Terug naar overzicht
Gewoon nu in CenA, JBC, enz... de communiecollecties ! Kei-schattig, mmoi, en voor die prjis kan je 2 sets kopen want anders heb je grote kans dat er tegen 's avonds veel vlekken op gaan zitten ... En dat soort dingen kunnen ze nadien nog eens aandoen. Tenzij je echt "klassieke" bruidsmeisjeskleedjes wilt natuurlijk. Dan schijnt bijvoorbeeld Uniform in de Quellinstraat in antwerpen wel goed te zijn. Ik weet niet hou oed je dochters zijn, mijn kids zijn 2 en 4 en wij gaan volgende week eens kijken in CenA
Hey Joyce, Voor mijn bruidsmeisje heb ik ook een heel mooi ensembletje gekocht bij C&A van de communiecollectie. Is er nu echt wel de moment. Heel mooie kleedjes, voor een zeer schappelijke prijs. Zeker een kijkje waard. groetjes
Als je er meer geld aan wil geven en je wil echte bruidskleertjes, in Doets & Doets te Gent. Je hebt er een beetje geld voor nodig maar je smelt wel weg als ze de kleertjes aan hebben...
Ik had ook eerst een kleedje uit de communiecollectie van C&A gekocht voor onze dochter, maar heb nu een kleedje besteld van Esprit Online (omdat dit beter ging bij het ensemble van onze zoon). Esprit is ook niet zo duur.
Ik heb een ensemble van Unif in de Quellinstraat in Antwerpen. Is iets duurder maar super mooi. Ik smelt nog helemaal als ik mijn dochter erin zie...
hier in herentals is kinderwinkel t'kapoentje en hebben ze collectie bruidskledij voor kids en communie kleedjes dat van onze dochter hebben wij al gekocht bij monja kids van het merk gymp heeft wel 200euro bijna gekost maar kan dit wel nadien kang nadragen en de schoonmoeder heeft dit betaalt dus lig ik niet wakker van om de prijs :-)
Hallo, Wij hebben het gekocht via http://www.suitsyouwell.com/ en wij waren er heel tevreden over. Groetjes Jessicq
wij gaan in de offerandestraat in antwerpen, zo van die prinsessenkleedjes voor meisjes en kleine (mini) kostuum voor de jongens ze kosten daar maar 15 euro dus dan is het ook al niet zo erg als er iets aan komt! zeker de moeite om eens te gaan kijken
humpiedump.nl mooie kleedjes aan redelijke prijsjes :-)
kinderplaneet in baal tremelo is ook altijd een aanrader!
Bij youniek in Turnhout kan je ook eens gaan horen daar kunnen ze gemaakt worden voor een prijsje veel succes!!
Bij river Woods kan je ook prachtige kleedjes vinden! Of bij Doremie te Maldegem, daar komt ons meisje haar kleedje van, echt prachtig maar we waren met gilet/kleed/'t shirtje toch 250 euro kwijt ze maar ,ja, het is ook een speciale dag hé ;) Bij River Woods is het ook echt super mooi en valt echt goed mee van prijs! Succes! :)
Wij zijn naar Maasmechelen Village geweest voor ons bruidsmeisje. Zij heeft een mooi kleedje van Burberry. Echt super schattig (ze is maar 2,5 jaar). Daar heb je verschillende outlet winkels voor kinderen (Mc Gregor, RIver Woods, ...)