Terug naar overzicht
Hoi Tine, Wij hebben zelf ook de Kapelhoeve in Turnhout als feestzaal genomen. (wij trouwen op 14 mei). Ik had voordien al verschillende positieve commentaren gehoord en was dus met mijn vriend een kijkje gaan nemen. De tafels stonden toen juist ook ingedekt voor een feest en dit, samen met de mooie tuin voor de receptie, hebben ons doen beslissen voor deze zaal. Het gesprek met de zaakvoerder verliep ook heel goed. We zijn onlangs onze menu gaan bespreken (wij kiezen voor soep, een groot buffet en vervolgens dessertenbuffet) en hij adviseerde ons daar ook goed in. Tot hiertoe is onze indruk dus positief! Voor ons was dit ook de zaal in de regio rond Turnhout (dit ligt in het midden voor onze beide families) die ons goed leek qua ligging en prijs/kwaliteit. Groetjes en veel succes met de voorbereidingen en het kiezen!
Hallo Marian, Bedankt voor de reactie. Bij ons is het ook de zaakvoerder die ons nu bijna over de streep heeft getrokken. Hij staat voor alles open en we mogen eigen voorstellen doen. Vanavond gaat mijn moeder naar een feest in de zaal dus ik ben benieuwd! Veel plezier want voor jullie komt het dichter en dichter
Wij hebben het Molenhof in Ravels, zeker een aanrader! Vriendelijke mensen, mooie zaal, en het drinken all-in prijs is nergens goedkoper te vinden.
Heel vriendelijk en correct, mensen staan heel open voor jullie eigen inbreng.
Hoeveel personen kunnen er in deze zaal? Iemand enig idee?
Volgens de zaakvoerder kan hij tot 250 zetten. Dit is dan volgens mij wel zonder dansvloer.
kun je er ook gewoon heen gaan of moet je er echt naar bellen voor een afspraak te maken is er ergens een site waar je meer te weten kunt weten over de kapelhoeve