Terug naar overzicht
kun je de schaduw niet fotoshoppen?
heyyyy bruidje, je kan eventueel ook op die pose verder gaan want natuurlijk kan ik je reactie ook begrijpen ik zou eventueel proberen om met witte kussens te werken zoals op de achtergrond aangezien hij toch een open gips heeft kan hij wel eventjes op zijn tanden bijten ''hopelijk'' ik weet nu ok niet of deze foto's in de studio zijn gemaakt of niet???? maar er zijn wel diverse poses zoals bv hem op zijn zij te gaan laten liggen en hem maar te laten steunen op 1 elleboog en het jongste zoontje ervoor ofzoo???? laat hem het eens uitproberen de een dag voor het zo ver is!!! je komt er wel uit daar ben ik zeker van!!! trouwens.... het gaat om een uitnodiging --> begrijp me niet verkeerd!!! maar al bij al gaat het om de dag zelf!!! en die zal zeker wel perfect zijn ;) groetjes larissa hou me wel op de hoogte ;)
Goh, dit is naar! Hoe is het met je zoontje? Operatie goed gegaan? Heeft hij niet te veel pijn? Hoe lang moet hij die gips houden? Houd er rekening mee dat het toch wel zo'n zes weken duurt voor een breuk heelt. Ik denk niet echt dat het aan te raden is om hem te snel op die arm/elleboog te laten steunen. Vraag het misschien aan de arts. Je kan je concept misschien een heel klein beetje aanpassen? Ipv allebei op beide armen steunen, elk op 1 arm, zodat de gebroken arm er gewoon naast ligt, maar hij er niet op steunt. Maar dan nog zou ik minstens een week of vier wachten om een nieuwe fotoshoot te doen, zodat je zoontje ook een beetje tijd heeft om van de operatie te herstellen. Wens hem alleszins veel beterschap!
Merci voor de reactie's @ Celeste, ik kan helemaal niet fotoshoppen. Spijtig genoeg. @ Larissa, neen ik begrijp je zeker niet verkeerd. Maar ik heb mijn uitnodigingen al allemaal gemaakt (geknipt) alléén de foto van voor erop en hier en daar iets in mijn tekst op orde brengen.. De foto's maken wij ook zelf in St. Pietersheim Lanaken, mijn zoontjes liggen op hun buik nr elkaar toe en kijkend nr de camera en normaal zouden ze een doek met GROOT NIEUWS erop vasthouden dat voor de muur hangt. Tja moeilijk uit leggen als ik kon liet ik het zien dan weet je wat ik bedoel. Maar ik ga proberen met een kussentje of dat er iemand aan de achterkant van de muur staat die zijn arm vasthoudt. @ Gitte, bedankt de operatie is goed verlopen en hij heeft toch véél pijn als hij geen pijnstillers neemt en dat mag maar om de 4u. Door die pinnen kan hij er nu niet op steunen. Volgende vrijdag moet ik op controle en dan weet ik meer. Maar ik weet nu al dat hij zeker 8 weken gips heeft. waarvan zeker 4 weken met pinnen. Zal zowieso moeten wachten tot vrijdag wat de dokter zegt. Allemaal een vrolijk pasen gewenst....