eens een kijkje gaan nemen denk ze er zijn er al vele die gaan kijken en gaan passen die pas volgendjaar gaan trouwen
ik wens je heel veel succes met je jurk en de voorbereiding voor jullie huwelijk
grtz
|
|
Sigrid
3-12-2011
|
8-4-2011 13:27:09
Hallo, ik trouw 19mei 2012 en ga morgen voor mijn kleed gaan. Je zou kunnen wachten op de nieuwe collectie die rond september-oktober ergens uitkomt. Maar ik nu kleren gezien die ik echt héél mooi vind (morgen passen). dus ik wil niet wachten op nieuwe collectie als ik nu mijn droomkleed al zou vinden.
|
|
Evelien
4-6-2011
|
8-4-2011 13:28:33
Ik heb vorig jaar eind september mijn kleedje besteld en wij trouwen dit jaar begin juni . Op voorhand heb ik een aantal opendeurdag gedaan met mijn moeder (in januari van 2010) zodat ik al wist wat me niet stond. Reken, afhankelijk van het merk, ongeveer een 6 maanden levertijd.
|
|
A.
23-7-2011
|
8-4-2011 13:30:28
Wij trouwen 23 juli dit jaar. Samen met beide moeders ben ik 30 november 2010 op pad geweest voor m'n jurk. Planning was om naar 2 winkels te gaan.. maar het is bij de eerste winkel gebleven
Een tip... staar je niet blind op jurken uit de "boekskes/internet". Heb ook een aantal voorbeelden meegenomen en werkelijk ze stonden me niet!! De verkoopster ziet meestal ook wel meteen wat bij je past en wat voor type je bent (veel frutselkes, gewoon, kleur,....)
|
|
Els
11-6-2011
|
8-4-2011 13:43:03
Hallo,
ik was ook in juli vorig jaar als eens gaan kijken om wat ideetjes op te doen want kon ook niet wachten, zo kon ik al direct bekijken wat ik graag op internet zag of in de magazines wel bij me past én in m'n achterhoofd 'we zien wel' gehouden... Uiteindelijk heb ik toch kunnen wachten tot de nieuwe collectie er was (de huidige) dus en daar ben ik toch blij mee! Moet wel zeggen dat ik wel een goed gevoel had bij de allereerste winkel en daar uiteindelijk ook gekocht heb van de nieuwe collectie, volgende week m'n eerste pas trouwens... Spannend!
Indien je toch al eerder een keuze maakt zou ik dan proberen niet te veel naar de nieuwste collectie meer te kijken als die er is want als je dan begint te twijfelen...
Alvast veel succes ;-)
|
|
jill
30-6-2012
|
8-4-2011 13:59:42
@emily.. Nee november hou ik nooit vol :) Mij maakt het ook niet uit nieuwe of oude collectie, ik weet ongeveer wat ik wil. Ik heb ook al lijstjes gemaakt welke winkels ik wil doen, ik hou de foto's bij van jurken die ik mooi vind, maar zoals A. al zegt, je moet het in de winkel zelf zien of het staat of niet.. @nancy, ja ik ben nu nog geen 3 weken verloofd en ik heb de zaal, fotograag en dj al geregeld. Gemeente onofficieel :) ik ben er echt rap bij :) ik wil nu alles geregeld hebben, en mij door het jaar met de kleine dingen bezig te houden. en ja de jurk is natuurlijk voor ons bruidje een van de belangrijkste dingen.. ik ga me inhouden tot juli... dan heb ik een weekje verlof en kan ik rustig aan gaan kijken... (amai als ik dat ma vol hou)
@ els, idd is niet slecht gedacht, ik ga me zoiezo niet kunnen inhouden, dus ik denk dat ik in juli zeker al eens ga rondkijken.. nog meer dan 3 maanden wachten
veel succes bruidjes bij het kiezen van je droomjurk!
|
|
Marijke
10-9-2011
|
8-4-2011 14:38:27
Hey,
Ik ben eind september - begin oktober vorig jaar mijn jurk gaan kiezen. Toen was net de collectie voor 2011 uit. Dus mijn advies (indien mogelijk :-)), wacht op de nieuwe collectie. Ik ben in september naar een super grote modeshow van Boetiek Maya geweest (San Marco Village). Elk model draagt dan een nummer. Deze kan je dan noteren en tijdens de pauze komen mensen rond waaraan je de prijs van ELK kleed kan vragen (zowel bruid/suite). Na de modeshow ben ik meteen bij Maya een datum gaan vast leggen om te gaan passen en mijn eerste kleed is het geworden!
