Terug naar overzicht
Ik ga met mijn ventje mee om een kostuum en bruidsboeket en we gaan samen naar de gemeente :-). Zo kan ik alvast bovenstaande frustraties niet tegenkomen want ga al stress genoeg hebben :-p. Ik zou in jouw situatie het heft in eigen handen nemen zodat je zeker bent dat alles goed komt ;-). Groetjes!
Dag, Tja de meeste mannen zijn zo! Tip, ik heb zelf mijn bruidboeket gekozen.... Groetjes
Idd, maar we werken allebei voltijds en andere uren dus zeer moeilijk om samen te gaan en int weekend meestal gene tijd da ventje van mij! ons verlof splitsen wij omdat we onze kindjes niet graag elders doen .Dus tijd maken om eens samen op stap te gaan ja ja zal nen datum moeten reserveren hihi . Morgen ga ik onze uitnodigingen gaan bestellen want heb vandaag nu iedereen zijn adres oef ... groetjes terug!
Dag frida, Hij sta erop dat hij het ga kiezen ! Stom he ! Ga eens nen datum reserveren bij hem haha...
Ben blij te horen dat ik toch niet de enige ben met een vriend die alles uitstelt voor de regelingen van de trouw... ik heb vorige week gezegd : "als ik maandag uw genodigdenlijst niet heb, dan komt uwe kant maar niet :-)" Ik had het snel dan ze!
Ik denk dat hij nog wel even tijd heeft voor het kostuum en het bruidsboeket. Ik zou hem pas opjagen als het echt tijd is om opgejaagd te zijn. Wij trouwen eerder dan jullie en hij heeft ook nog geen kostuum. Vrijdag heeft hij voor het eerst enkele winkels bezocht om te kijken wat ze zoal hebben van bruidsboeketten en dan gaat hij er binnenkort eentje uitkiezen. Mijn advies: nog even rustig blijven, maar als het echt laat wordt, moet je wel beginnen aandringen...
Misschien 1 troost.. je bent niet alleen!!! Hier veel noten op z'n zang maar zelf niets regelen of nergens achteraan gaan. Dus regel ik zoveel mogelijk zelf en de dingen die hij zou moeten doen blijven gewoon liggen tot het laatste en moeten dan in spoed tempo. Morgen moeten we naar de pastoor voor onze ondertrouw en goedkeuring van ons misboekje. Een eigen belofte schrijven vond hij nog tijd zat.. heb hem vervolgens wijs gemaakt dat de pastoor ook dat stukje goed moet keuren. Dus.. heeft hij beloofd om het vanavond nog te schrijven Soms een beetje onder druk zetten kan geen kwaad. Maar vooral rustig blijve ook al is dat vaak heeeeeel moeilijk!!!! Veel succes nog....
Thanks lady's :-) Ja ja diene ondertrouw moet ook nog gebeuren ! Onze pastoor heeft al 3x afgebelt! @isabel ik heb ze sinds vandaag heb via zijn fb pag zijn vrienden gecontacteerd om hun adres eens door te geven wel sommige mannen wachten ook te lang! Hoop dat mensen ook tijdig antwoorden voor onze trouw want wil een perfecte tafel schikking en zorgeloos nr mijn dag toeleven :-) @ Sylvie ik heb nu adres gegeven en onze bloemist wel weet ge wat als antwoord zal ik wel zoeken ! Dus idd hem niet opjagen :-) @ A ik ken dat gevoel :-) hier ook zo!