TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
24-9-2011
|
22-4-2011 12:30:42
Hoi, is echt wel stressen dat je jurk nog niet binnen is.
Geven die mensen dan geen reden hoe het komt dat je jurk nog niet binnen is?
Wanneer heb je het gaan bestellen?
Normaal zouden ze toch zeker moeten weten wanneer je kleed binnenkomt, zeker nu het alsmaar dichterbij komt! Die mensen moeten da toch ook verstaan da zoiets ni kan!!
Hoop da je vlug iets hoort. Groetjes
|
|
eline
4-6-2011
|
22-4-2011 12:33:25
Oei das natuurlijk niet fijn! Maar ik trouw 4 juni, mijn kleed is al wel binnen, maar ik moet pas twee weken op voorhand terug gaan om nog eens te meten enz voor de aanpassingen te maken, ze doen dit liefst zo laat mogelijk EN het zou sowieso niet meer dan 1 week duren voordat het dan zeker klaar is. Dus nog gene paniek. En ze nemen misschien de telefoon niet op omdat ze misschien gesloten met die paasdagen nu allemaal... Veel geluk nog x
|
|
deborah
28-5-2011
|
22-4-2011 12:36:35
oie mieke
ik zou zeker blijven bellen! dit is totaaaal geen service! maar het is idd paasverlof mss daarmee dat er geen antwoord komt
hoop dat t snel in orde komt hoor!
|
|
mieke
14-5-2011
|
22-4-2011 14:59:24
Amai ze ik heb net die vrouw aan de lijn gehad,ik moet me geen zorgen maken zegt ze.Mijn kleed komt volgende week vrijdag binnen,wij zijn dan op weekend om nog even te rusten en dan de week erop is het schoolfeest van men dochter,wanneer moet ik dan gaan passen de dag zelf of zo??? Ik ben echt kwaad,ze zei nogmaals dat ze er niet kan aan doen dat meneer op verlof was vorige week sorry ze tis al van vorig jaar dat ik men kleedje gekozen heb. Dus maw tis te hopen dat het perfect past zoeniet dan zal ik de volle pot niet betalen ik ben er niet goed van. Men vriendin trouwt ook de maand na mij en haar kleedje is ook al in orde,pfff wat een gedoe kan er echt niet mee lachen,
|
|
joyce
30-4-2011
|
22-4-2011 18:20:51
hey Mieke, Ik ben ook maar 10 dagen voor onze trouw mijn kleedje voor de 2e keer gaan passen. Het was wel goed, dus ik mocht het ineens meenemen. Niet ongerust zijn hoor, de meeste bruidswinkels weten wel wat ze doen! groetjes Joyce
|
|
mieke
14-5-2011
|
22-4-2011 20:11:36
Ik hoop dat jullie gelijk hebben hoor maar ik heb men kleedje nog niet gepast he sinds vorig jaar het zal men eerste en laatste keer zijn denk ik :(
Kga er niet teveel aan denken anders kom ik nerveus en moet eerlijk zijn had nog geen zenuwen maar vandaag waren die er wel.
|
|
alessia
30-7-2011
|
25-4-2011 19:37:14
hoi bruidje..kgeh mijn kleedje in november besteld en ging eind februari binnenkomen.kwas me al fijn aan verheugen erop en volgende week zijn we mei en die is nog niet binnen en elke keer dat ik bel of langsgaan komen ze elke keer met de smoesje "over 2 weken is die binnen" das toch nie normaal mensen voor de gek houden.zolang ze maar voorschotten ontvangen..afwachten dan maar grtjs.....
|
|
mieke
14-5-2011
|
26-4-2011 8:30:01
Ik heb dus een mail gestuurd naar Pierre Yves zelf en de volgende dag was er een mail terug awel he de dag erop was men kleedje er wel. Maar het is nog niet helemaal af,het moet inderdaad vooraan ingelegd worden men bandje moet nog aangenaaid worden die rond men hals komt, de kleine afwerking dus maar nu moet ik het niet meer gaan passen het zal al in orde zijn zegt die vrouw,tja ik hoop het dan maar he de dag voor ons huwelijk mag ik er om.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|