Veel succes allemaal en vooral geniet er van!
ps: haar volgende show is 9 oktober...
|
|
veronique
30-6-2012
|
8-4-2011 17:21:23
dag Jill,
Wij trouwen dezelfde dag, en ik ben in september al eens binnen gestapt in een bruidswinkel, 3 weken nadat mijn ventje mij gevraagd had.
Kon het ook niet laten.
Ik ging normaal gezien vorige week gaan met mijn getuige, hadden zelfs al een dag verlof genomen.
Ik belde naar een bruidswinkel om een afspraak te maken, en toen zei ze dat ik beter zou wachten, omdat er idd nog een nieuwe collectie uitkomt. En nog 3 à 4 collecties voor de suite, dus gaat mijn getuige ook wachten.
Zij zelfs tot in februari, want dan komt de zomercollectie uit voor de suite.
ik was teleurgesteld omdat ik min of meer weet wat ik wil, maar je weet maar nooit!!
De collectie van dit jaar blijft er toch bij, want dat is altijd per 2 jaar vertelde ze mij.
Je hebt op een korte tijd idd al heel veel geregeld!!
veronique
|
|
Tabita
22-9-2012
|
8-4-2011 18:02:35
Hey, bij mij staan er nog 532 dagen op de teller, en ik ga op 11juli op zoek naar mijn droomjurk :-) En aangezien ik al weet welk merk ik wil, en de collectie van dit jaar mooi vind, ik niemand in de nabije omgeving heb die trouwt, is het voor mij niet erg dat het een kleedje uit de 'oude' collectie is... Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-4-2011 19:08:00
1.Hou er rekening mee dat hoe vroeger je kiest, hoe langer het ook duurt eer je jouw trouwkleed terugziet als eerste pas én hoe meer twijfels er kunnen opduiken!!!
De eerste pas volgt altijd enkele maanden tot weken voor jouw trouwdatum. Het is dus niet dat als je nu gaat bestellen, de eerste pas over enkele maanden al is! Ze werken naar jouw trouwdatum toe en zorgen ondertussen dat andere jurken (van bruiden die voor jou trouwen) in orde geraken. Ik heb hier al veel bruidjes zien passeren die plots beginnen te twijfelen aan 'hun jurk', omdat het al zooo lang geleden is en ze het 'passende gevoel' niet meer kunnen oproepen... 2. Als je nog vrienden / familie hebt die deze zomer trouwen, wacht dan nog wat af, want je wil ws niet in een kleed trouwen dat de meesten al eens gezien hebben...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-4-2011 19:10:02
Oh ja, en ik sluit me ook aan bij wat hierboven al werd gezegd: een kleed in de boekskes is altijd anders dan als je het zelf aanhebt! Zo was mijn droomjurk hélemaal niet mooi toen ik het aanhad én had ik de jurk die uiteindelijk koos niet eens opgemerkt in de catalogus!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
8-4-2011 19:19:47
Ik trouw op 15 juni 2012 en ga volgende week zaterdag voor de eerste keer passen. Heb ook nog een afspraak bij jagré in de paasvakantie.
|
|
sarah
17-12-2011
|
9-4-2011 6:16:14
Ik heb mijn jurk begin november gekozen, toen de nieuwe collectie binnen was.
Inderdaad voor mij meer dan een jaar op voorhand, maar wachten op de volgende collectie zou ik ruimschoots te laat zijn.
Bovendien hebben ze in de winkel tegen mij gezegd dat de fabrikanten in de zomer al aan het focussen zijn op de nieuwe collecties -. Stoffen van de collectie 2011 kunnen best dan al wel op zijn.
