Terug naar overzicht
als je hier gaat kijken als je bent ingelogd dan vind je mijn planning en daar kan je alles vinden wat je wil weten!! je kan ook op internet kijken naar een to do list en je kan die aan de hand van deze info zelf opstellen want natuurlijk geef je altijd een persoonlijke toets aan je eigen trouw..... alvast veel succes en geniet er van!!! groetjes larissa
Hoi Ik heb zelf een lijstje gemaakt op basis van wat ik allemaal op internet aan informatie heb gesprokkeld en dan op maat gemaakt van onze trouw en wat er nodig is aan voorbereidingen. Als je wil kan ik je het lijstje doorsturen via e-mail (is 3 bladzijden lang...dus te lang om hier te knippen en te plakken). Dus als je je e-mailadres geeft (hier of in een persoonlijk berichtje) stuur ik het zeker door!. Lieve groetjes Chantal
heb ook via internet een to do lijst gevonden waar zelfs het tijdschema bij stond.Heel handig. Succes :-)
Dames bedankt voor jullie antwoorden :-) Chantal ik moet nog even zoeken, maar ik ga je mijn e-mail wel proberen te verzenden
Larissa ik zoek het even uit
als je wilt stuur ik onze planning door berichtje op u forum
ik heb het doorgestuurd met een priveberichtje veel succes met de voorbereidingen groetjes
@natje , kan je ook even doormailen naar mij :p THx
chantal, wil je mij het ook eens doormailen? je 3 pagina's lange lijst, is altijd leuk om te controleren... tiff.coffyn at hotmail.com thanks!
@evelyn gebeurd groetjes
@ Tiffanie: heb ik gedaan ...hopelijk heb je er iets aan! Lieve groetjes Chantal
Dag chantal en natje, Ik moet nog aan alles beginnen en ben dus ook heel erg geinteresseerd. Willen jullie het ook eens doorsturen aub: jade.forever@hotmail.com alvast bedankt voor de moeite!
Bedankt Natje!
hey natje zou het naar mij ook even kunnen doorsturen, kan ik nakijken of ik aan alles denk en niets vergeet xx
@petra en mieke zal direkt doorsturen se