Terug naar overzicht
Oei! Wij hadden ook 2 verlovingsavonden, maar die hadden niks van onze gegevens, hoor! Dat regelde de pastoor (eigenlijk de deken) allemaal zelf... Enkel op de pastorij hadden ze alles in het agenda genoteerd, zodat de kerk zeker voor ons was op dat uur. Maar de doopselaktes en zo, dat noteerde de pastoor allemaal zelf.
Wij moeten niks doen, gewoon twee keer op gesprek met onze pastoor :S Ik vind dit zelfs heel vreemd, je bent afhankelijk van iemand anders voor jouw trouw in de kerk. Ik zou dan al niet gerust zijn op voorhand. Hopelijk komt alles goed. Ik duim alvast!
Dat is minder ja,Wij zijn al een keer bij de diaken moeten komen om de ondertrouw te regelen en moeten gewoon nog eens terug een afspraak maken ivm het misboekje. We hebben in onze parochie één keer een verloofdenavond en die is pas in mei, maar dat heeft niet echt iets met de ondertrouw te maken. Groetjes
Bij ons moet je dus ofwel naar die cursus ofwel naar pastoor. Als we het goed begrepen hebben moesten we niet meer langs gaan bij pastoor als we die cursus volgden. Uiteraard wel nog voor ons misboekje te laten goedkeuren. Maar dat is afgelopen maandag gebeurt. Benieuwd hoe dit afloopt.... Maar 1 ding staat vast.. komt er in tussentijd iemand op onze datum/uur dan gaan ze hier nog iets meemaken