Ik zou ook wachten in jullie geval op de nieuwe collectie , en zoals vele zeggen je niet blind staren op internet en de boekjes. Het zijn vaak net jurken waarvan je denkt wauw op papier, maar die je voor geen meter staan als je ze past. De jurk die ik heb gekozen wou ik zelfs niet aandoen in het begin.
|
|
Jamie
12-5-2012
|
10-4-2011 20:31:53
Hoi! Wij trouwen mei volgend jaar en ik ga toch wachten (of proberen te wachten) tot september-oktober dit jaar. Zo mag de levertijd nog 6 maand zijn en is de nieuwe collectie er al. Het feit dat er nog veeeeel tijd tussen de volgende pasbeurt zal zitten houdt me ook tegen om nu nog geen bruidswinkel binnen te stappen. Als je echt zeker bent over welk kleed je wil en je daarna geduld genoeg zal hebben tot de volgende pasbeurt zou ik niet twijfelen! Succes bij het passen :). Groetjes
|
|
Niki
30-6-2012
|
11-4-2011 9:54:19
Hallo Jill,
Wij trouwen ook op 30/06/2012 en ben al langs geweest bij een winkel voor bruidsjurken! Daar hebben ze mij verteld dat ik best kan langskomen wanneer de nieuwe collectie er is (oktober/november 2011). Ik weet nu al ongeveer wat ik wil (door ook in de boekjes te kijken) maar ze heeft mij daar wel verteld dat je soms een supermooi kleedje ziet en in werkelijkheid het totaal niet staat.
Afwachten dus...
Groetjes!
|
|
sofie
15-8-2023
|
11-4-2011 10:01:28
hoi wij trouwen op 28 juli 2012 en ik zal zowiso nog moeten wachten tot na de zomer want ik ben momenteel een beetje zwangertjes
|
|
Tine
26-5-2012
|
11-4-2011 10:01:56
Wij trouwen in mei 2012 en ik ben het afgelopen weekend voor de 1ste maal gaan kijken voor een trouwjurk. De reden was wel dat we 2 datums in ons hoofd hadden nl 10/9/2011 of 26/5/2012 (afhankelijk van de zaal). Gisteren hebben we beslist dat het dus 26/5/2012 wordt. Nu heb ik een heel mooi kleed gezien van Rembo en zit ik met de twijfes. Nu bestellens of wachten op de nieuwe collectie???
|
|
Emy
30-6-2012
|
13-4-2011 14:18:46
Hoi, wij trouwen ook op 30 juni. Ik ben vorige maand toch al eens een eerste keer wat kleedjes gaan passen.
Ik had dat ook gezegd tegen de winkelbediende en het was totaal geen probleem.
Zo kon ik al wat inschatten welk type kleedjes mij staan en het mooist passen, hoeveel ze ongeveer kosten, waar je op moet letten, ... en 't is gewoon een super leuk gevoel!
Ik heb er mijn droomjurk gevonden maar nog niet besteld.
Ze blijft ook voor 2012 nog in de collectie, dus ik heb mijn backup. Na de zomer ga ik nog wat bruidswinkels bezoeken, op zoek naar misschien nog iets mooiers en goedkopers bijvoorbeeld. (waaronder zelfs een weekendje barcelona met mijn mama, mijn zus/getuige en een vriendin die goed spaans kan). Maar ik weet dat als ik dit niet meteen vind, waar dan ook, dat mijn droomjurk daar hangt en ik ze eind dit jaar daar kan gaan bestellen. :o)
Om een lange uitleg kort te maken: maak al eens een afspraak, ga al eens passen, gewoon omdat het zo leuk is, en je al een heel eind vooruit helpt. Bestellen zou ik zelf nog niet doen, maar daar is iedereen vrij in uiteraard. Als je een stabiel gewicht hebt, en er geen twijfel is dat het je droomjurk is, waarom niet voor zekerheid gan dan?!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
13-4-2011 17:19:34
Hoi! Wij trouwen op 28/4/2012 en ik heb afgelopen week een afspraak gemaakt om op 12/8 een eerste keer te gaan passen. Té vroeg vind ik ook niet goed (zoals Veronique hierboven aanhaalt, wat als je smaak verandert??) maar ik wil ook nog wat respijt hebben. Vind ik bijv. niets in augustus, wacht ik nog een maandje op de nieuwe collectie. Dan heb ik nog altijd voldoende tijd dus ik maak me er nog niet zo druk in... Veel foto's zoeken doe ik wel, ik heb al een hele map! :-)))) xxxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|