Terug naar overzicht
Hallo Tinne, ik heb daar enkele maanden een trouwreceptie muzikaal opgeluisterd en als ik me goed herinner was het daar dik in orde. We mochten constant meegenieten van lekkere hapjes (wat op vele plaatsen niet het geval is) en het personeel was ook heel erg vriendelijk. Bovendien heel erg mooie locatie. groetjes, Sanderijn
Hey Tinne, Wij zijn er ook al een aantal keer geweest en het is echt wel een fijne locatie, ik kan slechts (voor mezelf) twee minpuntjes opnoemen, ik vind de zalen(behalve die met het zwembad) nogal donker en de paar keer dat wij er waren, gingen er meerdere feesten tegelijk door, waardoor er soms wat verwarring ontstond. Maar voor de rest heeft het idd. een prachtige tuin groetjes
Dag Tinne, Ik ben ook al een aantal keer naar een feest geweest in de Waterhoek. Op zich is het wel een mooie locatie, maar zoals Jessica zegt, is er vaak wel wat verwarring als er meerdere feesten zijn. De laatste keer zijn we echt in de verschillende zalen op zoek moeten gaan naar het juiste bruidspaar... Ook na afloop van het feest was het een behoorlijke zoektocht om in het totale donker op zoek te gaan naar de wagen. Het eten vond ik oké, niks speciaals, maar wel oké. De zalen vind ik persoonlijk minder, vind dat de tafels vaak te dicht bij elkaar worden geplaatst en het is inderdaad wel vrij donker. Groetjes, Els
Bedankt voor de reacties. Ben toch al wat wijzer nu. Ik vind het echt moeilijk om een leuke zaal te vinden waar we ook onze ceremonie kunnen houden.Groetjes