Terug naar overzicht
Hey Wij willen ook een originele uitnodiging. Wij hadden gedacht om onze hond op de uitnodiging te zetten en haar dan ook de tekst te laten vertellen zogezegd. Ik ben nu juist nog op zoek naar een leuk idee voor de foto en dan de tekst.
Hallo, Carta Rosa hebben originele uitnodigingen. www.cartarosa.be groetjes Stephanie
Hallo, Wij hebben onze uitnodigingen besteld bij Carta Rosa en zijn er zeer tevreden over! Iedereen vindt ze superorigineel en zegt steeds 'wow, zoiets hebben we nog nooit gezien', echt de max om te horen!
Bij ons zal mijn vriendin de uitnodigingen knutselen. Wij hebben ze samen ontworpen. Het zijn dus echt unieke uitnodigingen en dat vind ik wel heel leuk. Misschien kunnen jullie ook zoiets doen. Als je even een knutselwinkel binnenstapt en die mooie stempels en originele papiertjes ziet, dan komt de inspiratie zo. Misschien ken je ook iemand die dat graag voor jou wil doen.
ik heb een powerpoint presentatie gemaakt met foto's van ons, de feestlocatie enz.op muziek Deze proffesioneel op DVD laten zetten ....
Hey, Ik heb mijn uitnodigingen via www.origineletrouwkaarten.nl Heel leuke en originele kaartjes, sympathieke mensen en goeie service. Ben er heel tevreden mee en heb veel complimentjes gehad over de kaartjes. Succes in je zoektocht Groetjes, Sandra
ik heb die van ons ook zelf gemaakt. je kan 2 individuele foto's pakken. of een foto van jullie samen.dit kan je dan bewerken met een fotoprogramma. teksten toevoegen. je kan ook werken met stikkers of leuke stempels. je kan ook gekleurd papier gaan kopen en daar iets mee knutselen. Het beste is dat je eerst weet wat voor een kaart je wil. Voor en achterkant, vierkant, rechthoekig, rond, hartvorm. Moet ze open kunnen of niet? met eigen foto en enkel een tekst...in welke kleur ga je het doen. Eens je dit weet kan je beginnen aan de kaart te ontwerpen. Ik moet wel toegeven dat ik er 3 maand mee bezig ben geweest. Maar het resultaat mag best gezien worden. en iedereen vondt het origineel omdat het een eigen ontwerp is. Veel succes! PS: als je ze zelf maakt is ze uniek....
Onze uitnodiging word een filmpje op dvd.das eens iets ander dan een kaart :)groetjes